Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Er hunden hos faren din slik?

Jepp 😁

Ikke helt venn når han biter, men absolutt både bølle og bestevenn når han er så glad at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg f.eks.

Sånn som da jeg dro dit nå f.eks.

Pappa hadde ikke sagt at jeg kom, for da går han rundt og leter etter meg hele dagen. Men da jeg gikk inn døra var han sånn «Whaaat? 🤩» og skulle hilse, tulle, leke og kose samtidig 😝 Så han ender opp med å løpe rundt seg selv en stund, til han klarer å roe ned 😅 Og da legger han seg klin inntil meg i sofaen (eller klatrer på meg og legger seg oppå brystet mitt) og der ligger han til jeg må flytte på han 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 minutter siden):

Jepp 😁

Ikke helt venn når han biter, men absolutt både bølle og bestevenn når han er så glad at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg f.eks.

Sånn som da jeg dro dit nå f.eks.

Pappa hadde ikke sagt at jeg kom, for da går han rundt og leter etter meg hele dagen. Men da jeg gikk inn døra var han sånn «Whaaat? 🤩» og skulle hilse, tulle, leke og kose samtidig 😝 Så han ender opp med å løpe rundt seg selv en stund, til han klarer å roe ned 😅 Og da legger han seg klin inntil meg i sofaen (eller klatrer på meg og legger seg oppå brystet mitt) og der ligger han til jeg må flytte på han 😝

Min er helt lik haha. Fikk besøk av moren min i går, og da hoppet han rundt i ring. Skal leke og kose samtidig, og bruker en stund før han klarer å roe seg ned igjen. Han pleide å leke bite fordi han ble så ivrig, men jeg har lært han til å hente bamsen sin i stedet. Og når hun satt seg i sofaen så var det rett oppi fanget hennes, og da rikker han seg ikke før hun reiser seg 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (17 minutter siden):

Min er helt lik haha. Fikk besøk av moren min i går, og da hoppet han rundt i ring. Skal leke og kose samtidig, og bruker en stund før han klarer å roe seg ned igjen. Han pleide å leke bite fordi han ble så ivrig, men jeg har lært han til å hente bamsen sin i stedet. Og når hun satt seg i sofaen så var det rett oppi fanget hennes, og da rikker han seg ikke før hun reiser seg 😜

Akkurat som Tabasco :fnise:

De sliter fortsatt litt med at han biter, men når den ene forsøker oppdra hunden, og den andre «jaja…» da skjer det liksom ting som ikke helt er hundens feil. Men han også henter bein eller leke å bite i, samtidig som han løper runder og skal kose og leke 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha 24-timers blodtrykksmåling det neste døgnet. Allerede før jeg var ferdig på legekontoret hadde mansjetten sklidd ned en del, og da jeg spurte resepsjonsdamen om hun kunne hjelpe meg med å få den rett, men nei - det fikk jeg klare selv 🙄

Vet ikke om jeg har klart det, men den har gjort tre forsøk på å måle og så stoppet den. Så jeg tenker at enten ble det rett, eller så ga den opp for denne omgangen. 

Nytt forsøk om en halvtime. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logger av for noen timer og det er fullstendig uinteressant for de aller fleste, inkludert meg selv. :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (2 timer siden):

Jeg skal ha 24-timers blodtrykksmåling det neste døgnet. Allerede før jeg var ferdig på legekontoret hadde mansjetten sklidd ned en del, og da jeg spurte resepsjonsdamen om hun kunne hjelpe meg med å få den rett, men nei - det fikk jeg klare selv 🙄

Vet ikke om jeg har klart det, men den har gjort tre forsøk på å måle og så stoppet den. Så jeg tenker at enten ble det rett, eller så ga den opp for denne omgangen. 

Nytt forsøk om en halvtime. 

Stå på ..ikke enkelt å sovne med de der, de blåser seg opp hver 15 eller 30 minutt og seff , akkurat når du holder på å sovne 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (9 minutter siden):

Stå på ..ikke enkelt å sovne med de der, de blåser seg opp hver 15 eller 30 minutt og seff , akkurat når du holder på å sovne 😔

Min sitter feil, så måler ikke ordentlig også 😝 Må få hjelp etterpå til å få den rett. 

Men på natten skal den visst bare gå en gang i timen. Jeg har hver halvtime nå. Får bare se, i våken tilstand har jeg vent meg til den - må bare få den til å sitte fast, og riktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (49 minutter siden):

Min sitter feil, så måler ikke ordentlig også 😝 Må få hjelp etterpå til å få den rett. 

Men på natten skal den visst bare gå en gang i timen. Jeg har hver halvtime nå. Får bare se, i våken tilstand har jeg vent meg til den - må bare få den til å sitte fast, og riktig 

Gå inn til de som satte den på og få den satt på igjen, de kan ikke forvente at pasientene skal kunne montere måleutstyr ene dems..skal vi begynne å operere oss selv også ? Nei , de får gjøre jobben sin skikkelig.🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (32 minutter siden):

Gå inn til de som satte den på og få den satt på igjen, de kan ikke forvente at pasientene skal kunne montere måleutstyr ene dems..skal vi begynne å operere oss selv også ? Nei , de får gjøre jobben sin skikkelig.🤨

De har tatt kvelden tidlig idag, så ikke mye hjelp der. Kontordama kunne ca ingen ting da jeg ringte og spurte om litt også, så er like langt. 

skal sende melding til legen når jeg får kommet meg hjem - nå sitter mansjetten fast, men tror fortsatt ikke den måler ordentlig, for den blåser seg opp tre ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

De har tatt kvelden tidlig idag, så ikke mye hjelp der. Kontordama kunne ca ingen ting da jeg ringte og spurte om litt også, så er like langt. 

skal sende melding til legen når jeg får kommet meg hjem - nå sitter mansjetten fast, men tror fortsatt ikke den måler ordentlig, for den blåser seg opp tre ganger

Det sistnevnte der kan de gjøre , for å få riktig måling..da jeg var ferdig etter en slik 24 timers så var armen svart av blåmerke der den satt, såg ut som jeg hadde vært klemstra i en dør i et døgn 🙂 de kan bli temmelig stram de der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (3 timer siden):

Det sistnevnte der kan de gjøre , for å få riktig måling..da jeg var ferdig etter en slik 24 timers så var armen svart av blåmerke der den satt, såg ut som jeg hadde vært klemstra i en dør i et døgn 🙂 de kan bli temmelig stram de der..

Jepp. Men jeg merker forskjellen på hvordan maskinen gjør det. Den blåser opp, forsøker og slipper lufta relativt fort ut igjen. Da er jeg ganske sikker på at den ikke finner noe, for den forsøker to ganger til. 

Om den blåser opp og slipper lufta sakte ut, da gjør den det ikke flere ganger på den halvtimen. Så tror det er når det måles noe. Men jeg kan ta feil. Kontordama på legekontoret visste ikke 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (18 minutter siden):

Jepp. Men jeg merker forskjellen på hvordan maskinen gjør det. Den blåser opp, forsøker og slipper lufta relativt fort ut igjen. Da er jeg ganske sikker på at den ikke finner noe, for den forsøker to ganger til. 

Om den blåser opp og slipper lufta sakte ut, da gjør den det ikke flere ganger på den halvtimen. Så tror det er når det måles noe. Men jeg kan ta feil. Kontordama på legekontoret visste ikke 🙄

Du får la den putle på 🙂 imorgen får du resultatet 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 16.12.2024 den 19.45):

Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. 

Så kjipt 😟 Den isen altså! Håper du får god smertelindring og kommer hjem til jul :blomst2:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

Jeg har stekt krumkaker i kveld :himle:

Nam Nam vi er veldig glade i krumkaker.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baktus2024 skrev (2 timer siden):

Du får la den putle på 🙂 imorgen får du resultatet 🤔

Holder på å bli koko av at den ikke vil sitte ordentlig bare. Men den sitter nå på. 64 målinger siden 9.30 🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 timer siden):

Så kjipt 😟 Den isen altså! Håper du får god smertelindring og kommer hjem til jul :blomst2:

Tuuusen takk! ♥️ Jeg hater den hålka! Opererte inn skruer i går for å holde bruddet sammen, så nå ser foten min ut som et juletre 😂 håper virkelig hevelsen går ned fort så jeg får tatt neste operasjon på lille julaften, helst litt før. Blir fryktelig trist om jeg må være her i julen. Ligger i nedoverbakke med beinet høyt og hodet lavt. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Tuuusen takk! Opererte inn skruer i går for å holde bruddet sammen, så nå ser foten min ut som et juletre 😂 håper virkelig hevelsen går ned fort så jeg får tatt neste operasjon på lille julaften, helst litt før. Blir fryktelig trist om jeg må være her i julen. Ligger i nedoverbakke med beinet høyt og hodet lavt. 

Vi sender våretanker og våreklemmer til deg vår gode venn @jukkapalme:hjerte::hjerte::klem3::klem3:Og vi ønsker deg kjempemasse Godbedring.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Vi sender våretanker og våreklemmer til deg vår gode venn @jukkapalme:hjerte::hjerte::klem3::klem3:Og vi ønsker deg kjempemasse Godbedring.♥️♥️

Tusen takk, mine snille tvillingvenner ♥️♥️ :klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...