Disney Adult Skrevet tirsdag kl 06:56 #223721 Del Skrevet tirsdag kl 06:56 Meldt regn i en uke fremover, men helt ærlig foretrekker jeg det fremfor is og snø 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 10:15 #223722 Del Skrevet tirsdag kl 10:15 Nå fant jeg ut at jeg ikke har sett på tråden om Märtha og Durek siden mai 2019, og da skjønner jeg ikke hva som fikk meg til å åpne den. Jaja, de "kongelige" som ikke er kongelige. Vekk med Durek og Mette-Marit, og ikke minst Marius. Det er min mening. Jeg har dog tro på Haakon og Ingrid Alexandra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet tirsdag kl 10:25 #223723 Del Skrevet tirsdag kl 10:25 Jeg tvang meg ut i dag, kan ikke la vinterdepresjonen vinne. Kan ikke akkurat si at jeg koste meg, måtte kjempe for hvert skritt. But I did it, og nå skal jeg gå tilbake til senga igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 11:30 #223724 Del Skrevet tirsdag kl 11:30 Om noen timer skal jeg ut og kjøpe sengetøy til ei lita jente på 2 år 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet tirsdag kl 20:21 #223725 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 Fremdeles vondt i brystregionen etter det fæle allergianfallet jeg hadde rundt 1600 i dag Håper det går over til i morgen 🍀 Noe merkelig at naturlige negler blir sett på som rart… sykepleier spurte om neglene mine var ekte og fikk noe bakoversveis da jeg sa de var det <_< Skulle måle puls, og måtte bruke en annen variant enn den vanlige dingsen de bruker, for neglene var for lange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 20:26 #223726 Del Skrevet tirsdag kl 20:26 Peanut skrev (3 minutter siden): Fremdeles vondt i brystregionen etter det fæle allergianfallet jeg hadde rundt 1600 i dag Håper det går over til i morgen 🍀 Noe merkelig at naturlige negler blir sett på som rart… sykepleier spurte om neglene mine var ekte og fikk noe bakoversveis da jeg sa de var det <_< Skulle måle puls, og måtte bruke en annen variant enn den vanlige dingsen de bruker, for neglene var for lange Vi ønsker deg Godbedring, og vi sender våre tanker og klemmer til deg @Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 20:27 #223727 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 Har ikke handlet siden lørdag for 10 dager siden. Har ennå mat☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 20:31 #223728 Del Skrevet tirsdag kl 20:31 En av naboene mine skal selge leiligheten sin. Badet må pusses opp i nær framtid, vinduer må byttes etter hvert. Blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet tirsdag kl 21:17 #223729 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Jeg har 14800 likes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:27 #223730 Del Skrevet tirsdag kl 21:27 Millimani skrev (9 minutter siden): Jeg har 14800 likes Vi gratulerer deg med 14800 likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet tirsdag kl 22:44 #223731 Del Skrevet tirsdag kl 22:44 Jeg klippet meg i dag. Det er én måned og tre dager siden forrige gang. Det kostet 290 kroner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 04:05 #223732 Del Skrevet onsdag kl 04:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 08:12 #223733 Del Skrevet onsdag kl 08:12 Det sitter en dame på venterommet hos legen og glor på meg 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet onsdag kl 08:15 #223734 Del Skrevet onsdag kl 08:15 Titania skrev (2 minutter siden): Det sitter en dame på venterommet hos legen og glor på meg 😅 Legg fra deg mobilen Venterom på legesenter er mobilfri sone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 08:17 #223735 Del Skrevet onsdag kl 08:17 (endret) Millimani skrev (5 minutter siden): Legg fra deg mobilen Venterom på legesenter er mobilfri sone Jeg har sittet her 20 min uten å plukke på telefonen 😅 Så hun burde heller glo på de andre som faktisk gjør det 😅 Edit: men når hun allerede er 15 min forsinket, og de ikke har blader på venterommet, har jeg en stor plan om å fortsette plukke på telefonen også 😅 Endret onsdag kl 08:21 av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet onsdag kl 09:43 #223736 Del Skrevet onsdag kl 09:43 Det var visst kraftig det i går, tar vel noen dager før det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 09:45 #223737 Del Skrevet onsdag kl 09:45 Millimani skrev (1 time siden): Legg fra deg mobilen Venterom på legesenter er mobilfri sone Folk må få holde med på mobil hvis dem vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet onsdag kl 09:55 #223738 Del Skrevet onsdag kl 09:55 Cid skrev (10 minutter siden): Folk må få holde med på mobil hvis dem vil. På mitt legesenter er det mobilfri sone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 09:58 #223739 Del Skrevet onsdag kl 09:58 Millimani skrev (2 minutter siden): På mitt legesenter er det mobilfri sone Hadde aldri orket å sitte i evigheter å stirre i veggen 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 09:59 #223740 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Titania skrev (1 time siden): Det sitter en dame på venterommet hos legen og glor på meg 😅 Rar dame 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå