Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2024 #223381 Del Skrevet 7. november 2024 Syns helg er ok jeg, for da kan jeg senke skuldrene og muligens hvile ut litt. Ser frem til flere sammenhengende røde døgn i almanakken. Synd det er så få fremover. Kan jeg plusse på påskedagene nå likegodt, så det hadde monnet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2024 #223382 Del Skrevet 7. november 2024 Vi ønsker alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2024 #223383 Del Skrevet 7. november 2024 Merker på kneet (og lillefingeren, av alle ting 😅) at det blir kaldere nå 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2024 #223384 Del Skrevet 7. november 2024 Titania skrev (2 timer siden): Merker på kneet (og lillefingeren, av alle ting 😅) at det blir kaldere nå 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #223385 Del Skrevet 7. november 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #223386 Del Skrevet 7. november 2024 Zenobia skrev (På 6.11.2024 den 18.56): Det er jeg helt enig i. Når er det egentlig nødvendig å skrelle poteter? Når de er med i stavmiksa suppe, synes jeg. Ikke ellers👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #223387 Del Skrevet 7. november 2024 Titania skrev (12 timer siden): Merker på kneet (og lillefingeren, av alle ting 😅) at det blir kaldere nå 😑 Nå ble du akutt 80 år😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 7. november 2024 #223388 Del Skrevet 7. november 2024 Titania skrev (13 timer siden): Merker på kneet (og lillefingeren, av alle ting 😅) at det blir kaldere nå 😑 Jeg merker det også på en kroppsdel, vil ikke si hvilken 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2024 #223389 Del Skrevet 7. november 2024 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Nå ble du akutt 80 år😆 Jepp Litt fascinerende at det er de to leddene jeg har skadet som er kranglete da 😅 Jeg klarte jo å kløne for noen år siden i en skobutikk, og røk en sene i det ytterste leddet på lillefingeren 😅 Men er så ille at hele høst/vinterhalvåret er fast på smertestillende fordi kneet er helt grusomt uten 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #223390 Del Skrevet 7. november 2024 Lur Venn skrev (21 minutter siden): Jeg merker det også på en kroppsdel, vil ikke si hvilken 😌 Nååh, frem med «julestrømpa» som sokk og varme seg😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #223391 Del Skrevet 7. november 2024 Titania skrev (2 minutter siden): Jepp Litt fascinerende at det er de to leddene jeg har skadet som er kranglete da 😅 Jeg klarte jo å kløne for noen år siden i en skobutikk, og røk en sene i det ytterste leddet på lillefingeren 😅 Men er så ille at hele høst/vinterhalvåret er fast på smertestillende fordi kneet er helt grusomt uten 🤪 Ååå😢så leit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. november 2024 #223392 Del Skrevet 7. november 2024 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Ååå😢så leit!! Nesten mer morsomt 😅 Skulle ta ut en skoeske av hylla, følte jeg glapp den, så på ren refleks dyttet jeg den tilbake for at den ikke skulle gå i gulvet. Endte med å dytte med bare lillefingeren, og esken bråstoppet i veggen 🤪 Utfordringen i det hele var helsevesenet 🤪 Fikk ikke hastetime til legen, og skaden var ikke alvorlig nok til å slippe inn på legevakta. Slapp inn til legen til slutt da, men det var etter mye krangling. Og hadde jeg ikke gjort det + vært flink til å tape/spjelke opp fingeren som jeg gjorde, hadde den nok ikke sett normalt ut idag 😅 For jeg fikk komme til spesialist nærmere en måned etter det skjedde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2024 #223393 Del Skrevet 7. november 2024 Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden): Jeg er så rar at jeg liker mørket jeg 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 8. november 2024 #223394 Del Skrevet 8. november 2024 Ser på 9-1-1 live.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 8. november 2024 #223395 Del Skrevet 8. november 2024 Ryddet for dialekt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2024 #223396 Del Skrevet 8. november 2024 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2024 #223397 Del Skrevet 8. november 2024 Da jeg omsider kviknet i kveldinga på mine sykeonsdag, så jeg julefilm. To av skuespillerne fra «Party of five» i hovedrollene. Og da de gikk på pub i filmen het puben Salinger’s. Navnet til familien i Party of five. Gøy med diskret hint til oss 90-tallsungdom☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november 2024 #223398 Del Skrevet 8. november 2024 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Da jeg omsider kviknet i kveldinga på mine sykeonsdag, så jeg julefilm. To av skuespillerne fra «Party of five» i hovedrollene. Og da de gikk på pub i filmen het puben Salinger’s. Navnet til familien i Party of five. Gøy med diskret hint til oss 90-tallsungdom☺️ Så du på syv søstre i ungdommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2024 #223399 Del Skrevet 8. november 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Så du på syv søstre i ungdommen? Jepp👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. november 2024 #223400 Del Skrevet 8. november 2024 Idag tror jeg at jeg skal kjøpe meg en kanelknute på kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå