Cid Skrevet 25. oktober #223161 Del Skrevet 25. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Å lese menyene til spisesteder rundt om kan være ganske morsomt, spesielt når man ser på skrivefeilene 😛 Et sted serverer alle hamburgermenyer med "bomfri", og rettene inneholder ting som sulteagurk, kålsalt og grantrblesaus Mente de pomfri?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223162 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Mente de pomfri?:p Vil tro det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #223163 Del Skrevet 25. oktober Peanut skrev (2 timer siden): Knall igjen. Bråvåknet av et lite mareritt og mitt kjære blodtrykk føk opp så tilbake på én av tablettene >_o Forhåpentlig går det bra i dag Generelt tenker jeg at «no news is good news» Begynner å bli lavt med tanke på hvor mye mb jeg har igjen av vedlegg. Har liksom ikke lyst til å ha bittesmå bilder heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. oktober #223164 Del Skrevet 25. oktober Cid skrev (2 timer siden): Bare å slette det du tidligere har lastet opp, det gjør jeg stadig. Jo, men mesteparten er i reisetråden min så det synes jeg er litt dumt 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. oktober #223165 Del Skrevet 25. oktober De løper rundt som harer rundt meg her nå, på biblioteket...de mistenker at jeg drikker...kan dere skjønne det ?? uforståelig....menmen..er jo ikke lange tiden før det stenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223166 Del Skrevet 25. oktober Scanner dokumenter og hører på kent. Belønningen blir en oreo-frappe når jeg er ferdig, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #223167 Del Skrevet 25. oktober I morgen skal jeg prøve meg på hjemmelaget sushi, noe jeg aldri har gjort før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223168 Del Skrevet 25. oktober @Titania Linda Marie med ny kolleksjon i ellos. Fant en fin kjole, men jeg er mye høyere enn Linda, og hun er så brystfager, så usikker på hvordan den vil bli på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223169 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): I morgen skal jeg prøve meg på hjemmelaget sushi, noe jeg aldri har gjort før. Jeg setter meg på sopelimen min og inviterer meg selv på middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #223170 Del Skrevet 25. oktober (endret) Sola de skrev (2 minutter siden): Jeg setter meg på sopelimen min og inviterer meg selv på middag Velkommen skal du være, Får bare håpe jeg får det til 😅 Endret 25. oktober av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223171 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Velkommen skal du være, Får bare håpe jeg får det til 😅 Det gjør du helt sikkert. Sier som Pippi. Det har du ikke prøvd før, så det får du helt sikkert til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223172 Del Skrevet 25. oktober Sola de skrev (2 minutter siden): @Titania Linda Marie med ny kolleksjon i ellos. Fant en fin kjole, men jeg er mye høyere enn Linda, og hun er så brystfager, så usikker på hvordan den vil bli på meg Jeg har bestilt en av kjolene 😬 Ville bestille fler, men da det ble over 5000 MED rabattkoder i våres, fikk jeg begrense meg nå 🙈😂 Jeg er 181, og høydemessig sliter jeg ikke med kjolene, men jukser litt med sikkerhetsnål på sitronkjolen, fordi bhen sniker seg utenfor 😅 Og er ganske brystfager selv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223173 Del Skrevet 25. oktober Titania skrev (1 minutt siden): Jeg har bestilt en av kjolene 😬 Ville bestille fler, men da det ble over 5000 MED rabattkoder i våres, fikk jeg begrense meg nå 🙈😂 Jeg er 181, og høydemessig sliter jeg ikke med kjolene, men jukser litt med sikkerhetsnål på sitronkjolen, fordi bhen sniker seg utenfor 😅 Og er ganske brystfager selv 😅 Da vil den jeg bestilte nå, nok passe meg også i lengde Jeg er ikke brystfager, så må alltid sy noen sting i kjoler som viser kløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223174 Del Skrevet 25. oktober Juleantrekket i boks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223175 Del Skrevet 25. oktober Sola de skrev (2 minutter siden): Da vil den jeg bestilte nå, nok passe meg også i lengde Jeg er ikke brystfager, så må alltid sy noen sting i kjoler som viser kløft. Hehe 😅 Er fint det finnes løsninger da 😊 Jeg liker at Linda-Marie forsøker få kolleksjonene til å passe til alle, og fokuset på at alle skal få lov til å føle seg fine uansett størrelse 😊 Men samtidig er det vel ikke alltid like lett å få alle plagg tilpasset passe alle for det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223176 Del Skrevet 25. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Hehe 😅 Er fint det finnes løsninger da 😊 Jeg liker at Linda-Marie forsøker få kolleksjonene til å passe til alle, og fokuset på at alle skal få lov til å føle seg fine uansett størrelse 😊 Men samtidig er det vel ikke alltid like lett å få alle plagg tilpasset passe alle for det 😅 Synes kolleksjonene hennes er veldig pene. Likte disse julekjolene veldig godt Har lyst på flere Ser de blir raskt utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. oktober #223177 Del Skrevet 25. oktober Sola de skrev (7 minutter siden): Juleantrekket i boks Jeg venter mitt i posten, bestilte i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223178 Del Skrevet 25. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Synes kolleksjonene hennes er veldig pene. Likte disse julekjolene veldig godt Har lyst på flere Ser de blir raskt utsolgt. I våres var jo mye borte for folk fikk se de hos ellos en gang 🙈 Jeg hadde flaks og var hjemme syk, så hadde tid til å følge med - og fikk de opp tidlig 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. oktober #223179 Del Skrevet 25. oktober Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden): Jeg venter mitt i posten, bestilte i går Hvilke farger går du for i år? Titania skrev (7 minutter siden): I våres var jo mye borte for folk fikk se de hos ellos en gang 🙈 Jeg hadde flaks og var hjemme syk, så hadde tid til å følge med - og fikk de opp tidlig 🙈 Ja, meste var da vekk før jeg fikk kjøpt. Nå var jeg tilfeldigvis innom mailen min og så den var lansert. Ser meste er utsolgt blitt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223180 Del Skrevet 25. oktober Sola de skrev (6 minutter siden): Hvilke farger går du for i år? Ja, meste var da vekk før jeg fikk kjøpt. Nå var jeg tilfeldigvis innom mailen min og så den var lansert. Ser meste er utsolgt blitt nå. Jeg følger henne på Instagram, så får med meg ting derfra 😅 Alt var på lager da jeg handlet, men begynte bli få igjen av noen plagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå