Disney Adult Skrevet 16. november #223541 Del Skrevet 16. november Holy shit så mye penger jeg har brukt for neste år. Nå måtte jeg bestille enda en konsert billett, kan ikke gå glipp av avenged sevenfold. Så da blir det 3 konserter og en 9 dagers ferie neste år 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. november #223542 Del Skrevet 16. november Disney Adult skrev (38 minutter siden): Holy shit så mye penger jeg har brukt for neste år. Nå måtte jeg bestille enda en konsert billett, kan ikke gå glipp av avenged sevenfold. Så da blir det 3 konserter og en 9 dagers ferie neste år 😅 Fint å vite at man ikke er alene 5 konserter, og en 4 dagers tur til Stockholm er i boks her 😛 Men den dyreste konserten (satt i bare billettpris) jeg skal på, kommer i 2026 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. november #223543 Del Skrevet 16. november Peanut skrev (5 timer siden): Drikker ikke portvin <_< Det tok sin tid å laste ned bildet av Donald og Minni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november #223544 Del Skrevet 16. november Millimani skrev (5 minutter siden): Det tok sin tid å laste ned bildet av Donald og Minni Når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. november #223545 Del Skrevet 16. november Cid skrev (45 minutter siden): Når? Når jeg så innlegg #223521 og kommentaren i innlegget etter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november #223546 Del Skrevet 16. november Millimani skrev (28 minutter siden): Når jeg så innlegg #223521 og kommentaren i innlegget etter Det @Peanut posta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november #223547 Del Skrevet 16. november (endret) Endret 16. november av Cid Feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. november #223548 Del Skrevet 16. november Cid skrev (19 minutter siden): Det @Peanut posta? Ja Cid skrev (13 minutter siden): Quisling var Anton sin bestefar. Han hadde bursdag samme dag som ei venninne av meg, og ble henrettet samme dag som ei jeg gikk i klasse med har bursdag. Riktignok ikke født og død samme årstall som dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november #223549 Del Skrevet 16. november Millimani skrev (11 minutter siden): Ja Han hadde bursdag samme dag som ei venninne av meg, og ble henrettet samme dag som ei jeg gikk i klasse med har bursdag. Riktignok ikke født og død samme årstall som dem Posta på feil tråd 🤪 har skjedd flere ganger siste tiden 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. november #223550 Del Skrevet 16. november Jeg skjønner ingenting ^ O_o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. november #223551 Del Skrevet 16. november Peanut skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ingenting ^ O_o Var ment til en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november #223552 Del Skrevet 17. november De som spilte Karsten og Petra i 2003 tv serien er eldre enn hun som spiller moren demmes i de nyeste filmene, rart å tenke på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. november #223553 Del Skrevet 17. november litt om været i uka som kommer. Voss fra -12 til -16 , Drammen fra -2 til -7 neste helg , med snø.. så nå begynner det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november #223554 Del Skrevet 17. november Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. november #223555 Del Skrevet 17. november (endret) 9 timer til å fylle med det jeg vil! Nesten overveldende🥹 Vi starter med en kaffe i tenkeboksen. Sy litt kanskje? Med julefilm? Pusle? Hmm.. lage middag og pynte den med kjørvel jeg må bruke i alle fall😃 Endret 17. november av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17. november #223556 Del Skrevet 17. november Titania skrev (23 timer siden): 64 da jeg ble født 😊 Opplevde du tippoldeforeldre da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. november #223557 Del Skrevet 17. november Millimani skrev (48 minutter siden): Opplevde du tippoldeforeldre da? Det gjorde jeg ikke 😊 Den ene tippoldefaren min døde noen måneder før jeg ble født, så var tett på, men 😅 Selv om jeg ikke husker alle, har jeg hatt en oldemor og en oldefar som døde da jeg var ganske liten - de døde før jeg var 3-4. Og mannen til oldemor som skulle fylt 100 i går (for å si det sånn 😝) døde det året jeg fylte 8, så han husker jeg jo en del av 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 17. november #223558 Del Skrevet 17. november Har vært svimmel i noen dager nå. Har prøvd å drikke mer vann men samtidig ikke for mye vann, prøvd å kutte ned på koffein, spist litt mer, men ingenting hjelper. Om det ikke er bedre til i morgen må jeg nesten kontakte legen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. november #223559 Del Skrevet 17. november Både foodprepper og lager middag (forskjellige retter). Angrer hver gang jeg gjør det samtidig - for er kjipt nok å lage mat - å ha kontroll på mange elementer samtidig gjør det ikke morsommere 😅 Men snart ferdig 🥳 Fiskeboller til middag, en slags gryte med ytrefilet av svin, løk, paprika, gulrot, fløte, soyasaus og tomatpuré som preppes 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. november #223560 Del Skrevet 17. november Disney Adult skrev (55 minutter siden): Har vært svimmel i noen dager nå. Har prøvd å drikke mer vann men samtidig ikke for mye vann, prøvd å kutte ned på koffein, spist litt mer, men ingenting hjelper. Om det ikke er bedre til i morgen må jeg nesten kontakte legen ... Vi ønsker deg Godbedring @Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå