Millimani Skrevet 13. november #223481 Del Skrevet 13. november Cid skrev (12 timer siden): I morgen er det trippel trumf. Gleder meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. november #223482 Del Skrevet 13. november Julebrus-bolle var litt merkelig, men god 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #223483 Del Skrevet 14. november Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. november #223484 Del Skrevet 14. november Startet uken med 10 grader, og i morgen er det plutselig meldt -3 grader... huh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. november #223485 Del Skrevet 14. november Jeg er visst både gjerrig og ikke verdt å bli kjent med fordi jeg ikke har vipps. Tenk det a gitt <_< 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #223486 Del Skrevet 14. november Peanut skrev (7 minutter siden): Jeg er visst både gjerrig og ikke verdt å bli kjent med fordi jeg ikke har vipps. Tenk det a gitt <_< Vi synes at du er snill og grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. november #223487 Del Skrevet 14. november Peanut skrev (44 minutter siden): Jeg er visst både gjerrig og ikke verdt å bli kjent med fordi jeg ikke har vipps. Tenk det a gitt <_< Latterligste jeg har hørt Har heller ikke vipps. Folk som sier slikt, er vel heller dem, som ikke er verdt å bli kjent med. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #223488 Del Skrevet 14. november Sola de skrev (2 minutter siden): Latterligste jeg har hørt Har heller ikke vipps. Folk som sier slikt, er vel heller dem, som ikke er verdt å bli kjent med. Vi er helt enige med deg. og vi har heller ikke vipps. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #223489 Del Skrevet 14. november Peanut skrev (47 minutter siden): Jeg er visst både gjerrig og ikke verdt å bli kjent med fordi jeg ikke har vipps. Tenk det a gitt <_< Haha, kåge ass. Man skal jaggu lese mye før øra detter av 😂 Hvordan i all verden er man gjerrig fordi man ikke har vipps? Jeg har faktisk vipps (utrolig nok), syns det er veldig lettvint og praktisk, men absolutt ikke noe man må ha. Jeg skaffet det pga at jeg solgte noe på Finn for endel år siden og kjøper ønsket å betale med vipps. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #223490 Del Skrevet 14. november Peanut skrev (55 minutter siden): Jeg er visst både gjerrig og ikke verdt å bli kjent med fordi jeg ikke har vipps. Tenk det a gitt <_< Ingen som sier sånt seriøst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #223491 Del Skrevet 14. november jukkapalme skrev (8 minutter siden): Haha, kåge ass. Man skal jaggu lese mye før øra detter av 😂 Hvordan i all verden er man gjerrig fordi man ikke har vipps? Jeg har faktisk vipps (utrolig nok), syns det er veldig lettvint og praktisk, men absolutt ikke noe man må ha. Jeg skaffet det pga at jeg solgte noe på Finn for endel år siden og kjøper ønsket å betale med vipps. Vi har ikke vipps, men vi har hørt at det ofte er mye trøbbel med vipps og at den ikke fungerer som den skal??🤔🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #223492 Del Skrevet 14. november Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Vi har ikke vipps, men vi har hørt at det ofte er mye trøbbel med vipps og at den ikke fungerer som den skal??🤔🤔 Jeg har aldri opplevd noe trøbbel med vipps, men kan jo ha problemer de også akkurat som nettbanker, PayPal osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #223493 Del Skrevet 14. november jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri opplevd noe trøbbel med vipps, men kan jo ha problemer de også akkurat som nettbanker, PayPal osv. Det er bra at du ikke har hatt problemer med vipps, vi synes at det er skikkelig irriterende og frustrerende når sånne teknologiske greier ikke funker som de skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. november #223494 Del Skrevet 14. november Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det er bra at du ikke har hatt problemer med vipps, vi synes at det er skikkelig irriterende og frustrerende når sånne teknologiske greier ikke funker som de skal. Samme her, klikker nærmest om nettet er treigt eller mobilbanken ikke funker 😂 eier ikke tålmodighet når det gjelder sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #223495 Del Skrevet 14. november jukkapalme skrev (3 minutter siden): Samme her, klikker nærmest om nettet er treigt eller mobilbanken ikke funker 😂 eier ikke tålmodighet når det gjelder sånt. Vi har det akkurat sånn også når nettet eller nettbanken ikke funker, da kommer det skriking og banning fra oss.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #223496 Del Skrevet 14. november jukkapalme skrev (17 minutter siden): Jeg har aldri opplevd noe trøbbel med vipps, men kan jo ha problemer de også akkurat som nettbanker, PayPal osv. sjeldent her med, jeg bruker faktisk Vipps til å sjekke saldoen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. november #223497 Del Skrevet 14. november bank og mobil holder jeg adskilt…så ingen vipps.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. november #223498 Del Skrevet 14. november jurassic park på kanalen REX , nesten ironisk..snart slutt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #223499 Del Skrevet 15. november Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. november #223500 Del Skrevet 15. november Snapstoryen min fortalte meg at i dag er det 5 år siden jeg begynte drikke baileys 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå