Cid Skrevet 12 timer siden #223581 Del Skrevet 12 timer siden Peanut skrev (1 time siden): Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: Husker jeg så bilde av deg når vi chattet for mange år siden, du var veldig pen og så ut som at du var i 20 årene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11 timer siden #223582 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (30 minutter siden): Husker jeg så bilde av deg når vi chattet for mange år siden, du var veldig pen og så ut som at du var i 20 årene Veldig pen, jeg? Åååh 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #223583 Del Skrevet 11 timer siden Peanut skrev (2 timer siden): Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7 timer siden #223584 Del Skrevet 7 timer siden Der kom snøen hit 🤮 5 min inne i butikken, og det hadde begynt å lave ned 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6 timer siden #223585 Del Skrevet 6 timer siden Leste at Breivik, mener isolasjonen i fengsel er verre enn døden. Da tenkte jeg,,,så bra, du får som fortjent din syke jævel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #223586 Del Skrevet 6 timer siden Freyja Valkyrie skrev (13 minutter siden): Leste at Breivik, mener isolasjonen i fengsel er verre enn døden. Da tenkte jeg,,,så bra, du får som fortjent din syke jævel. Enig med deg. Men han mente jo også at det var tortur at han hadde Playstation 2 i stedet for Playstation 3. Så vanskelig å ta han seriøst i sutringen sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #223587 Del Skrevet 6 timer siden Freyja Valkyrie skrev (48 minutter siden): Leste at Breivik, mener isolasjonen i fengsel er verre enn døden. Da tenkte jeg,,,så bra, du får som fortjent din syke jævel. Vi er også helt enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5 timer siden #223588 Del Skrevet 5 timer siden Det snødde så smått tidligere i dag, og jeg hadde på meg for lite klær i morges. Hadde ikke tid til å løpe inn og skifte til ullundertøy. Jeg som gleder meg til å bli kvitt forkjølelsen. Det ser glatt ut ute, men snøen la seg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #223589 Del Skrevet 4 timer siden Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Leste at Breivik, mener isolasjonen i fengsel er verre enn døden. Da tenkte jeg,,,så bra, du får som fortjent din syke jævel. Skummelt å tenke på at han kan slippe løs en dag 😰 han har vært 13 år i fengsel så er vel ikke lenge til han kan prøve løslates uff 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3 timer siden #223590 Del Skrevet 3 timer siden Titania skrev (3 timer siden): Der kom snøen hit 🤮 5 min inne i butikken, og det hadde begynt å lave ned 😑 MEN VAR DET ÅRSAKSSAMMENHENG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3 timer siden #223591 Del Skrevet 3 timer siden CAPS LOCK skrev (3 minutter siden): MEN VAR DET ÅRSAKSSAMMENHENG? Det tror jeg ikke 😅 Men dagen har vært en skikkelig drittdag, så snøen gjorde det ikke noe bedre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3 timer siden #223592 Del Skrevet 3 timer siden Det laver ned her og, og jeg håper Butter kommer seg trygt hjem i kveld 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #223593 Del Skrevet 3 timer siden Peanut skrev (4 minutter siden): Det laver ned her og, og jeg håper Butter kommer seg trygt hjem i kveld 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #223594 Del Skrevet 3 timer siden Peanut skrev (6 minutter siden): Det laver ned her og, og jeg håper Butter kommer seg trygt hjem i kveld 🥺 Han er veldig heldig som har deg i livet sitt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #223595 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Han er veldig heldig som har deg i livet sitt 😊 Vi er helt enige.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #223596 Del Skrevet 2 timer siden Svømming, stearinlys, Dagsnytt 18, laks i lompe og noen mørke freia sjokohjerter. Da er man lada opp til onsdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #223597 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Svømming, stearinlys, Dagsnytt 18, laks i lompe og noen mørke freia sjokohjerter. Da er man lada opp til onsdag De sjokohjertene er gode! Selv har jeg tatt meg en spiseskje med honningsennep.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #223598 Del Skrevet 2 timer siden Peanut skrev (45 minutter siden): Det laver ned her og, og jeg håper Butter kommer seg trygt hjem i kveld 🥺 Cid skrev (38 minutter siden): Han er veldig heldig som har deg i livet sitt 😊 Enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #223599 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): De sjokohjertene er gode! Selv har jeg tatt meg en spiseskje med honningsennep.. ja! Oioi, spennende saker. Sove jeg nå, student med meg i morgen så trenger et våkent hode for å lære opp👍 Natta folkens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #223600 Del Skrevet 2 timer siden Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): ja! Oioi, spennende saker. Sove jeg nå, student med meg i morgen så trenger et våkent hode for å lære opp👍 Natta folkens Vi ønsker deg en Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå