tånegla Skrevet 24. oktober #223141 Del Skrevet 24. oktober Verdens FN dag i dag. Lurer på om Antarktisk er medlem av FN 🇦🇶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. oktober #223142 Del Skrevet 24. oktober Tidligere "liten" nabojente blir 22 år i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober #223143 Del Skrevet 24. oktober Titania skrev (4 timer siden): Men man er jo allikevel «noe» 😅 Men rommet man er i er jo likevel tomt fordi man regner ikke med seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. oktober #223144 Del Skrevet 24. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Men rommet man er i er jo likevel tomt fordi man regner ikke med seg selv Men rommet er ikke tomt når du er i det 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober #223145 Del Skrevet 24. oktober Titania skrev (2 minutter siden): Men rommet er ikke tomt når du er i det 😝 Men det er vel ikke noe man regner med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. oktober #223146 Del Skrevet 24. oktober Jeg har nettopp henta medisiner på apoteket. Tre ventende kunder når jeg kom, omlegging av datasystemet, ekstra ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. oktober #223147 Del Skrevet 24. oktober Jeg har tapet kvitteringer til a4 ark i snart to timer. Når det er gjort, skal hele haugen scannes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 24. oktober #223148 Del Skrevet 24. oktober 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #223149 Del Skrevet 24. oktober SVK skrev (7 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #223150 Del Skrevet 25. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. oktober #223151 Del Skrevet 25. oktober tånegla skrev (21 timer siden): Verdens FN dag i dag. Lurer på om Antarktisk er medlem av FN 🇦🇶 Nei. Antarktis er ikke et Land, og det er blitt bestemt at ingen land heller kan gjøre krav på landområder i Antarktis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. oktober #223152 Del Skrevet 25. oktober Lur Venn skrev (1 time siden): Nei. Antarktis er ikke et Land, og det er blitt bestemt at ingen land heller kan gjøre krav på landområder i Antarktis. Hva med månen? <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. oktober #223153 Del Skrevet 25. oktober Knall igjen. Bråvåknet av et lite mareritt og mitt kjære blodtrykk føk opp så tilbake på én av tablettene >_o Forhåpentlig går det bra i dag Generelt tenker jeg at «no news is good news» Begynner å bli lavt med tanke på hvor mye mb jeg har igjen av vedlegg. Har liksom ikke lyst til å ha bittesmå bilder heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. oktober #223154 Del Skrevet 25. oktober (endret) Liker ikke at snap autogenerer minner. Blir helt rart å få opp minner med min døde søster, ser ut som hun snapper meg noe og jeg bare: 😯😯😯 Endret 25. oktober av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 25. oktober #223155 Del Skrevet 25. oktober Peanut skrev (46 minutter siden): Hva med månen? <_< Det har vært snakk om at man skal hente mineraler derfra og sånn, men tror ikke det er særlig lønnsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 25. oktober #223156 Del Skrevet 25. oktober Jeg er suuuulten. Men min kjære sitter på kjøkkenet i Teamsmøte, så jeg kan ikke gå inn å lage meg frokost🙁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. oktober #223157 Del Skrevet 25. oktober tånegla skrev (7 minutter siden): Jeg er suuuulten. Men min kjære sitter på kjøkkenet i Teamsmøte, så jeg kan ikke gå inn å lage meg frokost🙁 Å nå skulle du vært her, har laget usaklig stor omelett til 1 med pølse og alpeost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 25. oktober #223158 Del Skrevet 25. oktober Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Å nå skulle du vært her, har laget usaklig stor omelett til 1 med pølse og alpeost ååhh namnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. oktober #223159 Del Skrevet 25. oktober Peanut skrev (1 time siden): Knall igjen. Bråvåknet av et lite mareritt og mitt kjære blodtrykk føk opp så tilbake på én av tablettene >_o Forhåpentlig går det bra i dag Generelt tenker jeg at «no news is good news» Begynner å bli lavt med tanke på hvor mye mb jeg har igjen av vedlegg. Har liksom ikke lyst til å ha bittesmå bilder heller Bare å slette det du tidligere har lastet opp, det gjør jeg stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. oktober #223160 Del Skrevet 25. oktober (endret) Å lese menyene til spisesteder rundt om kan være ganske morsomt, spesielt når man ser på skrivefeilene 😛 Et sted serverer alle hamburgermenyer med "bomfri", og rettene inneholder ting som sulteagurk, kålsalt og grantrblesaus Endret 25. oktober av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå