Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (5 timer siden):

Jo, men mesteparten er i reisetråden min så det synes jeg er litt dumt 😞

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter på å se Good Mythical Evening om 2 timer, sov tidligere i dag for å være våken nok til live stream.

Endret av Disney Adult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kent skulle spille 3 konserter, det er blitt til 6. 

Jeg håper pappa har forsøkt (og fått tak i) billetter, selv om han ikke har sagt noe 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt stilles klokken en time tilbake. 

Tenk så kjedelig for de som er på nattevakt. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var sommertid hele året. Jeg hater den klokkestillinga. I morgen går solen ned kl 1630 og verre blir det. Æsj og dobbeltæsj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Skulle ønske det var sommertid hele året. Jeg hater den klokkestillinga. I morgen går solen ned kl 1630 og verre blir det. Æsj og dobbeltæsj. 

Cassidy Tvillingene liker best vintertiden, for vi synes at sommertid ødelegger døgnrytmen vår mer enn vintertid.:nikke::nikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker best vintertiden, for vi synes at sommertid ødelegger døgnrytmen vår mer enn vintertid.:nikke::nikke:

Jeg hater omstillingen til sommertid og er døgnvill i flere dager, men når det først er sommertid vil jeg helst ha det hele året. Hadde vært mye bedre om solen gikk ned kl 16 enn kl 15 når det er på det mørkeste, syns jeg 😊 men om under to mnd er det vintersolverv og går mot lysere tider igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg hater omstillingen til sommertid og er døgnvill i flere dager, men når det først er sommertid vil jeg helst ha det hele året. Hadde vært mye bedre om solen gikk ned kl 16 enn kl 15 når det er på det mørkeste, syns jeg 😊 men om under to mnd er det vintersolverv og går mot lysere tider igjen. 

Cassidy Tvillingene vil helst ha vintertid for det er den rette tiden, vi føler at sommertiden er feil.😊😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil helst ha vintertid for det er den rette tiden, vi føler at sommertiden er feil.😊😊

Samme her :tommelopp2:

Å stille klokka på den måten er tull, nå må det se å bli avskaffet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (41 minutter siden):

Samme her :tommelopp2:

Å stille klokka på den måten er tull, nå må det se å bli avskaffet

Ja Cassidy Tvillingene tenker at du og vi får ta oss en tur til Brüssel og fortelle Eu-politikerne noen alvorsord, om at nå må det bli slutt på dette tullet med å stille klokken.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene tenker at du og vi får ta oss en tur til Brussel og fortelle Eu-politikerne noen alvorsord, om at nå må det bli slutt på dette tullet med å stille klokken.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Dere finner tødler på tastaturet. Hvis dere trykker på tasten til høyre for å én gang, og bare den - for så å trykke f.eks. u etterpå. Da får dere Brüssel, og ikke Brussel ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Millimani skrev (30 minutter siden):

Dere finner tødler på tastaturet. Hvis dere trykker på tasten til høyre for å én gang, og bare den - for så å trykke f.eks. u etterpå. Da får dere Brüssel, og ikke Brussel ;) 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg drikker julebrus nå. 

Hvilken? Jeg drakk en solo julebrus i stad. Syns egentlig det er litt for tidlig, men samboeren hadde kjøpt og da greier ikke jeg å la være :fnise: Jeg drikker kullsyrevann nå. Boble med smak av granateple 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...