Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:04 #223881 Del Skrevet i går, 04:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 04:27 #223882 Del Skrevet i går, 04:27 Jeg har ikke vært her inne på "Sosialt" på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet i går, 07:59 #223883 Del Skrevet i går, 07:59 I dag er det dritkaldt ute. Gleder meg til å pakke meg inn som en Michelinmann og gå tur med naboens hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet i går, 11:17 #223884 Del Skrevet i går, 11:17 Jeg fikk pakke i adventskalenderen på jobb i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22 timer siden #223885 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har fått pakkesporingen til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15 timer siden #223886 Del Skrevet 15 timer siden MarianneE skrev (16 timer siden): Jeg har ikke vært her inne på "Sosialt" på lenge Her skjer det ikke så veldig mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15 timer siden #223887 Del Skrevet 15 timer siden tånegla skrev (13 timer siden): I dag er det dritkaldt ute. Gleder meg til å pakke meg inn som en Michelinmann og gå tur med naboens hund. Har du ikke egen hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #223888 Del Skrevet 14 timer siden Lur Venn skrev (17 minutter siden): Her skjer det ikke så veldig mye Er på Lønneberget alt skjer 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #223889 Del Skrevet 8 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3 timer siden #223890 Del Skrevet 3 timer siden Lur Venn skrev (11 timer siden): Her skjer det ikke så veldig mye I denne skrivende stund har du 555 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 37 minutter siden #223891 Del Skrevet 37 minutter siden Millimani skrev (2 timer siden): I denne skrivende stund har du 555 innlegg Har nok nærmere 50000 totalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26 minutter siden #223892 Del Skrevet 26 minutter siden Lur Venn skrev (10 minutter siden): Har nok nærmere 50000 totalt Du får tilkjennegi litt mer hvem du er. Sjelden jeg gir likes til anonyme, uten at jeg vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå