Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #223661 Del Skrevet 18 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 14 timer siden #223662 Del Skrevet 14 timer siden Lur Venn skrev (9 timer siden): Du kan legge på deg , eller kjøpe belte Prøvde det, men de er en bukse med stretch så den ser bare rar ut. Heldigvis er søsteren min 10 kg tyngre enn meg, så buksa blir julegave til henne. -Og passer den ikke får hun gi den videre til noen. Kanskje jeg en dag får den igjen og at alderskiloene har lagt seg og at den passer🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7 timer siden #223663 Del Skrevet 7 timer siden tånegla skrev (7 timer siden): Prøvde det, men de er en bukse med stretch så den ser bare rar ut. Heldigvis er søsteren min 10 kg tyngre enn meg, så buksa blir julegave til henne. -Og passer den ikke får hun gi den videre til noen. Kanskje jeg en dag får den igjen og at alderskiloene har lagt seg og at den passer🤣 Profil bildet ditt er jump scare 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6 timer siden #223664 Del Skrevet 6 timer siden Samboer kjøpte en mobil til 15.000 til meg på bursdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #223665 Del Skrevet 6 timer siden Disney Adult skrev (3 minutter siden): Samboer kjøpte en mobil til 15.000 til meg på bursdagen... mobiler har blitt dyre gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6 timer siden #223666 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): mobiler har blitt dyre gitt. Ikke nødvendigvis, frem til nå har jeg bare hatt motorola mobiler til sånn 2.000-3.000 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #223667 Del Skrevet 6 timer siden Disney Adult skrev (Akkurat nå): Ikke nødvendigvis, frem til nå har jeg bare hatt motorola mobiler til sånn 2.000-3.000 🤷♀️ Jeg har iPhone SE 3 som koster rundt 5-6 tusen, ser aldri poenget med å kjøpe de vanlige dyrere variantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 6 timer siden #223668 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Jeg har iPhone SE 3 som koster rundt 5-6 tusen, ser aldri poenget med å kjøpe de vanlige dyrere variantene. Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #223669 Del Skrevet 6 timer siden Disney Adult skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller Husker når det kom en mobil til 22.500kr og det store var at man kunne brette den 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3 timer siden #223670 Del Skrevet 3 timer siden tånegla skrev (På 21.11.2024 den 19.22): Jeg kjøpte en bukse som var litt for stor siden jeg ikke gadd å finne en størrelse mindre i bunken av bukser. Det var skikkelig ulurt🙄 Ikke kunne den byttes heller siden den er kjøpt i en butikk på andre siden av landet. Du får selge den til noen andre da, eller gi den bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 2 timer siden #223671 Del Skrevet 2 timer siden I går pakket jeg inn julegaver. Da jeg var i kjellerboden etter julepapir fant jeg en advents-pakke fra min tante. Glemte tydeligvis å åpne den i fjor. Den ligger fortsatt i kjelleren, så jeg får ta den opp ved en annen anledning. Det blir nok når jeg henter adventsstaken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1 time siden #223672 Del Skrevet 1 time siden Millimani skrev (16 minutter siden): I går pakket jeg inn julegaver. Da jeg var i kjellerboden etter julepapir fant jeg en advents-pakke fra min tante. Glemte tydeligvis å åpne den i fjor. Den ligger fortsatt i kjelleren, så jeg får ta den opp ved en annen anledning. Det blir nok når jeg henter adventsstaken. 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1 time siden #223673 Del Skrevet 1 time siden Jeg ser norske talenter med et halvt øye. Heier på trommisen! Har gitt han en stemme til og med. Men fy faen, så mye reklame det er på TVNorge! Verre enn tv2 til og med. Selv om jeg sjelden ser tv2 lineært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1 time siden #223674 Del Skrevet 1 time siden jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jeg ser norske talenter med et halvt øye. Heier på trommisen! Har gitt han en stemme til og med. Men fy faen, så mye reklame det er på TVNorge! Verre enn tv2 til og med. Selv om jeg sjelden ser tv2 lineært. Jeg skulle sikkert sett på det jeg også, siden jeg ser altfor lite på tv ifølge noen kolleger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1 time siden #223675 Del Skrevet 1 time siden Millimani skrev (3 minutter siden): Jeg skulle sikkert sett på det jeg også, siden jeg ser altfor lite på tv ifølge noen kolleger Ser veldig lite på tv jeg også. Blir nesten flau når folk spør og jeg har sett ditt og datt og jeg bare; eeeh, neeei! 🙈😂 Har ikke sett mye på norske talenter heller, men hørte at det var finale idag, så da måtte jeg se på. Selv om jeg ser mer på paden enn på TV-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 50 minutter siden #223676 Del Skrevet 50 minutter siden Jeg ser aldri på TV, for jeg har ikke hatt TV siden 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 47 minutter siden #223677 Del Skrevet 47 minutter siden (endret) CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Jeg ser aldri på TV, for jeg har ikke hatt TV siden 2019 Vi har ikke sett på tv, og vi har ikke hatt tv siden desember 2016.😊😊 Endret 47 minutter siden av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 43 minutter siden #223678 Del Skrevet 43 minutter siden CAPS LOCK skrev (6 minutter siden): Jeg ser aldri på TV, for jeg har ikke hatt TV siden 2019 Trodde du skrev først at du aldri har sett på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 42 minutter siden #223679 Del Skrevet 42 minutter siden Cid skrev (3 minutter siden): Trodde du skrev først at du aldri har sett på tv Jo. Jeg så masse på tv før i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 37 minutter siden #223680 Del Skrevet 37 minutter siden CAPS LOCK skrev (4 minutter siden): Jo. Jeg så masse på tv før i tiden Ser du ikke på serier eller filmer lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå