Titania Skrevet 5 timer siden #223741 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Rar dame 😛 Veldig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #223742 Del Skrevet 5 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Veldig 😅 Stirrer hun fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5 timer siden #223743 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Hadde aldri orket å sitte i evigheter å stirre i veggen 😛 Det handler om å vise respekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #223744 Del Skrevet 5 timer siden Millimani skrev (1 minutt siden): Det handler om å vise respekt Hva har det med respekt å gjøre? Hva jeg gjør mens jeg venter så lenge det ikke går utover andre er ingen andres business, hadde noen stirret på meg sånn så hadde jeg sagt i fra til personen, makan til oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 5 timer siden #223745 Del Skrevet 5 timer siden Millimani skrev (3 minutter siden): Det handler om å vise respekt Hvordan er det respektløst å sitte og kikke i sin egen telefon? Med mindre man så klart retter den opp mot andre i hensikt å ta bilder av andre pasienter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #223746 Del Skrevet 5 timer siden Mange har også sosial angst, da er det litt enklere hvis man kan glemme seg litt vekk i mobilens verden mens man sitter der blant fremmede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5 timer siden #223747 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Hva har det med respekt å gjøre? Hva jeg gjør mens jeg venter så lenge det ikke går utover andre er ingen andres business, hadde noen stirret på meg sånn så hadde jeg sagt i fra til personen, makan til oppførsel På mitt legekontor er det ikke lov å fikle med mobilen, der må folk bare glane i veggen. Den regelen må respekteres der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5 timer siden #223748 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Stirrer hun fortsatt? Heldigvis ute derfra for en god stund siden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5 timer siden #223749 Del Skrevet 5 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Heldigvis ute derfra for en god stund siden 😅 Men du venter fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #223750 Del Skrevet 5 timer siden Millimani skrev (Akkurat nå): På mitt legekontor er det ikke lov å fikle med mobilen, der må folk bare glane i veggen. Den regelen må respekteres der. Idiotisk og poengløs regel, glad jeg ikke har lege der 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5 timer siden #223751 Del Skrevet 5 timer siden Millimani skrev (10 minutter siden): Det handler om å vise respekt Forstår ikke helt hva som er respektløst ved å sitte med telefonen på lydløs og scrolle, kontra å lese i et blad. og 45-50 min på et venterom uten noe annet enn å glo i veggen hadde i hvertfall ikke jeg giddet 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5 timer siden #223752 Del Skrevet 5 timer siden Millimani skrev (5 minutter siden): Men du venter fortsatt? Nei da, var ferdig for ca en time siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #223753 Del Skrevet 5 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): Forstår ikke helt hva som er respektløst ved å sitte med telefonen på lydløs og scrolle, kontra å lese i et blad. og 45-50 min på et venterom uten noe annet enn å glo i veggen hadde i hvertfall ikke jeg giddet 😝 Hadde skjønt det om man så på reels på full lyd men med en lydløs mobil uten tastatur lyd så ser jeg null problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4 timer siden #223754 Del Skrevet 4 timer siden Det har syklet 40908 forbi Amfi Borg i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #223755 Del Skrevet 3 timer siden Peanut skrev (3 timer siden): Det var visst kraftig det i går, tar vel noen dager før det går over. Vi ønsker deg Godbedring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå