CAPS LOCK Skrevet 17. november #223561 Del Skrevet 17. november Moren min likte den nye genseren min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. november #223562 Del Skrevet 17. november Må få strikket ferdig vottene mine før kulda kommer 🥶 Dvs - de må bli ferdig idag 😂 Men bare noen omganger av tommel på vott nr 2 igjen, heldigvis. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. november #223563 Del Skrevet 17. november Dette er like før det går galt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. november #223564 Del Skrevet 18. november Titania skrev (4 timer siden): Må få strikket ferdig vottene mine før kulda kommer 🥶 Dvs - de må bli ferdig idag 😂 Men bare noen omganger av tommel på vott nr 2 igjen, heldigvis. da har du dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #223565 Del Skrevet 18. november Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. november #223566 Del Skrevet 18. november Baktus2024 skrev (3 timer siden): da har du dårlig tid De var ferdige en halvtime senere, så var ikke så mye igjen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november #223567 Del Skrevet 18. november Nå er jeg endelig ferdig med årets julegaver, deilig å være ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. november #223568 Del Skrevet 18. november Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi i julegaver i år. Men har bare 2-3 å kjøpe også, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. november #223569 Del Skrevet 18. november Jeg gleder meg til å bli frisk av forkjølelsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #223570 Del Skrevet 18. november Millimani skrev (1 minutt siden): Jeg gleder meg til å bli frisk av forkjølelsen Vi ønsker deg Godbedring @Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18. november #223571 Del Skrevet 18. november Der kom snøen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #223572 Del Skrevet 19. november Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. november #223573 Del Skrevet 19. november Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 god tirsdagmorgen til,Dere oxo…her jeg er på vestlandet er det snø ute..første gang jeg har opplevd snø her FØR østlandet.. så blir det mildt på dagtid og nye kuldegrader nattestid..skummelt føre..de har saltet her 2 ganger inatt, bra er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #223574 Del Skrevet 19. november Baktus2024 skrev (6 minutter siden): god tirsdagmorgen til,Dere oxo…her jeg er på vestlandet er det snø ute..første gang jeg har opplevd snø her FØR østlandet.. så blir det mildt på dagtid og nye kuldegrader nattestid..skummelt føre..de har saltet her 2 ganger inatt, bra er det. Vi vet, vi har også hatt det litt glatt på veiene her i Bergen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. november #223575 Del Skrevet 19. november Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi vet, vi har også hatt det litt glatt på veiene her i Bergen nå. ja , dere er jo bare 4 mil fra meg her , men…jeg reiser vel østover snart..overdose av 3 uker med drittvær her.. tsk..tsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #223576 Del Skrevet 19. november Baktus2024 skrev (2 minutter siden): ja , dere er jo bare 4 mil fra meg her , men…jeg reiser vel østover snart..overdose av 3 uker med drittvær her.. tsk..tsk.. Vi skal ha fint vær her i Bergen frem til søndag, for utpå søndagen skal vi først få snø, så slutt og så blir det regn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. november #223577 Del Skrevet 19. november Det var kaldere i dag enn jeg først trodde. Når jeg kommer hjem om noen timer skal jeg lete fram ullundertøyet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 19. november #223578 Del Skrevet 19. november CAPS LOCK skrev (På 17.11.2024 den 23.10): Moren min likte den nye genseren min Det er obligatorisk for mødre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. november #223579 Del Skrevet 19. november Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. november #223580 Del Skrevet 19. november Peanut skrev (17 minutter siden): Er på legesenteret hvor jeg skal møte min nye fastlege om bitt. I resepsjonen så stusset legesekretæren(?), hun syntes ikke året jeg er født samsvarte med hvordan jeg ser ut. Meg bare innvendig: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå