Titania Skrevet 7. januar #224581 Del Skrevet 7. januar Har funnet frem broddene med 1 cm lange pigger 😶 Tror de trengs i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7. januar #224582 Del Skrevet 7. januar Millimani skrev (1 time siden): Rastafletter? Oof nei, vanlige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7. januar #224583 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (1 time siden): Tatt hva ut? flettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #224584 Del Skrevet 7. januar Titania skrev (26 minutter siden): Har funnet frem broddene med 1 cm lange pigger 😶 Tror de trengs i morgen Blir som å gå på kniver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. januar #224585 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (20 minutter siden): Blir som å gå på kniver? Nei da, de er tykke, så merker ikke noe særlig til de. Annet enn at de gnager seg ned i isen og gir skikkelig grep 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #224586 Del Skrevet 8. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. januar #224587 Del Skrevet 8. januar Disney Adult skrev (11 timer siden): Oof nei, vanlige. Har du prøvd rastafletter før? Jeg har ikke det. Men jeg hadde langt hår for mange år siden, og da var det en periode jeg ønska å prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar #224588 Del Skrevet 8. januar Det er livsfarlig å bevege seg utendørs uten brodder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #224589 Del Skrevet 8. januar Phoenix Heart skrev (38 minutter siden): Det er livsfarlig å bevege seg utendørs uten brodder. Har du falt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar #224590 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (33 minutter siden): Har du falt? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. januar #224591 Del Skrevet 8. januar I dag ville Elvis Presley blitt 90 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 8. januar #224592 Del Skrevet 8. januar Jeg synes snø kan være litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar #224593 Del Skrevet 8. januar Phoenix Heart skrev (3 timer siden): Det er livsfarlig å bevege seg utendørs uten brodder. Brodder må man ha Er en helt annen opplevelse å gå ute nå med sko uten brodder enn med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 8. januar #224594 Del Skrevet 8. januar Sola de skrev (14 minutter siden): Brodder må man ha Er en helt annen opplevelse å gå ute nå med sko uten brodder enn med Absolutt! Falt på ryggen et par ganger uten, det anbefales ikke 🏃♀️➡️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. januar #224595 Del Skrevet 8. januar Jeg må gå tur før det blir mørkt, det er jo is på hele bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #224596 Del Skrevet 8. januar Kryneren skrev (1 time siden): Absolutt! Falt på ryggen et par ganger uten, det anbefales ikke 🏃♀️➡️ Knakk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 8. januar #224597 Del Skrevet 8. januar (endret) Cid skrev (1 time siden): Knakk du? Nei heldigvis ikke. Var bare vondt en stund Endret 8. januar av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. januar #224598 Del Skrevet 8. januar Er på vei ut for å hente hostesaft på resept 🤧 Men den funker i hvertfall 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. januar #224599 Del Skrevet 8. januar Idag er det visst 6 år siden jeg fjernet galleblæra 😅 Må si, jeg har ikke savnet den 😝 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar #224600 Del Skrevet 8. januar Titania skrev (3 timer siden): Er på vei ut for å hente hostesaft på resept 🤧 Men den funker i hvertfall 😁 Cosylan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå