SPOCA Skrevet 6 timer siden #224781 Del Skrevet 6 timer siden Mannen min har registrert seg bruker på KG. Det er litt gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #224782 Del Skrevet 6 timer siden jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jepp. Godt han ikke er her mer. Men bra du er her, jeg liker deg godt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #224783 Del Skrevet 6 timer siden jukkapalme skrev (5 minutter siden): Jeg hadde pm avslått i flere år pga en bruker som sendte meg ubehagelige pm, men han er her heldigvis ikke mer. Har skrudd på nå, så nå skal det gå an å sende pm 😊 Ja, er helt vilt mye. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd bruddet skulle være så komplisert. Jeg hater den hålka! 🤬 Hehe, de lo litt av meg på sykehuset av min skepsis til piller 😂 vet jeg burde ta litt oftere nå som smertene er som verst, men jeg hater det sånn. Takk ♥️ men er nok ikke så sterk, er noen ganger jeg ikke har klart å gjennomføre det, siste gangen idag. Men håper det jeg har klart å ta er tilstrekkelig likevel. Er helt grusomt jævlig, men vil ikke ha blodpropp heller. Håper jeg unngår det. Kunne ikke få blodfortynnende i tablettform, nei 😢 måtte enten sette selv eller få en hjemmesykepleier til å komme daglig å gjøre det og med min sosiale angst er det helt uaktuelt. Har litt sprøyteskrekk, men den sosiale angsten er enda sterkere. Vi ble også plaget av en bruker på Diskusjon sommeren 2020. Han/Henne skrev på engelsk at vedkommende var nyinnflyttet fra Afrika. Den brukeren hadde visst sendt samme PM til flere brukere på Diskusjon, og spammet flere tråder med den samme meldingen. Vi både rapporterte og ignorerte den brukeren. Men moderatorene stengte heldigvis kontoen til den brukeren ganske fort. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #224784 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (21 minutter siden): Men bra du er her, jeg liker deg godt 😃 Tusen takk og i like måte. Veldig glad du er her også og liker deg godt 💜 Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Vi ble også plaget av en bruker på Diskusjon sommeren 2020. Han/Henne skrev på engelsk at vedkommende var nyinnflyttet fra Afrika. Den brukeren hadde visst sendt samme PM til flere brukere på Diskusjon, og spammet flere tråder med den samme meldingen. Vi både rapporterte og ignorerte den brukeren. Men moderatorene stengte heldigvis kontoen til den brukeren ganske fort. Huff, ikke bra. Hørtes ut som en som hadde tenkt til å prøve å svindle penger fra folk. Godt dere rapporterte og ignorerte og at kontoen ble stengt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #224785 Del Skrevet 5 timer siden jukkapalme skrev (2 minutter siden): Tusen takk og i like måte. Veldig glad du er her også og liker deg godt 💜 Huff, ikke bra. Hørtes ut som en som hadde tenkt til å prøve å svindle penger fra folk. Godt dere rapporterte og ignorerte og at kontoen ble stengt 😊 Ja vi har også opplevd at en del prostituerte opprettet brukere på Diskusjon for noen år siden for å lokke til seg kunder, men brukeren til alle de ble heldigvis fjernet fort av moderatorene. Dette skjedde noen ganger i 2019. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #224786 Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Ja vi har også opplevd at en del prostituerte opprettet brukere på Diskusjon for noen år siden for å lokke til seg kunder, men brukeren til alle de ble heldigvis fjernet fort av moderatorene. Dette skjedde noen ganger i 2019. Fysj, ikke bra i det hele tatt. Godt brukerne ble fjernet. Har vært mye rart her og. Selveste ABB har jo hatt bruker her før terrorangrepet. Ekkelt å tenke på, syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #224787 Del Skrevet 5 timer siden jukkapalme skrev (Akkurat nå): Fysj, ikke bra i det hele tatt. Godt brukerne ble fjernet. Har vært mye rart her og. Selveste ABB har jo hatt bruker her før terrorangrepet. Ekkelt å tenke på, syns jeg. Ja vi synes at det er ganske skummelt og ekkelt å tenke på.😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #224788 Del Skrevet 5 timer siden jukkapalme skrev (Akkurat nå): Fysj, ikke bra i det hele tatt. Godt brukerne ble fjernet. Har vært mye rart her og. Selveste ABB har jo hatt bruker her før terrorangrepet. Ekkelt å tenke på, syns jeg. Husker at der var en bruker på diskusjon som var åpen om at han var seksuelt tiltrukket av jenter i 11-14 årsalderen 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #224789 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Husker at der var en bruker på diskusjon som var åpen om at han var seksuelt tiltrukket av jenter i 11-14 årsalderen 😨 Huff, vi synes at sånt er helt forferdelig.😨😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #224790 Del Skrevet 2 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå