Baktus2024 Skrevet 10 timer siden #224241 Del Skrevet 10 timer siden Jeg syntes ikke synd på meg selv .jeg syntes synd om slavene av falskheten .er ikke for ingenting at jula er Vinmonopolets høytid ..tygg litt på den 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 2 timer siden #224242 Del Skrevet 2 timer siden Baktus2024 skrev (7 timer siden): Resten av jula skal jeg være bitter..fikk ikke det jeg ønsket meg , og gav meg en jeg fikk..en god grunn til å surne ...det er ingenting i jule-konseptet som heter at det er tanken som teller .. Du åpna pakkene for tidlig. Dessuten går bitterhet mest ut over en selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #224243 Del Skrevet 2 timer siden Baktus2024 skrev (7 timer siden): Resten av jula skal jeg være bitter..fikk ikke det jeg ønsket meg , og gav meg en jeg fikk..en god grunn til å surne ...det er ingenting i jule-konseptet som heter at det er tanken som teller .. Ønsket du det sirup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå