Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig i at det virker poengløst med mobilfri sone på legekontor. Aldri hørt om. Hvorfor er det respektløst å scrolle på mobilen? Også enig i å skrote monarkiet. Det funket så lenge det funket. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (13 minutter siden):

Enig i at det virker poengløst med mobilfri sone på legekontor. Aldri hørt om. Hvorfor er det respektløst å scrolle på mobilen? Også enig i å skrote monarkiet. Det funket så lenge det funket. 

I tillegg er det også ofte mye ventetid på legekontoret.  De gangene jeg har vært hos fastlegen har det alltid vært minst 10 minutter forsinkelser og noen ganger opp til en halvtime.  Hver legetime hos fastlegen min starter sekundet etter den forrige har sluttet. Om en legetime går lenger enn de fastsatte 15 minutter så må nestemann vente.  Skal ikke så mye til for at det blir forsinkelser da. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

I tillegg er det også ofte mye ventetid på legekontoret.  De gangene jeg har vært hos fastlegen har det alltid vært minst 10 minutter forsinkelser og noen ganger opp til en halvtime. Fastlegen har satt 0 margin på legetimene. Så hver legetime starter sekundet etter den forrige har sluttet. Om en legetime går lenger enn 15 minutter så må nestemann vente.  Skal ikke så mye til for at det blir forsinkelser da. 

Ja man kommer aldri inn til tiden. Da scroller man 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Ja man kommer aldri inn til tiden. Da scroller man 😇

Enig. Synes faktisk det er veldig spesielt om fastlegen sier "Jeg kan komme en halvtime forsinket, men du får ikke lov til å scrolle på mobilen mens du venter på meg". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har frisket opp en melodi jeg ikke lærte ordentlig sist jeg sang den. Det var kaldt inne i studio, for ovnen jeg har kjøpt, står ennå i emballasjen :ninja:

Jeg hadde døren åpen ut til gangen for å få inn litt varme. Dog allikevel, kald på fingrene :sno:  etter minimal klunking på pianoet. Neste studiobesøk får følge av varm tekopp! Ovnen ... jeg får kanskje ha som mål å i hvert fall fjerne emballasjen i morgen? Og se hva slags verktøy jeg trenger for å montere den? (Vegghengt)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Enig. Synes faktisk det er veldig spesielt om fastlegen sier "Jeg kan komme en halvtime forsinket, men du får ikke lov til å scrolle på mobilen mens du venter på meg". 

Ja det er sært. Sikkert innført fordi noen har sittet og kaklet kjempehøyt i mobilen i en halvtime 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Ja det er sært. Sikkert innført fordi noen har sittet og kaklet kjempehøyt i mobilen i en halvtime 🤭

Ja, men rart man ikke bare da lagde en regel om støy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (14 minutter siden):

Kjærlighet gjør en svak og sårbar , så heretter hater jeg alt og alle .p

Bitterhet og hat dreper deg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (9 minutter siden):

Noe som er uting er de som spiller musikk eller lyd fra video på høyttalerne på mobilen i stedet for å bruke hodetelefoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Noe som er uting er de som spiller musikk eller lyd fra video på høyttalerne på mobilen i stedet for å bruke hodetelefoner. 

Det er som oftest ungdommer syns jeg. De gjør mye dumt men dem tilgir jeg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (19 minutter siden):

Det er som oftest ungdommer syns jeg. De gjør mye dumt men dem tilgir jeg 😃

Ja, er mest ungdommer. Men tenker de burde forstå det likevel. Så du er mer tålmodig enn meg. 

Verste jeg har sett er fulle ungdommer som spiller musikken på store høyttalere som de tar med på bussen.  Har klaget til dem, men om de sier at de ikke vil slå av musikken så er det ikke noe jeg kan gjøre.  Har opplevd fulle ungdommer si nei til å slå av musikken.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (43 minutter siden):

Har klaget til dem, men om de sier at de ikke vil slå av musikken så er det ikke noe jeg kan gjøre. 

Karmaen biter sånne folk bak før de vet ordet av det. (Stavekontrollen endret «karmaen» til Karlsen 😂 det ble en ganske morsom setning. Hadde vært fint hvis det var en livets vaktmester Karlsen som gikk rundt og skapte rettferdighet ved å bite folk bak 😅)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (2 minutter siden):

Karmaen biter sånne folk bak før de vet ordet av det. (Stavekontrollen endret «karmaen» til Karlsen 😂 det ble en ganske morsom setning. Hadde vært fint hvis det var en livets vaktmester Karlsen som gikk rundt og skapte rettferdighet ved å bite folk bak 😅)

Sånn det skulle vært!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (11 minutter siden):

Jeg er så dum. Kjøpte nettopp en gigantisk pakke doruller. Som jeg ikke tok med meg hjem, de står igjen i butikken. Off asså 😕

Leit når slikt skjer. Selv er jeg kan glemme igjen nærmest hva som helst. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...