Ciaran og Ciara Skrevet 23. november #223701 Del Skrevet 23. november Sjokoladepenge skrev (16 minutter siden): Jeg ramlet i går og slo hull i knærne på de nye jeansene mine, men fant de på nettet nå til nesten halv pris og har bestilt meg nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. november #223702 Del Skrevet 23. november Jeg gruer meg til glattisen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. november #223703 Del Skrevet 23. november Cid skrev (27 minutter siden): Jeg gruer meg til glattisen kommer. Vi er helt enige, det gruer vi oss også til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november #223704 Del Skrevet 24. november Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. november #223705 Del Skrevet 24. november Is og frost har regnet bort, og det er tilbake til 8 grader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november #223706 Del Skrevet 24. november Disney Adult skrev (3 minutter siden): Is og frost har regnet bort, og det er tilbake til 8 grader. Er du som avataren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. november #223707 Del Skrevet 24. november Skjønner ennå ikke at Frankrike ikke vant Eurovision i år. Måtte innom den i dag igjen etter Maskorama. Så vakkert🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. november #223708 Del Skrevet 24. november Det er en måned til julaften i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. november #223709 Del Skrevet 24. november Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Skjønner ennå ikke at Frankrike ikke vant Eurovision i år. Måtte innom den i dag igjen etter Maskorama. Så vakkert🥹 Alt er finere på fransk. Spesielt åpninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november #223710 Del Skrevet 24. november Lur Venn skrev (13 minutter siden): Alt er finere på fransk. Spesielt åpninger Spisse åpninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. november #223711 Del Skrevet 24. november Cid skrev (1 minutt siden): Spisse åpninger? Franske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november #223712 Del Skrevet 24. november Lur Venn skrev (1 minutt siden): Franske Alt er bedre på fransk hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. november #223713 Del Skrevet 24. november Jeg er lei av å hoste, og være forkjøla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november #223714 Del Skrevet 24. november Millimani skrev (1 minutt siden): Jeg er lei av å hoste, og være forkjøla Vi ønsker deg Godbedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. november #223715 Del Skrevet 24. november Håper det ikke blåser like mye i morgen tidlig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. november #223716 Del Skrevet 24. november (endret) Håper det ikke kommer mer snø før Januar! Var så glad over å våkne til 0 snø,is og plussgrader i dag morges. Kan bare ikke fordra det! Endret 24. november av Fant80 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november #223717 Del Skrevet 25. november Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 25. november #223718 Del Skrevet 25. november Fredag meldte jeg meg på årets julebord, men etterpå angret jeg meg, for det skal være i nabobyen, og det skal holde på til klokka 1 på natta, og det orker jeg ikke, så i dag meldte jeg meg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november #223719 Del Skrevet 26. november Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. november #223720 Del Skrevet 26. november Cid skrev (På 23.11.2024 den 23.03): Jeg gruer meg til glattisen kommer. amen til det, i år vil jeg prøve brodder…men vil jegmstole på,broddene, neppe..holke er jævlig både i turløyper i skogen og på fortauet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå