Disney Adult Skrevet 4 timer siden #223721 Del Skrevet 4 timer siden Meldt regn i en uke fremover, men helt ærlig foretrekker jeg det fremfor is og snø 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1 time siden #223722 Del Skrevet 1 time siden Nå fant jeg ut at jeg ikke har sett på tråden om Märtha og Durek siden mai 2019, og da skjønner jeg ikke hva som fikk meg til å åpne den. Jaja, de "kongelige" som ikke er kongelige. Vekk med Durek og Mette-Marit, og ikke minst Marius. Det er min mening. Jeg har dog tro på Haakon og Ingrid Alexandra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1 time siden #223723 Del Skrevet 1 time siden Jeg tvang meg ut i dag, kan ikke la vinterdepresjonen vinne. Kan ikke akkurat si at jeg koste meg, måtte kjempe for hvert skritt. But I did it, og nå skal jeg gå tilbake til senga igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23 minutter siden #223724 Del Skrevet 23 minutter siden Om noen timer skal jeg ut og kjøpe sengetøy til ei lita jente på 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå