Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Vi spiser også Dumle til det er tomt.:arwen::arwen::fnise::fnise:

I dag har jeg ikke spist Dumle. I dag har jeg spist smultringer som moren min har laget. Jeg fikk med meg en boks da jeg var hos henne i helgen, og så varmer jeg dem i brødristeren   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

I dag har jeg ikke spist Dumle. I dag har jeg spist smultringer som moren min har laget. Jeg fikk med meg en boks da jeg var hos henne i helgen, og så varmer jeg dem i brødristeren   

Nam Nam, vi liker smultringer veldig godt.🍩🍩:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens verste dager for meg har variert litt, alt etter hva jeg har jobbet med, men mandager går alltid igjen. Både med tanke på ekstrem arbeidsmengde den dagen, samt mye trafikk, så har tatt tid å komme seg på jobb og hjem igjen om jeg har hatt normal arbeidstid. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns torsdag er verst, da er jeg allerede sliten fra de andre dagene. Så drømmer jeg bare om helgen som fortsatt virker langt unna.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (18 minutter siden):

Jeg lurer på om plata i leggen påvirkes av kaldt vær 🤔

Antar at det er titan

Der tåler kulde svært godt

Hmmmm, nå tror jeg akkurat det gikk opp et lys for meg også.

Atte hvorfor du har det brukernavnet 

Lyset er på og jeg er hjemme 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (36 minutter siden):

Antar at det er titan

Der tåler kulde svært godt

Hmmmm, nå tror jeg akkurat det gikk opp et lys for meg også.

Atte hvorfor du har det brukernavnet 

Lyset er på og jeg er hjemme 

Det skal være det i hvertfall 😅

Har bare mer vondt i leggen/kneet når det er kaldere ute.
Men det har jeg også i lillefingeren, og der røk jeg «bare» en sene 😅

Haha - det har jeg ikke tenkt på selv en gang 😝 Brukte bare et nick jeg bruker innimellom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg. Syns det oppriktig er utrolig kjedelig og kjipt å være syk. Skulle så ønske jeg var helt frisk og kunne dratt på jobb, leve som normalt, ha energi og kapasitet til å gjøre helt vanlige ting uten å bli helt kake. Sukk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (4 timer siden):

Jeg kjeder meg. Syns det oppriktig er utrolig kjedelig og kjipt å være syk. Skulle så ønske jeg var helt frisk og kunne dratt på jobb, leve som normalt, ha energi og kapasitet til å gjøre helt vanlige ting uten å bli helt kake. Sukk. 

Ja, mange tenker at der er deilig å være hjemme, men det er bedre å være frisk og jobbe, har selv vært sykemeldt i en periode og det var ganske kjedelig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden):

Kjøpt meg en bok

Denne har jeg også lyst å lese 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en bukse som var litt for stor siden jeg ikke gadd å finne en størrelse mindre i bunken av bukser. Det var skikkelig ulurt🙄

Ikke kunne den byttes heller siden den er kjøpt i en butikk på andre siden av landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så mye jeg må gjøre, at jeg heller bare vil sove... Nå må det vaskes og støvsuges igjen, ryddes, oppvask har samlet seg opp, må tømme søpla og hive papp, må pante, og listen fortsetter. På toppen av trening, stallen og jobb, så er jeg for sliten, ting forfaller så kjapt 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (1 minutt siden):

Jeg har så mye jeg må gjøre, at jeg heller bare vil sove... Nå må det vaskes og støvsuges igjen, ryddes, oppvask har samlet seg opp, må tømme søpla og hive papp, må pante, og listen fortsetter. På toppen av trening, stallen og jobb, så er jeg for sliten, ting forfaller så kjapt 😥

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (4 timer siden):

Jeg kjøpte en bukse som var litt for stor siden jeg ikke gadd å finne en størrelse mindre i bunken av bukser. Det var skikkelig ulurt🙄

Ikke kunne den byttes heller siden den er kjøpt i en butikk på andre siden av landet. 

Du kan legge på deg , eller kjøpe belte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...