CAPS LOCK Skrevet 19. november 2024 #223601 Del Skrevet 19. november 2024 Peanut skrev (1 time siden): Det laver ned her og, og jeg håper Butter kommer seg trygt hjem i kveld 🥺 DU FÅR HENTE HAM MED REINSDYRENE ❄️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. november 2024 #223602 Del Skrevet 19. november 2024 Butter kom seg fint hjem 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november 2024 #223603 Del Skrevet 19. november 2024 Peanut skrev (4 minutter siden): Butter kom seg fint hjem 😊 Vi er glade for å høre at det gikk bra.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #223604 Del Skrevet 20. november 2024 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. november 2024 #223605 Del Skrevet 20. november 2024 Sjekket ikke lommene på parkasen godt nok før jeg hang den bort i våres… Karamell-klin i den ene lomma 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2024 #223606 Del Skrevet 20. november 2024 Titania skrev (1 time siden): Sjekket ikke lommene på parkasen godt nok før jeg hang den bort i våres… Karamell-klin i den ene lomma 🙄 Dumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. november 2024 #223607 Del Skrevet 20. november 2024 Onsdag - Meningsløs dag. Verste dagen i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. november 2024 #223608 Del Skrevet 20. november 2024 I dag tok jeg på meg ullundertøyet, men glemte ullsokker 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. november 2024 #223609 Del Skrevet 20. november 2024 Cid skrev (1 time siden): Dumle? Nope. Liker ikke Dumle, og ikke spesielt glad i karamell heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. november 2024 #223610 Del Skrevet 20. november 2024 Peanut skrev (På 19.11.2024 den 10.59): Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: Nå ble jeg glad. Endelig får du forhåpentligvis god hjelp der. Dumt det skal være slik her til lands, at det nesten skal være umulig å få seg ny fastlege når man flytter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. november 2024 #223611 Del Skrevet 20. november 2024 En ting bra, noe annet vanskelig. Moren min ligger på sykehus og har, hver bidige gang hun er lenge borte fra min far, den finurlige idé om at han har en annen dame. Min far har aldri hatt noen andre, og blir fryktelig såret når moren min gnåler om det og sier han lyver 😔 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sier at han ikke har det, men neste gang er det det samme igjen. Når det gjelder meg så sier hun noen ganger svært stygge ord, med den hensikt å såre, for så å si unnskyld når hun ser jeg blir lei meg. Synes det er enda verre når hun går på faren min Han «fortjener» liksom ingen unnskyldning fra henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20. november 2024 #223612 Del Skrevet 20. november 2024 Peanut skrev (3 minutter siden): En ting bra, noe annet vanskelig. Moren min ligger på sykehus og har, hver bidige gang hun er lenge borte fra min far, den finurlige idé om at han har en annen dame. Min far har aldri hatt noen andre, og blir fryktelig såret når moren min gnåler om det og sier han lyver 😔 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sier at han ikke har det, men neste gang er det det samme igjen. Når det gjelder meg så sier hun noen ganger svært stygge ord, med den hensikt å såre, for så å si unnskyld når hun ser jeg blir lei meg. Synes det er enda verre når hun går på faren min Han «fortjener» liksom ingen unnskyldning fra henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #223613 Del Skrevet 20. november 2024 Peanut skrev (3 timer siden): En ting bra, noe annet vanskelig. Moren min ligger på sykehus og har, hver bidige gang hun er lenge borte fra min far, den finurlige idé om at han har en annen dame. Min far har aldri hatt noen andre, og blir fryktelig såret når moren min gnåler om det og sier han lyver 😔 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sier at han ikke har det, men neste gang er det det samme igjen. Når det gjelder meg så sier hun noen ganger svært stygge ord, med den hensikt å såre, for så å si unnskyld når hun ser jeg blir lei meg. Synes det er enda verre når hun går på faren min Han «fortjener» liksom ingen unnskyldning fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 20. november 2024 #223614 Del Skrevet 20. november 2024 Titania skrev (10 timer siden): Sjekket ikke lommene på parkasen godt nok før jeg hang den bort i våres… Karamell-klin i den ene lomma 🙄 JEG KJENNER FØLELSEN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2024 #223615 Del Skrevet 20. november 2024 Fant80 skrev (10 timer siden): Onsdag - Meningsløs dag. Verste dagen i uka Næsj. Onsdag er jo lillelørdag. Syns tirsdag er verre, den er kjipest, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #223616 Del Skrevet 20. november 2024 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Næsj. Onsdag er jo lillelørdag. Syns tirsdag er verre, den er kjipest, syns jeg. Vi synes alltid at mandag spesielt mandagsmorgen var den kjipeste dagen da vi gikk på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2024 #223617 Del Skrevet 20. november 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes alltid at mandag spesielt mandagsmorgen var den kjipeste dagen da vi gikk på skolen. Hehe, det syntes jeg og. Syns fortsatt mandag er kjip, men tirsdag er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november 2024 #223618 Del Skrevet 20. november 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehe, det syntes jeg og. Syns fortsatt mandag er kjip, men tirsdag er verre. Vi har jo fri hver dag nå, så nå har vi ikke lengre noen ukedag som vi synes at er noe kjipere enn andre.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2024 #223619 Del Skrevet 20. november 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi har jo fri hver dag nå, så nå har vi ikke lengre noen ukedag som vi synes at er noe kjipere enn andre.😊😊 Skjønner det, det blir jo det samme da. Jeg har alltid syntes tirsdag er verst på jobb. Da er det så leeeenge til helg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. november 2024 #223620 Del Skrevet 20. november 2024 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Skjønner det, det blir jo det samme da. Jeg har alltid syntes tirsdag er verst på jobb. Da er det så leeeenge til helg 😂 Enig!! Den er tung😵 Nå er vi over kneika for uka😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå