Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:27 #223421 Del Skrevet fredag kl 21:27 Det ble forskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 21:29 #223422 Del Skrevet fredag kl 21:29 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det ble froskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃 🐸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:32 #223423 Del Skrevet fredag kl 21:32 SVK skrev (8 minutter siden): Bra! Har en vennlig og forståelsesfull tannlege jeg også. Så bra, det liker vi å høre. For det er viktig det.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:55 #223424 Del Skrevet fredag kl 21:55 Var våken til 22.55 @Lur Venn!! Hva er premien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 22:11 #223425 Del Skrevet fredag kl 22:11 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Var våken til 22.55 @Lur Venn!! Hva er premien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet fredag kl 22:14 #223426 Del Skrevet fredag kl 22:14 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Var våken til 22.55 @Lur Venn!! Hva er premien? Romperose 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet fredag kl 22:14 #223427 Del Skrevet fredag kl 22:14 Cid skrev (2 minutter siden): Er det sånne analkuler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 22:16 #223428 Del Skrevet fredag kl 22:16 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Er det sånne analkuler? De er brune i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 22:16 #223429 Del Skrevet fredag kl 22:16 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Romperose Ååå blast from the past! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet fredag kl 22:19 #223430 Del Skrevet fredag kl 22:19 Dama til naboen er på julebord, og jeg sitter å ser på timel lapse-videoer av snegler on the move.. Det går skikkelig unna skal dere vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet fredag kl 23:28 #223431 Del Skrevet fredag kl 23:28 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det ble forskeprosjekt på meg. Så på torsdag møter jeg to ulike leger i en hel time hver, begge skal gjøre det samme. Så ser de etterpå om de tenkte likt. Stilig😃 Kult 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet fredag kl 23:34 #223432 Del Skrevet fredag kl 23:34 I morgen skal jeg kjøpe noen bursdagsgaver til tantebarna mine, som alle ble født i samme måned... Litt upraktisk at de alle skal ha gaver i november OG desember 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 23:59 #223433 Del Skrevet fredag kl 23:59 Disney Adult skrev (23 minutter siden): I morgen skal jeg kjøpe noen bursdagsgaver til tantebarna mine, som alle ble født i samme måned... Litt upraktisk at de alle skal ha gaver i november OG desember 😅 Beste er å ha bursdag i juni/juli slik at det går et halvår mellom hvert gavekjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:06 #223434 Del Skrevet lørdag kl 04:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 05:37 #223435 Del Skrevet lørdag kl 05:37 Da jeg var innlagt et sted i fjor høst for fysisk medfødt sykdom, lovet jeg meg selv å lage meg et mer bærekraftig liv. Jeg klarte det. Nå har det båret bedre over ett år. *Stolt* 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 05:38 #223436 Del Skrevet lørdag kl 05:38 Cid skrev (7 timer siden): Ååå det må jeg huske å bestille💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 05:46 #223437 Del Skrevet lørdag kl 05:46 KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Dama til naboen er på julebord, og jeg sitter å ser på timel lapse-videoer av snegler on the move.. Det går skikkelig unna skal dere vite. Dette må være metafor ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet lørdag kl 06:36 #223438 Del Skrevet lørdag kl 06:36 Butter skulle på jobb kl 06 og våknet noe før 0445, så nå har jeg vært våken siden da 😵💫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet lørdag kl 11:24 #223439 Del Skrevet lørdag kl 11:24 Kjenner jeg lurer noen ganger <_< Jeg går inn på Hercules med håret opp i en topp, og så har jeg på meg en svart kosebukse og over den en Barbourjakke. Går inn på apoteket og foran meg i køen er to eldre damer hvorav den ene snur seg gjentatte ganger og ser misbilligende(?) på meg. Når jeg skal hente bilen møter jeg på en dame til som ser surt på meg. Jeg skjønner ikke greia? Må jeg kle meg svært mye opp for å gå på Hercules? O_o 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:00 #223440 Del Skrevet lørdag kl 12:00 Peanut skrev (5 timer siden): Butter skulle på jobb kl 06 og våknet noe før 0445, så nå har jeg vært våken siden da 😵💫 Peanut skrev (36 minutter siden): Kjenner jeg lurer noen ganger <_< Jeg går inn på Hercules med håret opp i en topp, og så har jeg på meg en svart kosebukse og over den en Barbourjakke. Går inn på apoteket og foran meg i køen er to eldre damer hvorav den ene snur seg gjentatte ganger og ser misbilligende(?) på meg. Når jeg skal hente bilen møter jeg på en dame til som ser surt på meg. Jeg skjønner ikke greia? Må jeg kle meg svært mye opp for å gå på Hercules? O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå