Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå fant jeg ut at jeg ikke har sett på tråden om Märtha og Durek siden mai 2019, og da skjønner jeg ikke hva som fikk meg til å åpne den. Jaja, de "kongelige" som ikke er kongelige. 

Vekk med Durek og Mette-Marit, og ikke minst Marius. Det er min mening. Jeg har dog tro på Haakon og Ingrid Alexandra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tvang meg ut i dag, kan ikke la vinterdepresjonen vinne. Kan ikke akkurat si at jeg koste meg, måtte kjempe for hvert skritt. But I did it, og nå skal jeg gå tilbake til senga igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles vondt i brystregionen etter det fæle allergianfallet jeg hadde rundt 1600 i dag 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Håper det går over til i morgen 🍀

Noe merkelig at naturlige negler blir sett på som rart… sykepleier spurte om neglene mine var ekte og fikk noe bakoversveis da jeg sa de var det <_<
Skulle måle puls, og måtte bruke en annen variant enn den vanlige dingsen de bruker, for neglene var for lange A2B8FC43-F22B-426F-8353-C51F5E97C928.gif.14c53c792debeefc7a0b35ad8ac4a29f.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Fremdeles vondt i brystregionen etter det fæle allergianfallet jeg hadde rundt 1600 i dag 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Håper det går over til i morgen 🍀

Noe merkelig at naturlige negler blir sett på som rart… sykepleier spurte om neglene mine var ekte og fikk noe bakoversveis da jeg sa de var det <_<
Skulle måle puls, og måtte bruke en annen variant enn den vanlige dingsen de bruker, for neglene var for lange A2B8FC43-F22B-426F-8353-C51F5E97C928.gif.14c53c792debeefc7a0b35ad8ac4a29f.gif

Vi ønsker deg Godbedring,:hjerte::hjerte: og vi sender våre tanker og klemmer til deg @Peanut:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av naboene mine skal selge leiligheten sin. Badet må pusses opp i nær framtid, vinduer må byttes etter hvert. Blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (2 minutter siden):

Det sitter en dame på venterommet hos legen og glor på meg 😅

Legg fra deg mobilen ;) Venterom på legesenter er mobilfri sone ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (5 minutter siden):

Jeg har sittet her 20 min uten å plukke på telefonen 😅 Så hun burde heller glo på de andre som faktisk gjør det 😅

Edit: men når hun allerede er 15 min forsinket, og de ikke har blader på venterommet, har jeg en stor plan om å fortsette plukke på telefonen også 😅

Endret av Titania
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Millimani skrev (1 time siden):

Folk må få holde med på mobil hvis dem vil. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Folk må få holde med på mobil hvis dem vil. 

På mitt legesenter er det mobilfri sone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (2 minutter siden):

På mitt legesenter er det mobilfri sone

Hadde aldri orket å sitte i evigheter å stirre i veggen 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...