Disney Adult Skrevet 5. november #223361 Del Skrevet 5. november Datt av hesten i går, oops. 10 år siden sist, og det kjente jeg... De andre gangene jeg har falt av, var det bare pytt pytt, fikk kanskje et lite skrubbsår. Mens i dag våknet jeg opp skikkelig stiv i hele kroppen og full av blåmerker 😅 Ikke lett å nærme seg 30 gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #223362 Del Skrevet 5. november Disney Adult skrev (15 minutter siden): Datt av hesten i går, oops. 10 år siden sist, og det kjente jeg... De andre gangene jeg har falt av, var det bare pytt pytt, fikk kanskje et lite skrubbsår. Mens i dag våknet jeg opp skikkelig stiv i hele kroppen og full av blåmerker 😅 Ikke lett å nærme seg 30 gitt. 30 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 5. november #223363 Del Skrevet 5. november sist uke fant jeg ut at St Bernard er det hunderasen heter, trodde at de het "Båtsmann". Ååå sånne båtsmann hunder er så fine! Hæ?! Mener du St Bernards? Usikker på hvorfor jeg trodde de het båtsmann? Er litt ekkelt på en måte, er det dette som er Mandela effekten? Kanskje ikke 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. november #223364 Del Skrevet 5. november Cid skrev (1 time siden): 30 år? nærmer meg 30 år ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #223365 Del Skrevet 5. november Disney Adult skrev (10 minutter siden): nærmer meg 30 år ja. Husker jeg gruet meg til å bli 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #223366 Del Skrevet 5. november Elline skrev (41 minutter siden): sist uke fant jeg ut at St Bernard er det hunderasen heter, trodde at de het "Båtsmann". Ååå sånne båtsmann hunder er så fine! Hæ?! Mener du St Bernards? Usikker på hvorfor jeg trodde de het båtsmann? Er litt ekkelt på en måte, er det dette som er Mandela effekten? Kanskje ikke 😄 Jeg forbinder rasen med Bethoven hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november #223367 Del Skrevet 5. november Elline skrev (3 timer siden): sist uke fant jeg ut at St Bernard er det hunderasen heter, trodde at de het "Båtsmann". Ååå sånne båtsmann hunder er så fine! Hæ?! Mener du St Bernards? Usikker på hvorfor jeg trodde de het båtsmann? Er litt ekkelt på en måte, er det dette som er Mandela effekten? Kanskje ikke 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #223368 Del Skrevet 5. november Sola de skrev (Akkurat nå): Hadde hun grått hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november #223369 Del Skrevet 5. november Cid skrev (1 minutt siden): Hadde hun grått hår? Sikkert kommunefarget som vi kalte det for i gamle dager 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #223370 Del Skrevet 5. november Sola de skrev (Akkurat nå): Sikkert kommunefarget som vi kalte det for i gamle dager Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. november #223371 Del Skrevet 5. november Søren er det som skjer med forumet? >_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #223372 Del Skrevet 5. november Peanut skrev (33 minutter siden): Søren er det som skjer med forumet? >_< Vi har opplevd tekniske problemer på både Diskusjon.no, Kvinneguiden, Foreldreforum og på Doktoronline nå i kveld. Vi mistenker at det er serveren til Egmont som har problemer siden alle disse fire forumene er på samme server, og at de har tekniske problemer i kveld alle fire forumene. Vi har snakket med en forumkompis på Diskusjon om dette tidligere, han har litt peiling på sånne ting. Han mener at det er serveren til Egmont som kan bli litt overbelastet til tider. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #223373 Del Skrevet 6. november Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. november #223374 Del Skrevet 6. november Jeg skreller ikke potetene når jeg lager lapskaus, for det er ikke nødvendig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. november #223375 Del Skrevet 6. november CAPS LOCK skrev (57 minutter siden): Jeg skreller ikke potetene når jeg lager lapskaus, for det er ikke nødvendig Det er jeg helt enig i. Når er det egentlig nødvendig å skrelle poteter? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 6. november #223376 Del Skrevet 6. november Jeg skal i bursdag på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. november #223377 Del Skrevet 6. november Jeg synes det er litt trist jeg. Fra Varden i kveld: «Onsdag kveld har en mann i 70-årene blitt påkjørt av en bil i Skien sentrum. Han er kjørt til sykehuset i Skien for undersøkelse og evt. behandling. Det skal ikke være trafikale problemer på stedet. – Politiet avhører bilføreren, som er en kvinne i 80-årene, sier operasjonslederen. Like etter klokken 19:30 fikk kvinnen førerkortet midlertidig beslaglagt. Hun blir også anmeldt.» Tenk å være så gammel og så skjer det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #223378 Del Skrevet 6. november Peanut skrev (10 minutter siden): Jeg synes det er litt trist jeg. Fra Varden i kveld: «Onsdag kveld har en mann i 70-årene blitt påkjørt av en bil i Skien sentrum. Han er kjørt til sykehuset i Skien for undersøkelse og evt. behandling. Det skal ikke være trafikale problemer på stedet. – Politiet avhører bilføreren, som er en kvinne i 80-årene, sier operasjonslederen. Like etter klokken 19:30 fikk kvinnen førerkortet midlertidig beslaglagt. Hun blir også anmeldt.» Tenk å være så gammel og så skjer det der Vi håper at det går bra med han mannen, og at han ikke har blitt altfor alvorlig skadet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november #223379 Del Skrevet 6. november Jeg rydder og legger ut litt ting for salg på finn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. november #223380 Del Skrevet 7. november snart helg igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå