Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Nei , får krype ned i mid-reiret , en dag med blodprøver og målinger senere idag .. og jeg har seff sprøyteskrekk så det holder etter ..Gnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baktus2024 skrev (4 minutter siden):

Nei , får krype ned i mid-reiret , en dag med blodprøver og målinger senere idag .. og jeg har seff sprøyteskrekk så det holder etter ..Gnatt

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (5 timer siden):

Jeg har nettopp spist deilig julelunsj

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser lapskaus til middag i dag. Det hadde jeg forrige mandag også. I morgen skal jeg ha fisk, tror jeg, for tirsdager tar butikken inn fersk fisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (17 minutter siden):

Jeg spiser lapskaus til middag i dag. Det hadde jeg forrige mandag også. I morgen skal jeg ha fisk, tror jeg, for tirsdager tar butikken inn fersk fisk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Hva har dere hatt til middag i dag? Eller dere har kanskje ikke hatt middag ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. 

Vi synes at dette er en skikkelig trist nyhet.😢😢 vi ønsker deg masse Godbedring. Og vi sender deg våretanker og våreklemmer vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

Hva har dere hatt til middag i dag? Eller dere har kanskje ikke hatt middag ennå?

Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Au! 

Riktig god bedring! :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓:spise::spise:

Lager dere dem selv, eller har dere kjøpt dem ferdige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Vi synes at dette er en skikkelig trist nyhet.😢😢 vi ønsker deg masse Godbedring. Og vi sender deg våretanker og våreklemmer vår gode venn @jukkapalme:klem3::klem3::hjerte::hjerte:

Tusen takk, dere ♥️ er så redd jeg må bli på sykehuset i julen. Jeg orker ikke det… er helt sykt vondt, men det verste er å ikke få vært hjemme hos dyrene mine 😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Au! 

Riktig god bedring! :klem3:

Takk ♥️ ja helt jævlig vondt. Vrikka ankelen ekstremt i fallet og datt oppå den. Vanligvis detter jeg på ræva når jeg tryner på isen, men ikke nå nei. Rett før jul og alt. Faen sprette! Har masse pakker å pakke inn også. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Tusen takk, dere ♥️ er så redd jeg må bli på sykehuset i julen. Jeg orker ikke det… er helt sykt vondt, men det verste er å ikke få vært hjemme hos dyrene mine 😢

Ja det kan vi forstå, vi tenker på deg. Og her får du flere klemmer av oss.:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (6 minutter siden):

Lager dere dem selv, eller har dere kjøpt dem ferdige? 

Vi lager alltid fleskepannekaker selv.🥞🥞🥓🥓:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Takk ♥️ ja helt jævlig vondt. Vrikka ankelen ekstremt i fallet og datt oppå den. Vanligvis detter jeg på ræva når jeg tryner på isen, men ikke nå nei. Rett før jul og alt. Faen sprette! Har masse pakker å pakke inn også. 

Det kan jeg tro på. Jeg brakk ankelen da jeg ble påkjørt, men «heldigvis» var den ikke vond så lenge den var i ro, og bruddet var ikke komplisert heller. 

Håper du blir raskt operert og får kontroll på smertene + får komme hjem til jul 🤞🏻🤞🏻 Det beste stedet å få slappe av og bli bedre, er alltid hjemme 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Slapp helt av , i det øyeblikket du er istand til å krype over dørstokken til utgangsdøra og inn i en taxi så blir du utskrevet , med resepten liggende på apoteket🙂 god bedring , falle,vrikke og brekke er jævla vondt 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...