Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #224781 Del Skrevet 18. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. januar #224782 Del Skrevet 18. januar Rutene på bussen er så skitne at det egentlig er litt slitsomt å se ut av de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #224783 Del Skrevet 18. januar Titania skrev (1 minutt siden): Rutene på bussen er så skitne at det egentlig er litt slitsomt å se ut av de Gni det vekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. januar #224784 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (4 minutter siden): Gni det vekk da? Det er på utsiden… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #224785 Del Skrevet 18. januar Titania skrev (Akkurat nå): Det er på utsiden… Og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. januar #224786 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (1 minutt siden): Og? Jeg sitter inni bussen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #224787 Del Skrevet 18. januar Cid skrev (46 minutter siden): Gni det vekk da? Titania skrev (41 minutter siden): Det er på utsiden… Cid skrev (40 minutter siden): Og? Titania skrev (39 minutter siden): Jeg sitter inni bussen 😆😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #224788 Del Skrevet 18. januar Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): 😆😂 Vi ble uplanlagte litt @Lur Venn 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 18. januar #224789 Del Skrevet 18. januar Jeg må dra på butikken for å handle nå........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 18. januar #224790 Del Skrevet 18. januar Tutkorken på lano'n gikk istykker.🙄 Dårligere tutkorkkvalitet på lanosåpen om dagen.😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18. januar #224791 Del Skrevet 18. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 18. januar #224792 Del Skrevet 18. januar Noen som har prøvd MC Crispi ? Er den god? Har bare sett reklamen jeg og ble litt fristet,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #224793 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (13 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. januar #224794 Del Skrevet 18. januar Hvorfor skal alle brusetabletter smake ekkelt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. januar #224795 Del Skrevet 18. januar (endret) Jeg har henta ny forsyning med faste medisiner i dag. Kosta meg 404 kr. Medisiner på blå resept burde vært gratis! Endret 18. januar av Millimani 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #224796 Del Skrevet 18. januar I går brukte jeg 4 t av jobbdagen på å redusere mailen min fra 2 mill KB til 600 000 KB😂 #helsepersonell i byråkrati 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #224797 Del Skrevet 18. januar Av og til lurer jeg litt på hvordan psykologer testes for hjerneskader etter ulykker, og begynnende demens og sånn.. for vi kan jo testene og svarene.. men det er bare stressende å tenke. Så jeg prøver bare tenke på noe annet fort😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. januar #224798 Del Skrevet 18. januar I dag har jeg kjøpt skinnjakke og håndkrem. Nå ser jeg på fotballkamp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. januar #224799 Del Skrevet 18. januar Jeg ser hver gang vi møtes. Men skjønner når jeg ser tv2 lineært hvorfor jeg har reklamefri tv2 play. Helsike, så mye reklame! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #224800 Del Skrevet 19. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå