jukkapalme Skrevet i går, 17:51 #224601 Del Skrevet i går, 17:51 Jeg skvatt noe ekstremt da det nødvarselet kom på telefonen idag. Hadde glemt hele greia. Sist gang var jeg forberedt og skvatt ikke like mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 18:19 #224602 Del Skrevet i går, 18:19 Takket være uværet i går, og fremdeles mye snø i dag; Det ene dekket på bilen min LÅSTE seg etter jobb i dag, så jeg måtte tømme varmt vann inn i felgen for å få med meg bilen hjem. " Hurra..... Vinter ". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:23 #224603 Del Skrevet i går, 18:23 jukkapalme skrev (30 minutter siden): Jeg skvatt noe ekstremt da det nødvarselet kom på telefonen idag. Hadde glemt hele greia. Sist gang var jeg forberedt og skvatt ikke like mye. Vi skvatt også noe skikkelig da det nødvarselet kom i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 18:25 #224604 Del Skrevet i går, 18:25 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi skvatt også noe skikkelig da det nødvarselet kom i dag. Haha, godt vi er flere 😂 ikke bra for gamle damer det bråket der, ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:32 #224605 Del Skrevet i går, 18:32 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Haha, godt vi er flere 😂 ikke bra for gamle damer det bråket der, ass Vi var glade for at vi ikke satt og drakk kaffe da det bråkte, for da hadde det nok komt verre lyder fra oss enn fra signalet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 18:34 #224606 Del Skrevet i går, 18:34 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi var glade for at vi ikke satt og drakk kaffe da det bråkte, for da hadde det nok komt verre lyder fra oss enn fra signalet. samme her! Hadde nok kommet noen mindre pene gloser da, for å si det sånn, hehe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:37 #224607 Del Skrevet i går, 18:37 jukkapalme skrev (2 minutter siden): samme her! Hadde nok kommet noen mindre pene gloser da, for å si det sånn, hehe 😂 Ja det hadde komt noen saftige gloser fra oss også da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 18:54 #224608 Del Skrevet i går, 18:54 jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg skvatt noe ekstremt da det nødvarselet kom på telefonen idag. Hadde glemt hele greia. Sist gang var jeg forberedt og skvatt ikke like mye. Jeg også, trodde jeg skulle få hjerteinfarkt😳 Men mange leger i nærheten da👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 19:01 #224609 Del Skrevet i går, 19:01 Sola de skrev (1 time siden): Cosylan? Solvipect comp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #224610 Del Skrevet 23 timer siden Sola de skrev (1 time siden): Cosylan? Heftige saker det 😁🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #224611 Del Skrevet 23 timer siden jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg skvatt noe ekstremt da det nødvarselet kom på telefonen idag. Hadde glemt hele greia. Sist gang var jeg forberedt og skvatt ikke like mye. Jeg ble advart av mamma 1 minutt før lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #224612 Del Skrevet 23 timer siden Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Jeg også, trodde jeg skulle få hjerteinfarkt😳 Men mange leger i nærheten da👍 Trodde du vi var blitt invadert av russerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22 timer siden #224613 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Tid for å huske broddene. Masse snø der jeg bor, men jeg vet at andre har det verre Regn og vind i går, frosset på igjen i dag. Glatt ute. Endret 22 timer siden av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22 timer siden #224614 Del Skrevet 22 timer siden Årets første trippel trumf ser ut til å være neste torsdag. De neste datoene kommer etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20 timer siden #224615 Del Skrevet 20 timer siden Huff, håper ikke Donald vil gå til angrep på Danmark på grunn av Grønland 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #224616 Del Skrevet 20 timer siden Phoenix Heart skrev (6 minutter siden): Huff, håper ikke Donald vil gå til angrep på Danmark på grunn av Grønland 😨 Han burde blitt umyndiggjort hele fyren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #224617 Del Skrevet 20 timer siden Phoenix Heart skrev (30 minutter siden): Huff, håper ikke Donald vil gå til angrep på Danmark på grunn av Grønland 😨 Det håper ikke vi heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #224618 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (23 minutter siden): Han burde blitt umyndiggjort hele fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #224619 Del Skrevet 14 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7 timer siden #224620 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har meldt meg på et halvmaraton 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå