Sola de Skrevet 8. november #223401 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (15 timer siden): Jeg merker det også på en kroppsdel, vil ikke si hvilken 😌 Så en slik trefigur formet som en mann. Penvær så står pinnen stiv, er det dårlig vær, så henger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #223402 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Nååh, frem med «julestrømpa» som sokk og varme seg😘 Jada, det blir nok noe godt i julestrømpa i år også😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #223403 Del Skrevet 8. november Sola de skrev (34 minutter siden): Så en slik trefigur formet som en mann. Penvær så står pinnen stiv, er det dårlig vær, så henger den Sånn har jeg det også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223404 Del Skrevet 8. november Var hos tannlegen i dag. Jeg er en som kan ha enormt tannlegeskrekk og har grudd meg enormt i en hel uke. Jeg er også en som får mareritt om tannlegen vil måtte trekke alle tennene mine. Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å gå til tannlegen for var redd jeg bare skulle få kjeft. Så kommer jeg til tannlegen og har null hull og får skryt over å ha vært flink med tannpuss og tanntråd. En utrolig lettelse, men i ettertid er det også rart å tenke på hvor mye jeg grudde meg til noe som viste seg å være en svært positiv opplevelse. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223405 Del Skrevet 8. november SVK skrev (57 minutter siden): Var hos tannlegen i dag. Jeg er en som kan ha enormt tannlegeskrekk og har grudd meg enormt i en hel uke. Jeg er også en som får mareritt om tannlegen vil måtte trekke alle tennene mine. Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å gå til tannlegen for var redd jeg bare skulle få kjeft. Så kommer jeg til tannlegen og har null hull og får skryt over å ha vært flink med tannpuss og tanntråd. En utrolig lettelse, men i ettertid er det også rart å tenke på hvor mye jeg grudde meg til noe som viste seg å være en svært positiv opplevelse. Jeg går forresten til tannlegen oftere en en gang i året. Går ofte til tannlegen nettopp fordi jeg har tannlegeskrekk og jeg neppe hadde turt å gå til tannlegen om det gikk for lang tid mellom hvert tannlegebesøk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #223406 Del Skrevet 8. november SVK skrev (5 timer siden): Jeg går forresten til tannlegen oftere en en gang i året. Går ofte til tannlegen nettopp fordi jeg har tannlegeskrekk og jeg neppe hadde turt å gå til tannlegen om det gikk for lang tid mellom hvert tannlegebesøk. SVK skrev (6 timer siden): Var hos tannlegen i dag. Jeg er en som kan ha enormt tannlegeskrekk og har grudd meg enormt i en hel uke. Jeg er også en som får mareritt om tannlegen vil måtte trekke alle tennene mine. Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å gå til tannlegen for var redd jeg bare skulle få kjeft. Så kommer jeg til tannlegen og har null hull og får skryt over å ha vært flink med tannpuss og tanntråd. En utrolig lettelse, men i ettertid er det også rart å tenke på hvor mye jeg grudde meg til noe som viste seg å være en svært positiv opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223407 Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #223408 Del Skrevet 8. november SVK skrev (5 minutter siden): Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 8. november #223409 Del Skrevet 8. november Har fått flere bursdagsmail med rabattkoder som frister i dag, men. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #223410 Del Skrevet 8. november Føler med deg @SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #223411 Del Skrevet 8. november Jobbet 9.5 time i dag. Feiret med å lage tacotallerken og drikke julebrus av sjampisglass ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223412 Del Skrevet 8. november n0vember skrev (23 minutter siden): Har fått flere bursdagsmail med rabattkoder som frister i dag, men. Gratulerer med dagen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223413 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Føler med deg @SVK Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #223414 Del Skrevet 8. november SVK skrev (2 minutter siden): Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #223415 Del Skrevet 8. november SVK skrev (8 timer siden): Var hos tannlegen i dag. Jeg er en som kan ha enormt tannlegeskrekk og har grudd meg enormt i en hel uke. Jeg er også en som får mareritt om tannlegen vil måtte trekke alle tennene mine. Var veldig usikker på om jeg skulle tørre å gå til tannlegen for var redd jeg bare skulle få kjeft. Så kommer jeg til tannlegen og har null hull og får skryt over å ha vært flink med tannpuss og tanntråd. En utrolig lettelse, men i ettertid er det også rart å tenke på hvor mye jeg grudde meg til noe som viste seg å være en svært positiv opplevelse. SVK skrev (7 timer siden): Jeg går forresten til tannlegen oftere en en gang i året. Går ofte til tannlegen nettopp fordi jeg har tannlegeskrekk og jeg neppe hadde turt å gå til tannlegen om det gikk for lang tid mellom hvert tannlegebesøk. Vi har også tannlegeskrekk begge to, så vi vet godt hvordan det er å grue oss å gå til tannlegen. Vi synes at det var bra at du hadde null hull.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november #223416 Del Skrevet 8. november n0vember skrev (28 minutter siden): Har fått flere bursdagsmail med rabattkoder som frister i dag, men. 🎂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223417 Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi har også tannlegeskrekk begge to, så vi vet godt hvordan det er å grue oss å gå til tannlegen. Vi synes at det var bra at du hadde null hull.😊😊 Takk og håper dere klarer å gå til tannlegen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 8. november #223418 Del Skrevet 8. november SVK skrev (11 minutter siden): Gratulerer med dagen! Tusen takk! Cid skrev (7 minutter siden): 🎂 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #223419 Del Skrevet 8. november SVK skrev (45 minutter siden): Takk og håper dere klarer å gå til tannlegen. Ja vi har en veldig flink og forståelsesfull tannlege så det gjør at vi føler oss trygge hos tannlegen.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #223420 Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Ja vi har en veldig flink og forståelsesfull tannlege så det gjør at vi føler oss trygge hos tannlegen.😊😊 Bra! Har en vennlig og forståelsesfull tannlege jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå