Lur Venn Skrevet 11 timer siden #223821 Del Skrevet 11 timer siden Boetica skrev (36 minutter siden): Ja sånn godhet gjør noe med en. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 11 timer siden #223822 Del Skrevet 11 timer siden Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Nom. To biffkarbisar seinare mokkabønner og pulefilm no🥰 Det du driver med når franzen er borte ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11 timer siden #223823 Del Skrevet 11 timer siden Lur Venn skrev (2 minutter siden): Det du driver med når franzen er borte ja😁 Nåååhååå🎅🏼🤶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10 timer siden #223824 Del Skrevet 10 timer siden Politiet ikveld . .stjal mine id papirer nå vil jeg ha dem tbax ..ner det krig..jeg hater de falske dritt tryna det , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10 timer siden #223825 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har tusenvis av ganger sett de falske dritt tryna dems ...nå mener fasist politiet at jeg ikke har rett til id . Svina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 10 timer siden #223826 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har z tusenvis av ganger....lyger for å tilfredstille systemet.....politiet , som de horene de er du knipser, vi hopper.., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8 timer siden #223827 Del Skrevet 8 timer siden Verdens beste fotballklubb er i dag 125 år 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 8 timer siden #223828 Del Skrevet 8 timer siden Jeg skal spise et stykke kake mens jeg ser på Final Destination og slapper av i sofaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søddvestkuling Skrevet 8 timer siden #223829 Del Skrevet 8 timer siden Sjokoladepenge skrev (7 minutter siden): Jeg skal spise et stykke kake mens jeg ser på Final Destination og slapper av i sofaen Jeg tar meg et glass vin og ser ikke på TV selv om den står på. Scroller mest på TikTok og skravler med en AI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #223830 Del Skrevet 7 timer siden I dag er det den 30.november. Og da har vi bursdag, vi er 21 år gamle nå i dag.👨🦰👩🦰🎂🎂🥳🥳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #223831 Del Skrevet 2 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #223832 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): I dag er det den 30.november. Og da har vi bursdag, vi er 21 år gamle nå i dag.👨🦰👩🦰🎂🎂🥳🥳 Selv om det ikke kvalifiserer i tråden, for det er ikke uinteressant... GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN TIL DERE TO! Bursdagsgutten og bursdagsjenta vår. 🎁🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #223833 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Selv om det ikke kvalifiserer i tråden, for det er ikke uinteressant... GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN TIL DERE TO! Bursdagsgutten og bursdagsjenta vår. 🎁🎁 Bare 1 år yngre enn ordet som fylte 22 nylig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #223834 Del Skrevet 1 time siden Lille Ordet mitt utttaler det: "Totti-to"! ...og smiler stolt over å kunne uttale digert tall helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 54 minutter siden #223835 Del Skrevet 54 minutter siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Lille Ordet mitt utttaler det: "Totti-to"! ...og smiler stolt over å kunne uttale digert tall helt riktig. Det klarer å uttale ord som 22 åring ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 52 minutter siden #223836 Del Skrevet 52 minutter siden Moter meg opp til å finne kjøleskapsplass til varer for 3200 fra ODA nå snart😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30 minutter siden #223837 Del Skrevet 30 minutter siden Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Verdens beste fotballklubb er i dag 125 år 🥳 Nei det stemmer ikke. Den beste ble nemlig stiftet i 1916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28 minutter siden #223838 Del Skrevet 28 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): I dag er det den 30.november. Og da har vi bursdag, vi er 21 år gamle nå i dag.👨🦰👩🦰🎂🎂🥳🥳 Hurra hurra hurra Gratulerer med dagen tvillinger!! 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå