Peanut Skrevet 3. november #223341 Del Skrevet 3. november Japp, da skal jeg om en uke eller sånt inn til Oslo for å fornye det amerikanske passet mitt. Skulle bestille time på nett og syntes det var middelaldersk -_- Jeg kunne visst fylle ut noe på nett og så printe ut, men jeg printet heller ut og så tar jeg med meg det. Jeg skjønner ikke hvorfor de lager det så tungvint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november #223342 Del Skrevet 4. november Peanut skrev (32 minutter siden): Japp, da skal jeg om en uke eller sånt inn til Oslo for å fornye det amerikanske passet mitt. Skulle bestille time på nett og syntes det var middelaldersk -_- Jeg kunne visst fylle ut noe på nett og så printe ut, men jeg printet heller ut og så tar jeg med meg det. Jeg skjønner ikke hvorfor de lager det så tungvint Er du halvt amerikansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #223343 Del Skrevet 4. november Peanut skrev (35 minutter siden): Japp, da skal jeg om en uke eller sånt inn til Oslo for å fornye det amerikanske passet mitt. Skulle bestille time på nett og syntes det var middelaldersk -_- Jeg kunne visst fylle ut noe på nett og så printe ut, men jeg printet heller ut og så tar jeg med meg det. Jeg skjønner ikke hvorfor de lager det så tungvint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. november #223344 Del Skrevet 4. november Endelig snart mandag igjen , liker best når samfunnet snurrer og går rundt meg..helger er ikke min greie, kaotiske helgeturister , stappfulle butikker med hamstrere og nattefyll i gatene… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #223345 Del Skrevet 4. november Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. november #223346 Del Skrevet 4. november Cid skrev (7 timer siden): Er du halvt amerikansk? Jeg er født i statene, og da blir man automatisk amerikansk statsborger. Begge mine foreldre er norske, så fikk norsk statsborger etter dem. Yay (Har derimot ikke gått gjennom papirmøllen for å kunne stemme ved presidentvalget <_< ) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. november #223347 Del Skrevet 4. november Jeg burde tatt et litt tykkere skjerf på meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november #223348 Del Skrevet 4. november Peanut skrev (1 time siden): Jeg er født i statene, og da blir man automatisk amerikansk statsborger. Begge mine foreldre er norske, så fikk norsk statsborger etter dem. Yay (Har derimot ikke gått gjennom papirmøllen for å kunne stemme ved presidentvalget <_< ) Hadde du stemt på Trump om du kunne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. november #223349 Del Skrevet 4. november Cid skrev (1 time siden): Hadde du stemt på Trump om du kunne? Jeg ville ha forholdt meg til det som jeg gjør nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november #223350 Del Skrevet 4. november Peanut skrev (1 time siden): Jeg ville ha forholdt meg til det som jeg gjør nå. Som er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. november #223351 Del Skrevet 4. november hurtigruta minutt for minutt på youtube…rigget i stresslessen her , stress less ….less is more, altså stress more ..hurtigruten minutt for minutt. 5 og et havt døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. november #223352 Del Skrevet 4. november Cid skrev (10 minutter siden): Som er? Ikke å stemme. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. november #223353 Del Skrevet 4. november Planlegger en ukes ferie neste sommer 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november #223354 Del Skrevet 4. november Ikke bestemt alt som blir med meg på jobb til frokost og lunsj i morgen. Men i alle fall 1 dragefrukt og en rest risgrøt😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november #223355 Del Skrevet 4. november Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke bestemt alt som blir med meg på jobb til frokost og lunsj i morgen. Men i alle fall 1 dragefrukt og en rest risgrøt😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november #223356 Del Skrevet 4. november Vott nr 2 mangler bare tommel, men fordi det er kjedelig å strikke utsetter jeg den bittelitt, og fortsetter med dressen i steden 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #223357 Del Skrevet 5. november Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. november #223358 Del Skrevet 5. november Butter dro av sted på jobb i dag så nå sitter jeg i sengen med kaffe <_< Ikke så langt unna Tatty Teddy her: ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #223359 Del Skrevet 5. november Peanut skrev (3 minutter siden): Butter dro av sted på jobb i dag så nå sitter jeg i sengen med kaffe <_< Ikke så langt unna Tatty Teddy her: ^^, Vi synes at dette er en skikkelig søt Teddy.🧸🧸🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november #223360 Del Skrevet 5. november Rakk å strikke to pinner på bussen hjemmefra til byen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå