tånegla Skrevet 23. oktober #223121 Del Skrevet 23. oktober Jeg har en fyr i nabolaget som støtt og stadig venter på bussen. Ikke nor rart i seg selv, men han har alltid ei hagle eller rifle med seg, inne i våpenfutteral. Jeg har så lyst til å spørre hva han driver med, men tenk om han da drar våpenet frem Han har på seg selvlysende arbeidsklær, så jeg tenker at han kanskje jobber på flyplassen med å skyte/skremme fugler? Viltnemda er det ikke, for da hadde han nok ikke busset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober #223122 Del Skrevet 23. oktober tånegla skrev (10 minutter siden): Jeg har en fyr i nabolaget som støtt og stadig venter på bussen. Ikke nor rart i seg selv, men han har alltid ei hagle eller rifle med seg, inne i våpenfutteral. Jeg har så lyst til å spørre hva han driver med, men tenk om han da drar våpenet frem Han har på seg selvlysende arbeidsklær, så jeg tenker at han kanskje jobber på flyplassen med å skyte/skremme fugler? Viltnemda er det ikke, for da hadde han nok ikke busset. Jøss, så rart og litt skummelt 😱 Rart han busser med hagle uansett, men kanskje han ikke har lappen eller bil. Jobber han på flyplassen med fugleskremming kunne han jo kanskje bare hatt hagle liggende i et skap på en sikker plass på jobben? Men høres ganske sannsynlig ut at han jobber der. Er jo jakttid også nå, men de fleste jegere tar vel ikke buss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. oktober #223123 Del Skrevet 23. oktober Sola de skrev (2 timer siden): Håper nye legen tar tak i det, så du får rett dosering. Synes ikke det er rett at pasienten selv, skal måtte legge til å trekke fra om blodtrykket stiger. Det er noe legen skal følge med på. Jeg håper det jeg og. Har skjedd et par ganger hvor jeg har svimt av fordi lavt blodtrykk. Det gjorde jeg heldigvis ikke i går, men hadde nok nesten egentlig foretrukket det fremfor hvor dårlig jeg følte meg 🫥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. oktober #223124 Del Skrevet 23. oktober Peanut skrev (21 minutter siden): Jeg håper det jeg og. Har skjedd et par ganger hvor jeg har svimt av fordi lavt blodtrykk. Det gjorde jeg heldigvis ikke i går, men hadde nok nesten egentlig foretrukket det fremfor hvor dårlig jeg følte meg 🫥 Ikke kjør bil igjen før blodtrykket ditt er optimalisert. Kontakt legevakten om det skjer igjen. Du skal ikke måtte gå rundt sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. oktober #223125 Del Skrevet 23. oktober Ingen har noen gang vært i et tomt rom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #223126 Del Skrevet 23. oktober Titania skrev (19 minutter siden): Ingen har noen gang vært i et tomt rom Jeg er i det nå 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober #223127 Del Skrevet 23. oktober I dag har jeg tatt det litt med ro. Meldt meg på et forskningsprosjekt. Spist lapskaus. Drukket mye kaffe. Og startet legge opp en ny bukse. Snart svømme. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. oktober #223128 Del Skrevet 23. oktober Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): I dag har jeg tatt det litt med ro. Meldt meg på et forskningsprosjekt. Spist lapskaus. Drukket mye kaffe. Og startet legge opp en ny bukse. Snart svømme. ☺️ Skal du forske eller forskes på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober #223129 Del Skrevet 23. oktober SVK skrev (9 minutter siden): Skal du forske eller forskes på? Bli forsket på hvis de vil inkludere meg👍 Tenker det er litt viktig. Er så få med samme sykdom så det er jobb å få tak i mange nok av oss😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23. oktober #223130 Del Skrevet 23. oktober Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Bli forsket på hvis de vil inkludere meg👍 Tenker det er litt viktig. Er så få med samme sykdom så det er jobb å få tak i mange nok av oss😌 Skjønner. Bra du meldte deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. oktober #223131 Del Skrevet 23. oktober (endret) Har vært på personalmøte i dag. Endret 23. oktober av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. oktober #223132 Del Skrevet 23. oktober Cid skrev (2 timer siden): Jeg er i det nå 😜 😝 Men om du er i rommet, er det jo ikke tomt lenger 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #223133 Del Skrevet 23. oktober Titania skrev (1 minutt siden): 😝 Men om du er i rommet, er det jo ikke tomt lenger 😝 Hva om man er et gjenferd? Da er man teknisk sett ikke i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #223134 Del Skrevet 23. oktober Freyja Valkyrie skrev (40 minutter siden): Har vært på personalmøte i dag. Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. oktober #223135 Del Skrevet 23. oktober Cid skrev (7 minutter siden): Gikk det bra? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 23. oktober #223136 Del Skrevet 23. oktober Hørte en viss influencer er anmeldt av minst en eller to personer for svindel av relativt høye beløp. Sykt! Har sett en av anmeldelsene,og den venter på dom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober #223137 Del Skrevet 24. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. oktober #223138 Del Skrevet 24. oktober Cid skrev (12 timer siden): Hva om man er et gjenferd? Da er man teknisk sett ikke i rommet. Men man er jo allikevel «noe» 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. oktober #223139 Del Skrevet 24. oktober Har møtt på en haug med syklister idag som har pakket seg inn i reflekser, som jo er bra. Men lys på sykkelen, dét har de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. oktober #223140 Del Skrevet 24. oktober Neste fredag er det november 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå