Disney Adult Skrevet 29. desember 2024 #224321 Del Skrevet 29. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Har de allergi? Nope, har dessuten en røytefri og allergivennlig hund. De fleste bare har ikke plass, eller generelt vil ikke ha en hund på besøk i hjemmet sitt. Noe som er helt greit det altså, men da blir jeg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. desember 2024 #224322 Del Skrevet 29. desember 2024 Søndag ..men det er snart helg igjen .imorgen , oppladning, nyttårsaften etterpå .. julefylla , romjulfylla og rett over i nyttårsfylla..... Fint at det selges hårfarge på Kiwi . Det tar på 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. desember 2024 #224323 Del Skrevet 29. desember 2024 Det positive.kun 62 dager til 1.mars . .vårmåneden ...🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. desember 2024 #224324 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er den eneste hjemme som har stått opp. Dette er første dagen på to uker uten jobb eller store planer. Jeg har satt i gang en serie på Netflix, funnet julebrus og rester av gårsdagens pose med ostepop 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. desember 2024 #224325 Del Skrevet 29. desember 2024 MarianneE skrev (17 minutter siden): Jeg er den eneste hjemme som har stått opp. Dette er første dagen på to uker uten jobb eller store planer. Jeg har satt i gang en serie på Netflix, funnet julebrus og rester av gårsdagens pose med ostepop Høres herlig ut. Kos deg ..🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2024 #224326 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har sittet foran skjermen her noen timer og vurdert om jeg skal legge meg igjen, men nå begynner det å bli litt vel mye morgen. Tror jeg må stå opp nå. Godmorgen alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. desember 2024 #224327 Del Skrevet 29. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg har sittet foran skjermen her noen timer og vurdert om jeg skal legge meg igjen, men nå begynner det å bli litt vel mye morgen. Tror jeg må stå opp nå. Godmorgen alle sammen. Gu mørning ...🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. desember 2024 #224328 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg la meg under en bro igår kveld .. grusunderlag, ikke så kaldt som betong .. hvor neste natt blir får jeg se . Gitt opp nattfoto til nyttår er over , og vel så det .. satser på en gapahuk ikveld 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 29. desember 2024 #224329 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg må ut og se etter nye tallerkener, skåler og serveringsfat i dag. Det jeg har I skapet nå kan jeg ikke sette frem på nyttårsaften 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. desember 2024 #224330 Del Skrevet 29. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har sittet foran skjermen her noen timer og vurdert om jeg skal legge meg igjen, men nå begynner det å bli litt vel mye morgen. Tror jeg må stå opp nå. Godmorgen alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 29. desember 2024 #224331 Del Skrevet 29. desember 2024 Torsdag var jeg i selskap. Siste bussen hjem hadde gått for lengst, og siden det var oppholdsvær og varmegrader, sa jeg at jeg kom til å gå hjem igjen heller enn å ta taxi. Da fikk jeg et tips om en snarvei. Jeg skulle ta til høyre når jeg kom til et lite, hvitt hus. Der går det en sti, og så kan jeg gå over en hengebro Jeg tok til høyre ved det lille, hvite huset, og jeg fant stien, men jeg fant ikke hengebroen. Jeg hørte bare fossen bruse. Siden det var helt mørkt, så gav jeg opp å lete etter hengebroen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. desember 2024 #224332 Del Skrevet 29. desember 2024 Disney Adult skrev (18 timer siden): Jeg er invitert flere plasser, men ikke hunden min. Så da blir jeg hjemme 🙂 Jeg blir ikke hele kvelden. Drar hjem før det smeller som verst, for jeg må gi Lillepus litt selskap. Vet at hun klarer seg fint alene, men det er greit med litt trygghet og rolig musikk. Du må søke på spotify etter calming music eller dog music. Da finner du lyder/musikk som kan berolige hunden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #224333 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi ønsker dere alle sammen en Godromjulmandagsmorgen.👨🦰👩🦰🎅🤶🎄🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. desember 2024 #224334 Del Skrevet 30. desember 2024 CAPS LOCK skrev (16 timer siden): Torsdag var jeg i selskap. Siste bussen hjem hadde gått for lengst, og siden det var oppholdsvær og varmegrader, sa jeg at jeg kom til å gå hjem igjen heller enn å ta taxi. Da fikk jeg et tips om en snarvei. Jeg skulle ta til høyre når jeg kom til et lite, hvitt hus. Der går det en sti, og så kan jeg gå over en hengebro Jeg tok til høyre ved det lille, hvite huset, og jeg fant stien, men jeg fant ikke hengebroen. Jeg hørte bare fossen bruse. Siden det var helt mørkt, så gav jeg opp å lete etter hengebroen Snarveier er ikke helt det samme i mørket som i dagslys. Har falt mer enn en gang i mørket på en snarvei gjennom en hekk. Fant i dagslys ut hvorfor. Er rester av et gammelt gjerde i bunn av hekken. Det jeg snublet i hver gang 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #224335 Del Skrevet 30. desember 2024 Så utkjørt kropp av sykdom nå😢 Smittet av forkjølelse som rammet alle oss som feira jul sammen. Jeg får ofte veldig røffe varianter ser jeg. Sammenligna med han jeg bor med. Hostet til jeg kasta opp i går. Omsider klart å sove ok hele natta i natt! Yai! Og er mindre hostete i dag men veldig øm i kropp av all hosting, og snuten bærer preg av 15 oppbrukte kleeneexpakker🔴. Nyttårsfest avlyst, vi ber de på ny en annen gang😌 Parkert i sofa med julefilm i julepysj nå, gjøre det beste ut av det🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. desember 2024 #224336 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Så utkjørt kropp av sykdom nå😢 Smittet av forkjølelse som rammet alle oss som feira jul sammen. Jeg får ofte veldig røffe varianter ser jeg. Sammenligna med han jeg bor med. Hostet til jeg kasta opp i går. Omsider klart å sove ok hele natta i natt! Yai! Og er mindre hostete i dag men veldig øm i kropp av all hosting, og snuten bærer preg av 15 oppbrukte kleeneexpakker🔴. Nyttårsfest avlyst, vi ber de på ny en annen gang😌 Parkert i sofa med julefilm i julepysj nå, gjøre det beste ut av det🥰 God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. desember 2024 #224337 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har et avvik på nesten 60000 jeg må finne ut av... Ikke lyst til det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #224338 Del Skrevet 30. desember 2024 Titania skrev (Akkurat nå): God bedring! Takk🥰 I dag er jeg såpass bra at jeg har glede av tv i sofa, det er godt🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2024 #224339 Del Skrevet 30. desember 2024 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg har et avvik på nesten 60000 jeg må finne ut av... Ikke lyst til det nå Åå😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. desember 2024 #224340 Del Skrevet 30. desember 2024 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Takk🥰 I dag er jeg såpass bra at jeg har glede av tv i sofa, det er godt🥰 Så bra Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Åå😢 Føler jeg ligger litt etter på alt, siden kollegaen ikke klarte gjøre noe særlig da jeg hadde ferie, og jeg kom tilbake var hun sykemeldt. Tror jeg har sovet 3 timer i natt, og nå må alt som må være klart før året er over helst bli klart asap. Så idag tror jeg blir en tung dag 😬 Og da en faktura som skulle vært gjennomgått i starten av måneden - vi vet leverandøren gjør feil og denne gangen er det tydeligvis mye feil, som tilsier at 85 sider må gjennomgås med lupe - igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå