Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 16:32 #224261 Del Skrevet tirsdag kl 16:32 Drikker hvitvin med rød kjole på, venter på pinnekjøtt, med famile. Ønsker alle her en fin jul, husk å ta vare på fine stunder. Jeg kan lett tenke jeg burde vært mer produktiv i ferien, spist mindre kake, ikke tatt vin, trent i dag også.. men nå får det være. Man gjør sitt beste hele året jo. Og akkurat denne kvelden kommer jo aldri tilbake😌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:43 #224262 Del Skrevet tirsdag kl 17:43 Vi liker best brun julebrus når det kommer til julebrus.🤎🤎🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet tirsdag kl 18:29 #224263 Del Skrevet tirsdag kl 18:29 Ciaran og Ciara skrev (46 minutter siden): Vi liker best brun julebrus når det kommer til julebrus.🤎🤎🥤🥤 Jeg også. Hamar sin er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:31 #224264 Del Skrevet tirsdag kl 18:31 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg også. Hamar sin er best Vi er helt enige, det er den beste julebrusen.🤎🤎🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet tirsdag kl 19:09 #224265 Del Skrevet tirsdag kl 19:09 Savner senga mi akkurat nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 20:30 #224266 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Jeg har vunnet til sammen 110 kr på Flax-kalender. Hadde to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 20:47 #224267 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 Millimani skrev (16 minutter siden): Jeg har vunnet til sammen 110 kr på Flax-kalender. Hadde to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet tirsdag kl 20:54 #224268 Del Skrevet tirsdag kl 20:54 Julematen min idag har vært 3 rundstykker med en boks makrell i tomat kl 0820 , etter det er halvt billigkneipp fra Rema, uten pålegg, halvparten gikk til 3 stk skjærer ..jul for dem oxo .nå er det et par ølbokser og tidlig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 21:17 #224269 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Baktus2024 skrev (21 minutter siden): Julematen min idag har vært 3 rundstykker med en boks makrell i tomat kl 0820 , etter det er halvt billigkneipp fra Rema, uten pålegg, halvparten gikk til 3 stk skjærer ..jul for dem oxo .nå er det et par ølbokser og tidlig kveld Nå minnet du meg på at jeg har tatt opp tebriks til kveldsmat. Jeg har proppa i meg sjokolade og potetgull. Feiring med familien er unnagjort, jeg drar alltid tidlig hjem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet tirsdag kl 21:55 #224270 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Millimani skrev (37 minutter siden): Nå minnet du meg på at jeg har tatt opp tebriks til kveldsmat. Jeg har proppa i meg sjokolade og potetgull. Feiring med familien er unnagjort, jeg drar alltid tidlig hjem. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 22:39 #224271 Del Skrevet tirsdag kl 22:39 Hunden til mamma ønsker ikke å ha noe med meg å gjøre 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 22:53 #224272 Del Skrevet tirsdag kl 22:53 Titania skrev (12 minutter siden): Hunden til mamma ønsker ikke å ha noe med meg å gjøre 😝 Har du vært slem? Er det første gang du ser den? Lukter du katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 22:57 #224273 Del Skrevet tirsdag kl 22:57 (endret) Millimani skrev (34 minutter siden): Har du vært slem? Er det første gang du ser den? Lukter du katt? Ikke vært slem Nei da, hunden er 3-4 år, noen måneder siden jeg så henne sist. Da tittet hun stygt på meg fra plassen sin langt unna meg, i 5 timer. Lukter katt, men det er katten til mamma som har fått kos idag 😅 Endret tirsdag kl 23:28 av Titania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #224274 Del Skrevet 23 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en God1.Juledagmorgen.👨🦰👩🦰🎅🤶🎄🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #224275 Del Skrevet 21 timer siden Rudolf og nissen rød sukkerfri julebrus til meg takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 19 timer siden #224276 Del Skrevet 19 timer siden Nå ser jeg "Hjemme Alene" og spiser skive med røkelaks og kremost, og et rundstykke med egg og bacon 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #224277 Del Skrevet 14 timer siden Disney Adult skrev (5 timer siden): Nå ser jeg "Hjemme Alene" og spiser skive med røkelaks og kremost, og et rundstykke med egg og bacon 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #224278 Del Skrevet 13 timer siden Disney Adult skrev (6 timer siden): Nå ser jeg "Hjemme Alene" og spiser skive med røkelaks og kremost, og et rundstykke med egg og bacon 😁 Første gang du ser den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13 timer siden #224279 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Cid skrev (12 minutter siden): Første gang du ser den? Langt ifra 😜 Endret 13 timer siden av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #224280 Del Skrevet 12 timer siden Disney Adult skrev (46 minutter siden): Langt ifra 😜 Sett den nye fra 2022? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå