Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Smartklokker og andre duppeditter da?

Hvordan påvirker de, tenker du? 😊 Folk tar ikke bilder/filmer med klokkene, og i dette tilfellet er jo ikke kameraer tillatt (det er de sjelden på konserter, men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 minutter siden):

Hvordan påvirker de, tenker du? 😊 Folk tar ikke bilder/filmer med klokkene, og i dette tilfellet er jo ikke kameraer tillatt (det er de sjelden på konserter, men)

Smartklokker kan vel ta bilde? Smartbriller med, flere måter å omgå den regelen 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Smartklokker kan vel ta bilde? Smartbriller med, flere måter å omgå den regelen 😛 

Jeg kan ikke alt for mye om alle klokker, men tror ikke det er noe særlige som har innebygget kamera. Kun at du kan bruke de som fjernutløser for telefon. 
De smartbrillene jeg har sett har enten mørke glass eller godt synlige kameraer, så de stoppes nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ikke alt for mye om alle klokker, men tror ikke det er noe særlige som har innebygget kamera. Kun at du kan bruke de som fjernutløser for telefon. 
De smartbrillene jeg har sett har enten mørke glass eller godt synlige kameraer, så de stoppes nok

Ødelegger dette moroa for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Ødelegger dette moroa for deg?

Nei da. Men samtidig liker jeg å ta bilder og filme bittelitt underveis for minnene sin del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (Akkurat nå):

Nei da. Men samtidig liker jeg å ta bilder og filme bittelitt underveis for minnene sin del

Blir vel lagt ut noe på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Blir vel lagt ut noe på nettet?

Men for min del blir ikke det det samme. Det er noen annen sitt, gjerne fra en annen plass og noe annet enn hva jeg ville dokumentert for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Men for min del blir ikke det det samme. Det er noen annen sitt, gjerne fra en annen plass og noe annet enn hva jeg ville dokumentert for min del. 

Er vel noen som vil prøve å smugle med seg mobil inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (52 minutter siden):

Er vel noen som vil prøve å smugle med seg mobil inn. 

Er jo lov å ha den med inn, du får bare ikke lov å bruke den/ha den fremme. 
Men litt spent på å se om det blir mulig å se hva vekterne gjør når det dukker opp telefoner. 
Men det får man vite om 206 dager 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 timer siden):

For noen år siden jobbet jeg et sted. Vi skulle ha møte, men måtte samtidig ha åpent, så han jeg delte kontor med satte telefonen sin rettet mot hvor vi så om folk kom og han kunne følge med på klokken om det kom noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (22 minutter siden):

For noen år siden jobbet jeg et sted. Vi skulle ha møte, men måtte samtidig ha åpent, så han jeg delte kontor med satte telefonen sin rettet mot hvor vi så om folk kom og han kunne følge med på klokken om det kom noen.

Da er man vel fortsatt avhengig av telefonen da 🤔

I konsert-tilfellet skal jo telefoner puttes i slike poser som låses. Lyden tas jo sikkert opp, men det er jo ikke like gøy som å se hva som skjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 minutter siden):

Da er man vel fortsatt avhengig av telefonen da 🤔

I konsert-tilfellet skal jo telefoner puttes i slike poser som låses. Lyden tas jo sikkert opp, men det er jo ikke like gøy som å se hva som skjer 

Nei det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kveld skal jeg på kundekveld med CocoSkien. Det blir stas. Jeg håper liksom at jeg kan bli kjent med noen 🫢 (i tillegg til å kjøpe noe 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif )

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peanut skrev (50 minutter siden):

I morgen kveld skal jeg på kundekveld med CocoSkien. Det blir stas. Jeg håper liksom at jeg kan bli kjent med noen 🫢 (i tillegg til å kjøpe noe 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif )

Da ses vi der.

Neida...😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...