Sola de Skrevet 28. oktober #223221 Del Skrevet 28. oktober Titania skrev (39 minutter siden): Forretten tror jeg blir ok - potetsuppe med pancetta og artisjokk-chips (jeg liker ikke artisjokk, men vil jo tro de er ved siden av. Hovedretten er indrefilet av kalv (kalv er jo godt), men tilbehøret er steinsoppsaus, gresskarpai og rotgrønnsaker. Liker ikke sopp og ikke gresskar - så lenge kålrot ikke er en av grønnsakene skal det gå fint. Og desserten er pære belle Helene. Jeg liker ikke pærer 🤣 Men jeg skal smake, så kan jo være det er godt. Men tror det er lurt med noe i reserve 😝 Høres ikke så veldig godt ut Kunne spist tilbehøret til hovedretten, men ellers kunne de fått hatt både kalven og forrett og dessert for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #223222 Del Skrevet 28. oktober Titania skrev (16 minutter siden): Ghost skal på turné! 🥳🥳🥳 Skal du bli ghosta da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. oktober #223223 Del Skrevet 28. oktober Sola de skrev (35 minutter siden): Høres ikke så veldig godt ut Kunne spist tilbehøret til hovedretten, men ellers kunne de fått hatt både kalven og forrett og dessert for seg selv Fint og flott skal det være - jeg vil ha vanlig julemat 😝 Satser på at det er det på dag to da vi skal ha buffet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober #223224 Del Skrevet 29. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. oktober #223225 Del Skrevet 29. oktober *Gluff* *Snrf* 😴 Våknet 0507 og det er tidlig for en Peanut 😵💫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober #223226 Del Skrevet 29. oktober Peanut skrev (4 minutter siden): *Gluff* *Snrf* 😴 Våknet 0507 og det er tidlig for en Peanut 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. oktober #223227 Del Skrevet 29. oktober (endret) Dette er fake lego Endret 29. oktober av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. oktober #223228 Del Skrevet 29. oktober (endret) Det går ikke en eneste dag hvor jeg ikke blir kalt hore, når jeg spiller League of Legends 🥰 Endret 29. oktober av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober #223229 Del Skrevet 29. oktober Freyja Valkyrie skrev (45 minutter siden): Dette er fake lego Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig kul selv om det er Fake Lego.😎😎🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #223230 Del Skrevet 29. oktober Disney Adult skrev (1 time siden): Det går ikke en eneste dag hvor jeg ikke blir kalt hore, når jeg spiller League of Legends 🥰 Bedre å spille vanlige spill hvor man slipper å styre med andre 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. oktober #223231 Del Skrevet 29. oktober På fredag er det 1.november. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #223232 Del Skrevet 29. oktober Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): På fredag er det 1.november. Gleder du deg til Black Friday? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. oktober #223233 Del Skrevet 29. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Gleder du deg til Black Friday? Bryr meg ikke om den slags ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober #223234 Del Skrevet 29. oktober Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Bryr meg ikke om den slags ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #223235 Del Skrevet 29. oktober Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Bryr meg ikke om den slags ting. Samme, er ikke noe spesielt når det varer i flere uker synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober #223236 Del Skrevet 29. oktober Har kjøpt billett til ghost 😬 Spent på hvordan mobilforbudet på konserten håndteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #223237 Del Skrevet 29. oktober Titania skrev (18 minutter siden): Har kjøpt billett til ghost 😬 Spent på hvordan mobilforbudet på konserten håndteres. Om dere blir fratatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober #223238 Del Skrevet 29. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Om dere blir fratatt? Reglene er greit strenge 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #223239 Del Skrevet 29. oktober Titania skrev (6 minutter siden): Reglene er greit strenge 😅 Sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. oktober #223240 Del Skrevet 29. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Sært. De er vel lei av å se telefoner hele tiden, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå