Baktus2024 Skrevet søndag kl 12:11 #224241 Del Skrevet søndag kl 12:11 Jeg syntes ikke synd på meg selv .jeg syntes synd om slavene av falskheten .er ikke for ingenting at jula er Vinmonopolets høytid ..tygg litt på den 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet søndag kl 19:32 #224242 Del Skrevet søndag kl 19:32 Baktus2024 skrev (7 timer siden): Resten av jula skal jeg være bitter..fikk ikke det jeg ønsket meg , og gav meg en jeg fikk..en god grunn til å surne ...det er ingenting i jule-konseptet som heter at det er tanken som teller .. Du åpna pakkene for tidlig. Dessuten går bitterhet mest ut over en selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 19:45 #224243 Del Skrevet søndag kl 19:45 (endret) Baktus2024 skrev (14 timer siden): Resten av jula skal jeg være bitter..fikk ikke det jeg ønsket meg , og gav meg en jeg fikk..en god grunn til å surne ...det er ingenting i jule-konseptet som heter at det er tanken som teller .. Ønsket du deg sirup? Endret i går, 02:45 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 01:32 #224244 Del Skrevet i går, 01:32 Hodet kverner på alt mulig rart, så det går ikke an å sove 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #224245 Del Skrevet 23 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlillejulaftenmorgen.👨🦰👩🦰🎅🤶🎄🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20 timer siden #224246 Del Skrevet 20 timer siden Somler til jobb fordi jeg ikke vil ha noe å gjøre med den ene selgeren 😶 Selv om dagen må starte med å mase på han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16 timer siden #224247 Del Skrevet 16 timer siden Vet at ingen har interesse av å vite dette . Polet er stengt julaften , ølsalg 08-butikkens stengetid , senest kl 18.. så jula er en god anledning til å tørke litt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15 timer siden #224248 Del Skrevet 15 timer siden Snø passer best på bilder Ønsker dere alle en god jul. 🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14 timer siden #224249 Del Skrevet 14 timer siden Liker ikke å være singel i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14 timer siden #224250 Del Skrevet 14 timer siden I dag er det helt herlig. Nesten ingen ute, frisk vinter luft, sol, ingen snø, fin form og en god løpetur på 10 km med min firbente venn 🐩🌤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #224251 Del Skrevet 10 timer siden Nevian skrev (4 timer siden): Liker ikke å være singel i jula... jeg har alltid vært singel så jeg vet ikke om noe annet 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #224252 Del Skrevet 9 timer siden Nevian skrev (5 timer siden): Liker ikke å være singel i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #224253 Del Skrevet 9 timer siden Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Snø passer best på bilder Ønsker dere alle en god jul. 🎄 Vi synes at dette er nydelig fine bilder.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5 timer siden #224254 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skal pakke inn en gave, men finner ikke teipen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 minutter siden #224255 Del Skrevet 13 minutter siden Titania skrev (5 timer siden): Jeg skal pakke inn en gave, men finner ikke teipen 🙈 Fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå