Cid Skrevet 29. oktober 2024 #223241 Del Skrevet 29. oktober 2024 Titania skrev (Akkurat nå): De er vel lei av å se telefoner hele tiden, kanskje Smartklokker og andre duppeditter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober 2024 #223242 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Smartklokker og andre duppeditter da? Hvordan påvirker de, tenker du? 😊 Folk tar ikke bilder/filmer med klokkene, og i dette tilfellet er jo ikke kameraer tillatt (det er de sjelden på konserter, men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #223243 Del Skrevet 29. oktober 2024 Titania skrev (5 minutter siden): Hvordan påvirker de, tenker du? 😊 Folk tar ikke bilder/filmer med klokkene, og i dette tilfellet er jo ikke kameraer tillatt (det er de sjelden på konserter, men) Smartklokker kan vel ta bilde? Smartbriller med, flere måter å omgå den regelen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober 2024 #223244 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Smartklokker kan vel ta bilde? Smartbriller med, flere måter å omgå den regelen 😛 Jeg kan ikke alt for mye om alle klokker, men tror ikke det er noe særlige som har innebygget kamera. Kun at du kan bruke de som fjernutløser for telefon. De smartbrillene jeg har sett har enten mørke glass eller godt synlige kameraer, så de stoppes nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #223245 Del Skrevet 29. oktober 2024 Titania skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke alt for mye om alle klokker, men tror ikke det er noe særlige som har innebygget kamera. Kun at du kan bruke de som fjernutløser for telefon. De smartbrillene jeg har sett har enten mørke glass eller godt synlige kameraer, så de stoppes nok Ødelegger dette moroa for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober 2024 #223246 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Ødelegger dette moroa for deg? Nei da. Men samtidig liker jeg å ta bilder og filme bittelitt underveis for minnene sin del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #223247 Del Skrevet 29. oktober 2024 Titania skrev (Akkurat nå): Nei da. Men samtidig liker jeg å ta bilder og filme bittelitt underveis for minnene sin del Blir vel lagt ut noe på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober 2024 #223248 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Blir vel lagt ut noe på nettet? Men for min del blir ikke det det samme. Det er noen annen sitt, gjerne fra en annen plass og noe annet enn hva jeg ville dokumentert for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2024 #223249 Del Skrevet 29. oktober 2024 Titania skrev (3 minutter siden): Men for min del blir ikke det det samme. Det er noen annen sitt, gjerne fra en annen plass og noe annet enn hva jeg ville dokumentert for min del. Er vel noen som vil prøve å smugle med seg mobil inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober 2024 #223250 Del Skrevet 29. oktober 2024 Cid skrev (52 minutter siden): Er vel noen som vil prøve å smugle med seg mobil inn. Er jo lov å ha den med inn, du får bare ikke lov å bruke den/ha den fremme. Men litt spent på å se om det blir mulig å se hva vekterne gjør når det dukker opp telefoner. Men det får man vite om 206 dager 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2024 #223251 Del Skrevet 30. oktober 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. oktober 2024 #223252 Del Skrevet 30. oktober 2024 I dag har jeg brukt min nye hårføner for første gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2024 #223253 Del Skrevet 30. oktober 2024 Titania skrev (11 timer siden): Hvordan påvirker de, tenker du? 😊 Folk tar ikke bilder/filmer med klokkene, og i dette tilfellet er jo ikke kameraer tillatt (det er de sjelden på konserter, men) For noen år siden jobbet jeg et sted. Vi skulle ha møte, men måtte samtidig ha åpent, så han jeg delte kontor med satte telefonen sin rettet mot hvor vi så om folk kom og han kunne følge med på klokken om det kom noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. oktober 2024 #223254 Del Skrevet 30. oktober 2024 Sola de skrev (22 minutter siden): For noen år siden jobbet jeg et sted. Vi skulle ha møte, men måtte samtidig ha åpent, så han jeg delte kontor med satte telefonen sin rettet mot hvor vi så om folk kom og han kunne følge med på klokken om det kom noen. Da er man vel fortsatt avhengig av telefonen da 🤔 I konsert-tilfellet skal jo telefoner puttes i slike poser som låses. Lyden tas jo sikkert opp, men det er jo ikke like gøy som å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. oktober 2024 #223255 Del Skrevet 30. oktober 2024 Titania skrev (5 minutter siden): Da er man vel fortsatt avhengig av telefonen da 🤔 I konsert-tilfellet skal jo telefoner puttes i slike poser som låses. Lyden tas jo sikkert opp, men det er jo ikke like gøy som å se hva som skjer Nei det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. oktober 2024 #223256 Del Skrevet 30. oktober 2024 I morgen kveld skal jeg på kundekveld med CocoSkien. Det blir stas. Jeg håper liksom at jeg kan bli kjent med noen 🫢 (i tillegg til å kjøpe noe ) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. oktober 2024 #223257 Del Skrevet 30. oktober 2024 Har en sånn «konstant sulten-dag» 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 30. oktober 2024 #223258 Del Skrevet 30. oktober 2024 Peanut skrev (50 minutter siden): I morgen kveld skal jeg på kundekveld med CocoSkien. Det blir stas. Jeg håper liksom at jeg kan bli kjent med noen 🫢 (i tillegg til å kjøpe noe ) Da ses vi der. Neida...😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2024 #223259 Del Skrevet 30. oktober 2024 Lur Venn skrev (46 minutter siden): Da ses vi der. Neida...😁 Der var du lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. oktober 2024 #223260 Del Skrevet 30. oktober 2024 I morgen er det den siste dagen i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå