fugl fønix Skrevet 19. januar #224821 Del Skrevet 19. januar God søndag 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #224822 Del Skrevet 19. januar fugl fønix skrev (9 minutter siden): God søndag 🥰 Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god søndag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. januar #224823 Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god søndag.🥰🥰 Takk takk 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #224824 Del Skrevet 19. januar fugl fønix skrev (Akkurat nå): Takk takk 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. januar #224825 Del Skrevet 19. januar Jeg vurderer å lage personlig nettside på webador Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #224826 Del Skrevet 19. januar webador er en nettside som vi aldri har hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. januar #224827 Del Skrevet 19. januar Jeg har alltid melk til når det er pannekaker til middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #224828 Del Skrevet 19. januar Titania skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid melk til når det er pannekaker til middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. januar #224829 Del Skrevet 19. januar Titania skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid melk til når det er pannekaker til middag Jeg fikk melke-allergi i voksen alder, men før det drakk jeg alltid melk til pannekakene. Egentlig oppvokst med saft til, men hos ei av venninnene mine gikk det i melk, og jeg vente meg til det. Syntes det var så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. januar #224830 Del Skrevet 19. januar Millimani skrev (5 minutter siden): Jeg fikk melke-allergi i voksen alder, men før det drakk jeg alltid melk til pannekakene. Egentlig oppvokst med saft til, men hos ei av venninnene mine gikk det i melk, og jeg vente meg til det. Syntes det var så godt 😊 Jeg syns pannekakene blir bedre med melk til 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #224831 Del Skrevet 20. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. januar #224832 Del Skrevet 20. januar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar #224833 Del Skrevet 20. januar Titania skrev (14 timer siden): Jeg har alltid melk til når det er pannekaker til middag Jeg bladde raskt nedover siden. Leste farsmelk, så jeg bare tenkte, hva leste jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #224834 Del Skrevet 20. januar Sola de skrev (45 minutter siden): Jeg bladde raskt nedover siden. Leste farsmelk, så jeg bare tenkte, hva leste jeg nå @Lur Venn farsmelk bryggeri AS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar #224835 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (36 minutter siden): @Lur Venn farsmelk bryggeri AS. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. januar #224836 Del Skrevet 20. januar Skulle se nyhetene. Merket Trump gidder jeg ikke. Slo av. Får ha noen nyhetstomme dager 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #224837 Del Skrevet 20. januar Sola de skrev (5 minutter siden): Skulle se nyhetene. Merket Trump gidder jeg ikke. Slo av. Får ha noen nyhetstomme dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 20. januar #224838 Del Skrevet 20. januar Ikke kjempefan av Trump, men det var deilig å se Biden og gjengen hans tre av 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 20. januar #224839 Del Skrevet 20. januar Titania skrev (På 17.1.2025 den 13.43): Jeg bruker årets første feriedag idag - for å kunne sove 🙈😬 Jeg også brukte en feriedag på fredag, og jeg gjorde husarbeid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #224840 Del Skrevet 21. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå