Baktus2024 Skrevet 16. desember #224101 Del Skrevet 16. desember Nei , får krype ned i mid-reiret , en dag med blodprøver og målinger senere idag .. og jeg har seff sprøyteskrekk så det holder etter ..Gnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224102 Del Skrevet 16. desember Baktus2024 skrev (4 minutter siden): Nei , får krype ned i mid-reiret , en dag med blodprøver og målinger senere idag .. og jeg har seff sprøyteskrekk så det holder etter ..Gnatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224103 Del Skrevet 16. desember Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. desember #224104 Del Skrevet 16. desember Jeg har nettopp spist deilig julelunsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224105 Del Skrevet 16. desember Millimani skrev (5 timer siden): Jeg har nettopp spist deilig julelunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. desember #224106 Del Skrevet 16. desember Jeg spiser lapskaus til middag i dag. Det hadde jeg forrige mandag også. I morgen skal jeg ha fisk, tror jeg, for tirsdager tar butikken inn fersk fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember #224107 Del Skrevet 16. desember Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224108 Del Skrevet 16. desember CAPS LOCK skrev (17 minutter siden): Jeg spiser lapskaus til middag i dag. Det hadde jeg forrige mandag også. I morgen skal jeg ha fisk, tror jeg, for tirsdager tar butikken inn fersk fisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. desember #224109 Del Skrevet 16. desember Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Hva har dere hatt til middag i dag? Eller dere har kanskje ikke hatt middag ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224110 Del Skrevet 16. desember jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. Vi synes at dette er en skikkelig trist nyhet.😢😢 vi ønsker deg masse Godbedring. Og vi sender deg våretanker og våreklemmer vår gode venn @jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224111 Del Skrevet 16. desember CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Hva har dere hatt til middag i dag? Eller dere har kanskje ikke hatt middag ennå? Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. desember #224112 Del Skrevet 16. desember jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jeg har tryna skikkelig på isen og brukket ankelen på to steder på hver side. Skikkelig komplisert brudd, tatt en drøss med røntgenbilder og prøvd å gipse to ganger til ingen hell. Så ligger her på sykehuset og venter på midlertidig operasjon nå og når hevelsen går ned skal de ta hovedopersjonen. Er mulig jeg må bli her i julen 😢 men håper virkelig jeg får komme hjem lille julaften. At ankelen er klar for hovedoperasjonen da. Er fullstendig utslitt av null søvn i natt. Au! Riktig god bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. desember #224113 Del Skrevet 16. desember Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓 Lager dere dem selv, eller har dere kjøpt dem ferdige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember #224114 Del Skrevet 16. desember Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi synes at dette er en skikkelig trist nyhet.😢😢 vi ønsker deg masse Godbedring. Og vi sender deg våretanker og våreklemmer vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, dere ♥️ er så redd jeg må bli på sykehuset i julen. Jeg orker ikke det… er helt sykt vondt, men det verste er å ikke få vært hjemme hos dyrene mine 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. desember #224115 Del Skrevet 16. desember Titania skrev (1 minutt siden): Au! Riktig god bedring! Takk ♥️ ja helt jævlig vondt. Vrikka ankelen ekstremt i fallet og datt oppå den. Vanligvis detter jeg på ræva når jeg tryner på isen, men ikke nå nei. Rett før jul og alt. Faen sprette! Har masse pakker å pakke inn også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. desember #224116 Del Skrevet 16. desember Jeg håper at du får sove godt i natt @jukkapalme og at du får komme hjem igjen til jul 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224117 Del Skrevet 16. desember jukkapalme skrev (5 minutter siden): Tusen takk, dere ♥️ er så redd jeg må bli på sykehuset i julen. Jeg orker ikke det… er helt sykt vondt, men det verste er å ikke få vært hjemme hos dyrene mine 😢 Ja det kan vi forstå, vi tenker på deg. Og her får du flere klemmer av oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. desember #224118 Del Skrevet 16. desember CAPS LOCK skrev (6 minutter siden): Lager dere dem selv, eller har dere kjøpt dem ferdige? Vi lager alltid fleskepannekaker selv.🥞🥞🥓🥓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. desember #224119 Del Skrevet 16. desember jukkapalme skrev (4 minutter siden): Takk ♥️ ja helt jævlig vondt. Vrikka ankelen ekstremt i fallet og datt oppå den. Vanligvis detter jeg på ræva når jeg tryner på isen, men ikke nå nei. Rett før jul og alt. Faen sprette! Har masse pakker å pakke inn også. Det kan jeg tro på. Jeg brakk ankelen da jeg ble påkjørt, men «heldigvis» var den ikke vond så lenge den var i ro, og bruddet var ikke komplisert heller. Håper du blir raskt operert og får kontroll på smertene + får komme hjem til jul 🤞🏻🤞🏻 Det beste stedet å få slappe av og bli bedre, er alltid hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. desember #224120 Del Skrevet 16. desember jukkapalme skrev (7 minutter siden): Tusen takk, dere ♥️ er så redd jeg må bli på sykehuset i julen. Jeg orker ikke det… er helt sykt vondt, men det verste er å ikke få vært hjemme hos dyrene mine 😢 Slapp helt av , i det øyeblikket du er istand til å krype over dørstokken til utgangsdøra og inn i en taxi så blir du utskrevet , med resepten liggende på apoteket🙂 god bedring , falle,vrikke og brekke er jævla vondt 😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå