CAPS LOCK Skrevet 20. november #223641 Del Skrevet 20. november Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi spiser også Dumle til det er tomt. I dag har jeg ikke spist Dumle. I dag har jeg spist smultringer som moren min har laget. Jeg fikk med meg en boks da jeg var hos henne i helgen, og så varmer jeg dem i brødristeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #223642 Del Skrevet 20. november CAPS LOCK skrev (5 minutter siden): I dag har jeg ikke spist Dumle. I dag har jeg spist smultringer som moren min har laget. Jeg fikk med meg en boks da jeg var hos henne i helgen, og så varmer jeg dem i brødristeren Nam Nam, vi liker smultringer veldig godt.🍩🍩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november #223643 Del Skrevet 20. november Dumle muffins var veldig god 🤤 https://www.sg.no/globalassets/inriver/resources/637358838540152121-2999654.jpg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #223644 Del Skrevet 20. november (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Dumle muffins var veldig god 🤤 https://www.sg.no/globalassets/inriver/resources/637358838540152121-2999654.jpg Endret 20. november av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november #223645 Del Skrevet 21. november Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november #223646 Del Skrevet 21. november Ukens verste dager for meg har variert litt, alt etter hva jeg har jobbet med, men mandager går alltid igjen. Både med tanke på ekstrem arbeidsmengde den dagen, samt mye trafikk, så har tatt tid å komme seg på jobb og hjem igjen om jeg har hatt normal arbeidstid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. november #223647 Del Skrevet 21. november Jeg syns torsdag er verst, da er jeg allerede sliten fra de andre dagene. Så drømmer jeg bare om helgen som fortsatt virker langt unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. november #223648 Del Skrevet 21. november Jeg lurer på om plata i leggen påvirkes av kaldt vær 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. november #223649 Del Skrevet 21. november Titania skrev (18 minutter siden): Jeg lurer på om plata i leggen påvirkes av kaldt vær 🤔 Antar at det er titan Der tåler kulde svært godt Hmmmm, nå tror jeg akkurat det gikk opp et lys for meg også. Atte hvorfor du har det brukernavnet Lyset er på og jeg er hjemme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. november #223650 Del Skrevet 21. november Lur Venn skrev (36 minutter siden): Antar at det er titan Der tåler kulde svært godt Hmmmm, nå tror jeg akkurat det gikk opp et lys for meg også. Atte hvorfor du har det brukernavnet Lyset er på og jeg er hjemme Det skal være det i hvertfall 😅 Har bare mer vondt i leggen/kneet når det er kaldere ute. Men det har jeg også i lillefingeren, og der røk jeg «bare» en sene 😅 Haha - det har jeg ikke tenkt på selv en gang 😝 Brukte bare et nick jeg bruker innimellom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 21. november #223651 Del Skrevet 21. november Jeg kjeder meg. Syns det oppriktig er utrolig kjedelig og kjipt å være syk. Skulle så ønske jeg var helt frisk og kunne dratt på jobb, leve som normalt, ha energi og kapasitet til å gjøre helt vanlige ting uten å bli helt kake. Sukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. november #223652 Del Skrevet 21. november Ford3000 skrev (4 timer siden): Jeg kjeder meg. Syns det oppriktig er utrolig kjedelig og kjipt å være syk. Skulle så ønske jeg var helt frisk og kunne dratt på jobb, leve som normalt, ha energi og kapasitet til å gjøre helt vanlige ting uten å bli helt kake. Sukk. Ja, mange tenker at der er deilig å være hjemme, men det er bedre å være frisk og jobbe, har selv vært sykemeldt i en periode og det var ganske kjedelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. november #223653 Del Skrevet 21. november Det er meldt -10 grader i morgen 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 21. november #223654 Del Skrevet 21. november Kjøpt meg en bok 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 21. november #223655 Del Skrevet 21. november Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Kjøpt meg en bok Denne har jeg også lyst å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 21. november #223656 Del Skrevet 21. november Jeg kjøpte en bukse som var litt for stor siden jeg ikke gadd å finne en størrelse mindre i bunken av bukser. Det var skikkelig ulurt🙄 Ikke kunne den byttes heller siden den er kjøpt i en butikk på andre siden av landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. november #223657 Del Skrevet 21. november Jeg hører på norske sanger på spotify 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. november #223658 Del Skrevet 21. november Jeg har så mye jeg må gjøre, at jeg heller bare vil sove... Nå må det vaskes og støvsuges igjen, ryddes, oppvask har samlet seg opp, må tømme søpla og hive papp, må pante, og listen fortsetter. På toppen av trening, stallen og jobb, så er jeg for sliten, ting forfaller så kjapt 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november #223659 Del Skrevet 21. november Disney Adult skrev (1 minutt siden): Jeg har så mye jeg må gjøre, at jeg heller bare vil sove... Nå må det vaskes og støvsuges igjen, ryddes, oppvask har samlet seg opp, må tømme søpla og hive papp, må pante, og listen fortsetter. På toppen av trening, stallen og jobb, så er jeg for sliten, ting forfaller så kjapt 😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. november #223660 Del Skrevet 21. november tånegla skrev (4 timer siden): Jeg kjøpte en bukse som var litt for stor siden jeg ikke gadd å finne en størrelse mindre i bunken av bukser. Det var skikkelig ulurt🙄 Ikke kunne den byttes heller siden den er kjøpt i en butikk på andre siden av landet. Du kan legge på deg , eller kjøpe belte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå