Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fighter83 skrev (39 minutter siden):

Har hatt et par enormt slitsomme uker og føler meg dausliten. Kjente på at jeg grua meg skikkelig til å stå opp tidlig i morgen for å dra på jobb. Plutselig kom jeg jaggu på at jeg har fri fra jobb i morgen fordi jeg skal jobbe i helgen 🎆🥂👏  Herregud så lettet og glad jeg ble for denne lille fridagen😅

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fugl fønix skrev (30 minutter siden):

Ting jeg IKKE visste fantes..... Himmeltog 20240724_195149.thumb.jpg.b1b658ba402e461048ff092e961d8524.jpg20240724_195005.thumb.jpg.0f257f2ec48641a282e2fcbdb8c13dc3.jpg

Trenger ikke berg og dalbane om denne kjører fort nok👏👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vere hjemme hele dagen. Rydde litt opp og kose meg. God mat og vin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dager der fokuset mitt er ekstra dårlig (som idag), er det akkurat som at jeg har en liten dust ved siden av meg som hele tiden prikker meg på skulderen og sier "se her, a!", "se på denne, a!", og det er så intenst at det ikke går an å bare ignorere det. Og funker ikke be den dusten om å gå og plage noen andre heller. 

Selv saltbilen på E6 utenfor vinduet kan plutselig være kjempeinteressant 🙄 Selv om den egentlig ikke er det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulturhuset Ål ja ... Her er kvinnfolka opptatt ja...stort sett går dagene til å lage mat til seg selv , drikke kaffi , sette i oppvaskmaskinen , ta ut av oppvaskmaskinen....og seff uglese brukere som ikke er ønsket her...  Ingenting nytt under solen , med andre ord .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vonde ise-tenner at jeg egentlig blir litt utafor.. og syns å spise er mest slitsomt. Er egentlig så glad i god mat. Gir det noe mer tid før jeg eventuelt ber om akuttbehandling. Klarer nå å pusse tennene uten store smerter i alle fall. Det er kommet seg om ikke annet. Sist fredag gråt jeg nesten under pussen. Prøver tenke positivt men blir veldig lei meg og sliten😢

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned til lavlandet ikveld ...må gjøre noe spennende imorgen, som jeg har glædd meg til en stund ..et supplement i min hverdag , så blir Oslo imorgen..  🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåget skal gå halv 9 , håper de holder skjema , mye rart på skjermen...kanselleringer og forsinkelser etc ..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Så vonde ise-tenner at jeg egentlig blir litt utafor.. og syns å spise er mest slitsomt. Er egentlig så glad i god mat. Gir det noe mer tid før jeg eventuelt ber om akuttbehandling. Klarer nå å pusse tennene uten store smerter i alle fall. Det er kommet seg om ikke annet. Sist fredag gråt jeg nesten under pussen. Prøver tenke positivt men blir veldig lei meg og sliten😢

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble det bytur på meg 🎉 Blir nok veldig hyggelig på Eilefs i kveld 🥂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Plutselig ble det bytur på meg 🎉 Blir nok veldig hyggelig på Eilefs i kveld 🥂

Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut, du må kose deg skikkelig @Fighter83:strix::strix:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut, du må kose deg skikkelig @Fighter83:strix::strix:

Takk takk💞 Kose dere masse dere også 🤗

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Takk takk💞 Kose dere masse dere også 🤗

Tusen Takk det skal vi.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...