Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må få strikket ferdig vottene mine før kulda kommer 🥶 Dvs - de må bli ferdig idag 😂 Men bare noen omganger av tommel på vott nr 2 igjen, heldigvis. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 timer siden):

Må få strikket ferdig vottene mine før kulda kommer 🥶 Dvs - de må bli ferdig idag 😂 Men bare noen omganger av tommel på vott nr 2 igjen, heldigvis. 

da har du dårlig tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (3 timer siden):

da har du dårlig tid :) 

De var ferdige en halvtime senere, så var ikke så mye igjen 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi i julegaver i år. Men har bare 2-3 å kjøpe også, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (1 minutt siden):

Jeg gleder meg til å bli frisk av forkjølelsen

Vi ønsker deg Godbedring @Millimani:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden):

Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

god tirsdagmorgen til,Dere oxo…her jeg er på vestlandet er det snø ute..første gang jeg har opplevd snø her FØR østlandet..  så blir det mildt på dagtid og nye kuldegrader nattestid..skummelt føre..de har saltet her 2 ganger inatt, bra er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (6 minutter siden):

god tirsdagmorgen til,Dere oxo…her jeg er på vestlandet er det snø ute..første gang jeg har opplevd snø her FØR østlandet..  så blir det mildt på dagtid og nye kuldegrader nattestid..skummelt føre..de har saltet her 2 ganger inatt, bra er det.

Vi vet, vi har også hatt det litt glatt på veiene her i Bergen nå.:nikke::nikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Vi vet, vi har også hatt det litt glatt på veiene her i Bergen nå.:nikke::nikke:

ja , dere er jo bare 4 mil fra meg her :)  , men…jeg reiser vel østover snart..overdose av 3 uker med drittvær her.. tsk..tsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (2 minutter siden):

ja , dere er jo bare 4 mil fra meg her :)  , men…jeg reiser vel østover snart..overdose av 3 uker med drittvær her.. tsk..tsk..

Vi skal ha fint vær her i Bergen frem til søndag, for utpå søndagen skal vi først få snø, så slutt og så blir det regn.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kaldere i dag enn jeg først trodde. Når jeg kommer hjem om noen timer skal jeg lete fram ullundertøyet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (På 17.11.2024 den 23.10):

Moren min likte den nye genseren min 

Det er obligatorisk for mødre 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: D30ACDD3-1E07-47B5-9CCC-D7F67CE386B4.gif.34d3dd03ed8f7189aca2ed23ccff05ad.gif

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (17 minutter siden):

Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: D30ACDD3-1E07-47B5-9CCC-D7F67CE386B4.gif.34d3dd03ed8f7189aca2ed23ccff05ad.gif

:tommelopp2:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...