Peanut Skrevet 15. november #223501 Del Skrevet 15. november Pent vær i Skien i dag ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #223502 Del Skrevet 15. november Peanut skrev (40 minutter siden): Pent vær i Skien i dag ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. november #223503 Del Skrevet 15. november Da er både nordlandsbanen og bergensbanen ute av drift på,ubestemt tid pga avsporinger.. ikke verst.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. november #223504 Del Skrevet 15. november Baktus2024 skrev (2 minutter siden): Da er både nordlandsbanen og bergensbanen ute av drift på,ubestemt tid pga avsporinger.. ikke verst.. Noen ganger kjenner jeg at jeg er glad jeg har bil <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. november #223505 Del Skrevet 15. november Peanut skrev (1 minutt siden): Noen ganger kjenner jeg at jeg er glad jeg har bil <_< ja …kollektivtilbudene står jo i staver til enhver tid og snart kommer kulda, du såg hva som skjedde med bussene under sibirkulda i januar..de ble stående … ikke så enkelt å,omsette ord til virkelighet for samferdsels visjonærene i Norge.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. november #223506 Del Skrevet 15. november Baktus2024 skrev (Akkurat nå): ja …kollektivtilbudene står jo i staver til enhver tid og snart kommer kulda, du såg hva som skjedde med bussene under sibirkulda i januar..de ble stående … ikke så enkelt å,omsette ord til virkelighet for samferdsels visjonærene i Norge.. Var ikke det elbussene? De sto vel forrige vinter og <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. november #223507 Del Skrevet 15. november Peanut skrev (25 minutter siden): Var ikke det elbussene? De sto vel forrige vinter og <_< jo dét var vel det…det er jo helt uholdbart, vi er et langstrakt land og et reisende folkeslag , så samferdselen bør være deretter..på,det,sentrale,østlandet så nytter det ikke gjøre avtaler med bedrifter eller det offentlige, dér tog er innvolvert, signalfeil er jo like vanlig som at togene ikke går.. planlegging kan en bare glemme…. det er som å stole på yr.no når en skal planlegge en weekend på fjellet.. helt umulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 15. november #223508 Del Skrevet 15. november Noen som har noe tro på at Jake Paul slår Mike Tyson i boksing i natt? For meg høres det helt utenkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. november #223509 Del Skrevet 15. november Fant80 skrev (4 timer siden): Noen som har noe tro på at Jake Paul slår Mike Tyson i boksing i natt? For meg høres det helt utenkelig ut. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. november #223510 Del Skrevet 15. november Kjøpt meg nye løpesko, de er jo lette som fjær, gleder meg til å teste dem skikkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. november #223511 Del Skrevet 15. november Jeg har vært forkjøla i tre dager. Jeg bruker Bisolnatural hostesaft, og når jeg klarer å komme i gang med den umiddelbart blir det ikke så ille. Vanskelig med været for tiden, det er kanskje på tide med noe annet enn joggesko på føttene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. november #223512 Del Skrevet 15. november I går skravlet jeg med en venninde i tlf i halvannen time. I dag skravlet jeg med en annen venninde i tlf i over en time. Det går rett vei Må bli litt hyppigere kontakt. Snart blir det snurr film; imens blir det KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #223513 Del Skrevet 15. november Fant80 skrev (6 timer siden): Noen som har noe tro på at Jake Paul slår Mike Tyson i boksing i natt? For meg høres det helt utenkelig ut. Mike er jo nesten 60 år så det er ikke et selvfølge at han vinner mot en som er 30 år yngre og som i tillegg har trent intenst i årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. november #223514 Del Skrevet 15. november Cid skrev (20 minutter siden): Mike er jo nesten 60 år så det er ikke et selvfølge at han vinner mot en som er 30 år yngre og som i tillegg har trent intenst i årevis. Hadde vært kult da De gamle er eldst vet du, hehe. Kjenner ikke til han andre fyren, men Tyson var jo helt rå. Jeg er ikke så interessert i boksing, men bestefaren min var faktisk en ganske proff bokser da han var ung. Det er ganske kult da 😊 Jeg husker han dessverre ikke så godt siden jeg bare var 3 år da han døde. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #223515 Del Skrevet 15. november jukkapalme skrev (4 minutter siden): Hadde vært kult da De gamle er eldst vet du, hehe. Kjenner ikke til han andre fyren, men Tyson var jo helt rå. Jeg er ikke så interessert i boksing, men bestefaren min var faktisk en ganske proff bokser da han var ung. Det er ganske kult da 😊 Jeg husker han dessverre ikke så godt siden jeg bare var 3 år da han døde. Vi synes også at det høres skikkelig kult ut.😎😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november #223516 Del Skrevet 16. november Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. november #223517 Del Skrevet 16. november Kjøpte meg et Donald-hefte fra 80-årene og, vel det Donald sier hadde aldri fått stått nå: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. november #223518 Del Skrevet 16. november donald er vel alltids i en disguss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16. november #223519 Del Skrevet 16. november Peanut skrev (11 minutter siden): Kjøpte meg et Donald-hefte fra 80-årene og, vel det Donald sier hadde aldri fått stått nå: Sant, ting har endret seg en del. Husker også mange overvekts-vitser i tv-serien Friends som jeg ikke tror ville vært akseptert i dag. Hvilket Donald-hefte var det du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. november #223520 Del Skrevet 16. november Hva sier du Peanut, skal vi knerte noen flasker portvin sammens ikveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå