Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lur Venn skrev (9 timer siden):

Du kan legge på deg , eller kjøpe belte 

Prøvde det, men de er en bukse med stretch så den ser bare rar ut. Heldigvis er søsteren min 10 kg tyngre enn meg, så buksa blir julegave til henne.

-Og passer den ikke får hun gi den videre til noen. Kanskje jeg en dag får den igjen og at alderskiloene har lagt seg og at den passer🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (7 timer siden):

Prøvde det, men de er en bukse med stretch så den ser bare rar ut. Heldigvis er søsteren min 10 kg tyngre enn meg, så buksa blir julegave til henne.

-Og passer den ikke får hun gi den videre til noen. Kanskje jeg en dag får den igjen og at alderskiloene har lagt seg og at den passer🤣

Profil bildet ditt er jump scare 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (3 minutter siden):

Samboer kjøpte en mobil til 15.000 til meg på bursdagen... :dåne:

mobiler har blitt dyre gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

mobiler har blitt dyre gitt. 

Ikke nødvendigvis, frem til nå har jeg bare hatt motorola mobiler til sånn 2.000-3.000 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (Akkurat nå):

Ikke nødvendigvis, frem til nå har jeg bare hatt motorola mobiler til sånn 2.000-3.000 🤷‍♀️

Jeg har iPhone SE 3 som koster rundt 5-6 tusen, ser aldri poenget med å kjøpe de vanlige dyrere variantene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg har iPhone SE 3 som koster rundt 5-6 tusen, ser aldri poenget med å kjøpe de vanlige dyrere variantene. 

Ikke jeg heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (2 minutter siden):

Ikke jeg heller :P

Husker når det kom en mobil til 22.500kr og det store var at man kunne brette den 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (På 21.11.2024 den 19.22):

Jeg kjøpte en bukse som var litt for stor siden jeg ikke gadd å finne en størrelse mindre i bunken av bukser. Det var skikkelig ulurt🙄

Ikke kunne den byttes heller siden den er kjøpt i en butikk på andre siden av landet. 

Du får selge den til noen andre da, eller gi den bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går pakket jeg inn julegaver. Da jeg var i kjellerboden etter julepapir fant jeg en advents-pakke fra min tante. Glemte tydeligvis å åpne den i fjor. Den ligger fortsatt i kjelleren, så jeg får ta den opp ved en annen anledning. Det blir nok når jeg henter adventsstaken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (16 minutter siden):

I går pakket jeg inn julegaver. Da jeg var i kjellerboden etter julepapir fant jeg en advents-pakke fra min tante. Glemte tydeligvis å åpne den i fjor. Den ligger fortsatt i kjelleren, så jeg får ta den opp ved en annen anledning. Det blir nok når jeg henter adventsstaken. 

🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser norske talenter med et halvt øye. Heier på trommisen! Har gitt han en stemme til og med. Men fy faen, så mye reklame det er på TVNorge! Verre enn tv2 til og med. Selv om jeg sjelden ser tv2 lineært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Jeg ser norske talenter med et halvt øye. Heier på trommisen! Har gitt han en stemme til og med. Men fy faen, så mye reklame det er på TVNorge! Verre enn tv2 til og med. Selv om jeg sjelden ser tv2 lineært. 

Jeg skulle sikkert sett på det jeg også, siden jeg ser altfor lite på tv ifølge noen kolleger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle sikkert sett på det jeg også, siden jeg ser altfor lite på tv ifølge noen kolleger

Ser veldig lite på tv jeg også. Blir nesten flau når folk spør og jeg har sett ditt og datt og jeg bare; eeeh, neeei! 🙈😂 Har ikke sett mye på norske talenter heller, men hørte at det var finale idag, så da måtte jeg se på. Selv om jeg ser mer på paden enn på TV-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

Jeg ser aldri på TV, for jeg har ikke hatt TV siden 2019 

Vi har ikke sett på tv, og vi har ikke hatt tv siden desember 2016.😊😊

Endret av Ciaran og Ciara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (6 minutter siden):

Jeg ser aldri på TV, for jeg har ikke hatt TV siden 2019 

Trodde du skrev først at du aldri har sett på tv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Trodde du skrev først at du aldri har sett på tv :P 

Jo. Jeg så masse på tv før i tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...