Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Hvilken? Jeg drakk en solo julebrus i stad. Syns egentlig det er litt for tidlig, men samboeren hadde kjøpt og da greier ikke jeg å la være :fnise: Jeg drikker kullsyrevann nå. Boble med smak av granateple 

Cassidy Tvillingene drikker sjeldent julebrus, det går i Urge og Cola på oss hele året.:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene drikker sjeldent julebrus, det går i Urge og Cola på oss hele året.:fnise::fnise:

Går mest i cola her og. Kullsyrevann i uka. Og urge av og til. Men så lenge julebrusen er i salg blir det en del julebrus, da helst Hamar og Solo sine. Rudolf og nissen og Grans er også gode. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Går mest i cola her og. Kullsyrevann i uka. Og urge av og til. Men så lenge julebrusen er i salg blir det en del julebrus, da helst Hamar og Solo sine. Rudolf og nissen og Grana er også gode. 

Cassidy Tvillingene liker best Hamar sin brune julebrus når det kommer til julebrus.:nikke::nikke: vi har aldri likt rødbrus.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene liker best Hamar sin brune julebrus når det kommer til julebrus.:nikke::nikke: vi har aldri likt rødbrus.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Ja, Hamar er den absolutt beste. Brun er best, ja, men jeg liker noen røde også. Grans har både brun og rød.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, Hamar er den absolutt beste. Brun er best, ja, men jeg liker noen røde også. Grans har både brun og rød.

Cassidy Tvillingene kjøper veldig sjeldent julebrus, i fjor ble Hamar sin brune julebrus fjernet fra butikkene fordi det var blitt funnet glassbiter nede i brusen.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Hvilken? Jeg drakk en solo julebrus i stad. Syns egentlig det er litt for tidlig, men samboeren hadde kjøpt og da greier ikke jeg å la være :fnise: Jeg drikker kullsyrevann nå. Boble med smak av granateple 

Kunne godt vært solgt året rundt for min del 😃

large.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden):

i fjor ble Hamar sin brune julebrus fjernet fra butikkene fordi det var blitt funnet glassbiter nede i brusen.:nikke::nikke:

DEN BLE IKKE FJERNET. JEG KJØPTE ALT DE HADDE 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

Kunne godt vært solgt året rundt for min del 😃

large.jpg

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

DEN BLE IKKE FJERNET. JEG KJØPTE ALT DE HADDE 

Cassidy Tvillingene forstår, for vi vet jo at du samler på glassbiter.😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å huske at hageslangen skal settes inn i boden i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte Butter til jobb i dag og det tok ca nesten 30 min fordi vi måtte kjøre en omvei på 20 min grunnet veiarbeid. Butter fikk jobb her i Skien for bitt siden ^^,  

Så nå er Peanut alene hjemme i det store huset <_<

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 minutt siden):

Kjørte Butter til jobb i dag og det tok ca nesten 30 min fordi vi måtte kjøre en omvei på 20 min grunnet veiarbeid. Butter fikk jobb her i Skien for bitt siden ^^,  

Så nå er Peanut alene hjemme i det store huset <_<

Gratulerer til Butter med ny jobb! 

Synes du er snill som kjørte Butter håper du får en flott mandag!

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Gratulerer til Butter med ny jobb! 

Synes du er snill som kjørte Butter håper du får en flott mandag!

Det var for at han skulle slippe å bli stresset med bil den første dagen ^^, Han skal kjøre en annen i morgen. 

Min far kan ikke kjøre bil lenger og jeg er medeier så det er en ca 14 år gammel Golf Butter skal kjøre. Må få overført bil til meg og også bombrikke… <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Det var for at han skulle slippe å bli stresset med bil den første dagen ^^, Han skal kjøre en annen i morgen. 

Min far kan ikke kjøre bil lenger og jeg er medeier så det er en ca 14 år gammel Golf Butter skal kjøre. Må få overført bil til meg og også bombrikke… <_<

Veldig omtenksomt av deg. 

Bra at faren din sluttet å kjøre bil om han ikke lenger kan kjøre. Hadde selv en farfar som ikke ville slutte å kjøre selv om han var blitt for dårlig til å kjøre. Sånne ting er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har fått den ene menyen vi skal ha på julebordet, og kanskje ikke helt «voksent», men jeg kommer til å passe på å ha med noe å spise på i bagen… Jeg er kresen og det ble rar mat, med mye ingredienser/tilbehør jeg ikke liker 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 timer siden):

Vi har fått den ene menyen vi skal ha på julebordet, og kanskje ikke helt «voksent», men jeg kommer til å passe på å ha med noe å spise på i bagen… Jeg er kresen og det ble rar mat, med mye ingredienser/tilbehør jeg ikke liker 😶

Been there, done that...  🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (38 minutter siden):

Been there, done that...  🙈

Forretten tror jeg blir ok - potetsuppe med pancetta og artisjokk-chips (jeg liker ikke artisjokk, men vil jo tro de er ved siden av. 

Hovedretten er indrefilet av kalv (kalv er jo godt), men tilbehøret er steinsoppsaus, gresskarpai og rotgrønnsaker. Liker ikke sopp og ikke gresskar - så lenge kålrot ikke er en av grønnsakene skal det gå fint.

Og desserten er pære belle Helene. Jeg liker ikke pærer 🤣

Men jeg skal smake, så kan jo være det er godt. Men tror det er lurt med noe i reserve 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...