Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (23 minutter siden):

Nam, hørtes godt ut 😋 Blir kalkun her

Tusen takk og lige måde 💜

Kalkun er godt.😋😋 vi har helstektkalkun og fløtegratinerte poteter annenhver nyttårsaften, og så har vi helstektkylling og fløtegratinerte poteter annenhver nyttårsaften.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Er de blitt friske da?

Mamma er, pappa på vei. Min samboer litt opp og ned men noe syk ennå. Jeg ble nok litt dårligere enn de pga svak kropp i utgangspunktet. Men god dag i dag👍

Men siden vi avlyste nyttårsfest må vi spise sykt mye sopp, sellerirot og rosenkål kommende uke😳😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (45 minutter siden):

Mamma er, pappa på vei. Min samboer litt opp og ned men noe syk ennå. Jeg ble nok litt dårligere enn de pga svak kropp i utgangspunktet. Men god dag i dag👍

Men siden vi avlyste nyttårsfest må vi spise sykt mye fleinsopp, sellerirot og rosenkål kommende uke😳😂

Bon appetitt 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går gikk  jeg forbi noen som stod i kø for å kjøpe fyrverkeri, tenk på  de stakkars dyrene sa jeg høyt da jeg gikk forbi. 

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskenatt..det begynte å snø, hadde lagt meg under ei bro men det blåste snøføyke inn der jeg låg , både sovepose og baggasje nedsnødd...det har jeg opplevd før så jeg ble liggende, ok forhold inne i posen da...haster å skaffe meg liggeunderlag azz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (14 timer siden):

Leser meg opp på hvordan jeg kan ha sukrinmoussepulver i kjøleskapsgrøten:hjerter:

Du kunne bare spurt onkel Lurv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...