Lur Venn Skrevet 7 timer siden #224861 Del Skrevet 7 timer siden Titania skrev (På 21.1.2025 den 8.39): Har endelig sovet nesten hele natta sammenhengende for første gang på et par år 🥳 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7 timer siden #224862 Del Skrevet 7 timer siden Lur Venn skrev (15 minutter siden): 😲 heldigvis ikke så ille, selv om jeg er for dårlig på å få nok søvn når jeg ikke er syk også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6 timer siden #224863 Del Skrevet 6 timer siden Baktus2024 skrev (1 time siden): Rå fisk ja ..jævla deilig...tenkte å tyggja høve av ei pala idag 🙂 Det er knallgodt. Rart å tenke på at rå fisk er så godt, egentlig. Rått kjøtt hadde jeg aldri rørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #224864 Del Skrevet 5 timer siden jukkapalme skrev (4 timer siden): Jeg har vært på sykehuset og fjernet sting. Fortsatt ekstreeeemt vondt i ankelen, men sårene så fine ut, heldigvis. Men har brennende, pulserende nervesmerter. Helt jævlig. Røntgen om 4 uker og da kan jeg nok begynne så smått å belaste foten også. Kan kun touchbelaste nå, Nå blir det sushi til lunsj, nammenam! 🍱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #224865 Del Skrevet 2 timer siden jukkapalme skrev (7 timer siden): Jeg har vært på sykehuset og fjernet sting. Fortsatt ekstreeeemt vondt i ankelen, men sårene så fine ut, heldigvis. Men har brennende, pulserende nervesmerter. Helt jævlig. Røntgen om 4 uker og da kan jeg nok begynne så smått å belaste foten også. Kan kun touchbelaste nå, Nå blir det sushi til lunsj, nammenam! 🍱 Sang han så dårlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #224866 Del Skrevet 2 timer siden jukkapalme skrev (4 timer siden): Det er knallgodt. Rart å tenke på at rå fisk er så godt, egentlig. Rått kjøtt hadde jeg aldri rørt. Prøve rå kjøttdeig neste?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1 time siden #224867 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (40 minutter siden): Sang han så dårlig? digger humoren din! Cid skrev (40 minutter siden): Prøve rå kjøttdeig neste?:p Nei, fyttikatta, aldri i verden! Kjøttdeig skal være godt stekt og nesten kremert. Takler ikke blodig biff heller. Må være helt gjennomstekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1 time siden #224868 Del Skrevet 1 time siden Har visst mistet luktesansen i løpet av dagen 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå