Lur Venn Skrevet 22. januar #224861 Del Skrevet 22. januar Titania skrev (På 21.1.2025 den 8.39): Har endelig sovet nesten hele natta sammenhengende for første gang på et par år 🥳 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. januar #224862 Del Skrevet 22. januar Lur Venn skrev (15 minutter siden): 😲 heldigvis ikke så ille, selv om jeg er for dårlig på å få nok søvn når jeg ikke er syk også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar #224863 Del Skrevet 22. januar Baktus2024 skrev (1 time siden): Rå fisk ja ..jævla deilig...tenkte å tyggja høve av ei pala idag 🙂 Det er knallgodt. Rart å tenke på at rå fisk er så godt, egentlig. Rått kjøtt hadde jeg aldri rørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #224864 Del Skrevet 22. januar jukkapalme skrev (4 timer siden): Jeg har vært på sykehuset og fjernet sting. Fortsatt ekstreeeemt vondt i ankelen, men sårene så fine ut, heldigvis. Men har brennende, pulserende nervesmerter. Helt jævlig. Røntgen om 4 uker og da kan jeg nok begynne så smått å belaste foten også. Kan kun touchbelaste nå, Nå blir det sushi til lunsj, nammenam! 🍱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #224865 Del Skrevet 22. januar jukkapalme skrev (7 timer siden): Jeg har vært på sykehuset og fjernet sting. Fortsatt ekstreeeemt vondt i ankelen, men sårene så fine ut, heldigvis. Men har brennende, pulserende nervesmerter. Helt jævlig. Røntgen om 4 uker og da kan jeg nok begynne så smått å belaste foten også. Kan kun touchbelaste nå, Nå blir det sushi til lunsj, nammenam! 🍱 Sang han så dårlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #224866 Del Skrevet 22. januar jukkapalme skrev (4 timer siden): Det er knallgodt. Rart å tenke på at rå fisk er så godt, egentlig. Rått kjøtt hadde jeg aldri rørt. Prøve rå kjøttdeig neste?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar #224867 Del Skrevet 22. januar Cid skrev (40 minutter siden): Sang han så dårlig? digger humoren din! Cid skrev (40 minutter siden): Prøve rå kjøttdeig neste?:p Nei, fyttikatta, aldri i verden! Kjøttdeig skal være godt stekt og nesten kremert. Takler ikke blodig biff heller. Må være helt gjennomstekt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. januar #224868 Del Skrevet 22. januar Har visst mistet luktesansen i løpet av dagen 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #224869 Del Skrevet 23. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #224870 Del Skrevet 23. januar jukkapalme skrev (11 timer siden): digger humoren din! Nei, fyttikatta, aldri i verden! Kjøttdeig skal være godt stekt og nesten kremert. Takler ikke blodig biff heller. Må være helt gjennomstekt. Takk det samme jeg liker faktisk Sting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #224871 Del Skrevet 23. januar Det må være kriseteam for evt sensurering i KG når jeg åpner et nytt tema...kan ta halve dagen før det kommer på veggen til KG.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #224872 Del Skrevet 23. januar En ting er sikkert , her snør det...nysnø på isunderlag... hurra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar #224873 Del Skrevet 23. januar Så de solgte valentinerkonfekt på butikken. Snart kommer nok påskegodisen også Påskeskum 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. januar #224874 Del Skrevet 23. januar Påsjehhh ..høøøø ..er vi de alt ....helvete azz....kan noen hjelpe meg p beina , hvor eg dressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 23. januar #224875 Del Skrevet 23. januar Har ikke orka å fyrt i ovnen i dag. Ligget under pledd istedenfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #224876 Del Skrevet 23. januar Ford3000 skrev (15 minutter siden): Har ikke orka å fyrt i ovnen i dag. Ligget under pledd istedenfor. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. januar #224877 Del Skrevet 23. januar Jeg har nettopp hatt system-oppdatering både på mobilen og skriveren min 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 23. januar #224878 Del Skrevet 23. januar Har hatt et par enormt slitsomme uker og føler meg dausliten. Kjente på at jeg grua meg skikkelig til å stå opp tidlig i morgen for å dra på jobb. Plutselig kom jeg jaggu på at jeg har fri fra jobb i morgen fordi jeg skal jobbe i helgen 🎆🥂👏 Herregud så lettet og glad jeg ble for denne lille fridagen😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23. januar #224879 Del Skrevet 23. januar Ting jeg IKKE visste fantes..... Himmeltog 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #224880 Del Skrevet 23. januar fugl fønix skrev (23 minutter siden): Ting jeg IKKE visste fantes..... Himmeltog 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå