Baktus2024 Skrevet i går, 12:11 #224241 Del Skrevet i går, 12:11 Jeg syntes ikke synd på meg selv .jeg syntes synd om slavene av falskheten .er ikke for ingenting at jula er Vinmonopolets høytid ..tygg litt på den 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet i går, 19:32 #224242 Del Skrevet i går, 19:32 Baktus2024 skrev (7 timer siden): Resten av jula skal jeg være bitter..fikk ikke det jeg ønsket meg , og gav meg en jeg fikk..en god grunn til å surne ...det er ingenting i jule-konseptet som heter at det er tanken som teller .. Du åpna pakkene for tidlig. Dessuten går bitterhet mest ut over en selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 19:45 #224243 Del Skrevet i går, 19:45 (endret) Baktus2024 skrev (14 timer siden): Resten av jula skal jeg være bitter..fikk ikke det jeg ønsket meg , og gav meg en jeg fikk..en god grunn til å surne ...det er ingenting i jule-konseptet som heter at det er tanken som teller .. Ønsket du deg sirup? Endret 17 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18 timer siden #224244 Del Skrevet 18 timer siden Hodet kverner på alt mulig rart, så det går ikke an å sove 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #224245 Del Skrevet 15 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlillejulaftenmorgen.👨🦰👩🦰🎅🤶🎄🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13 timer siden #224246 Del Skrevet 13 timer siden Somler til jobb fordi jeg ikke vil ha noe å gjøre med den ene selgeren 😶 Selv om dagen må starte med å mase på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8 timer siden #224247 Del Skrevet 8 timer siden Vet at ingen har interesse av å vite dette . Polet er stengt julaften , ølsalg 08-butikkens stengetid , senest kl 18.. så jula er en god anledning til å tørke litt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #224248 Del Skrevet 8 timer siden Snø passer best på bilder Ønsker dere alle en god jul. 🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7 timer siden #224249 Del Skrevet 7 timer siden Liker ikke å være singel i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7 timer siden #224250 Del Skrevet 7 timer siden I dag er det helt herlig. Nesten ingen ute, frisk vinter luft, sol, ingen snø, fin form og en god løpetur på 10 km med min firbente venn 🐩🌤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #224251 Del Skrevet 2 timer siden Nevian skrev (4 timer siden): Liker ikke å være singel i jula... jeg har alltid vært singel så jeg vet ikke om noe annet 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #224252 Del Skrevet 2 timer siden Nevian skrev (5 timer siden): Liker ikke å være singel i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #224253 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Snø passer best på bilder Ønsker dere alle en god jul. 🎄 Vi synes at dette er nydelig fine bilder.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå