CAPS LOCK Skrevet 6 timer siden #223561 Del Skrevet 6 timer siden Moren min likte den nye genseren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6 timer siden #223562 Del Skrevet 6 timer siden Må få strikket ferdig vottene mine før kulda kommer 🥶 Dvs - de må bli ferdig idag 😂 Men bare noen omganger av tommel på vott nr 2 igjen, heldigvis. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5 timer siden #223563 Del Skrevet 5 timer siden Dette er like før det går galt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 2 timer siden #223564 Del Skrevet 2 timer siden Titania skrev (4 timer siden): Må få strikket ferdig vottene mine før kulda kommer 🥶 Dvs - de må bli ferdig idag 😂 Men bare noen omganger av tommel på vott nr 2 igjen, heldigvis. da har du dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24 minutter siden #223565 Del Skrevet 24 minutter siden Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå