Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fredag kjøpte jeg masse godteri siden det snart er Halloween, men nå har jeg begynt å spise av det :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

For 8 år siden spilte kent i Oslo spektrum 

Og da var du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johannes Joner er onkel til Kristoffer Joner som selv er tremenning til Alexandra Joner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (13 timer siden):

Knall. Hadde IMG_8895.thumb.jpeg.764cd0fb61cd2f5579942db36a3ee98c.jpeg

blodtrykk i dag morges, 75/53 og følte meg forferdelig dårlig. Butter og jeg skulle egentlig ut, men da vi hadde kommet en tredjedel av veien måtte vi snu fordi jeg følte meg elendig. Jeg kaldsvettet, følte meg både trett og kvalm. Kom hjem og sov bitt. Butter irritert fordi «alle andre klarer å sjonglere jobb og barn og du tåler ingenting!» Tvang meg selv til å kjøre til et verksted fordi vi skal skifte batteri på en annen bil vi har. Ble igjen dårlig så Butter måtte kjøre. Holdt på å kaste opp i bilen, men det gikk over. Fikk time for batteribytte. Butter måtte også kjøre hjem og jeg halvsov i bilen. Hjemme så gikk jeg rett i seng og sov 3 timer. Butter vekket meg og jeg lagde mat. Skulle spise, men satte noe i halsen så måtte kaste opp og da ble det ikke mer mat på meg i dag :(  Så nå sitter jeg i sengen og sliter med halsen, har i tillegg vondt i hodet og synes synd på meg selv 06981BA0-4639-4874-8C38-F371E415DE7B.gif.75196c1d2d1f6769f88d4d1e863929a0.gif

Det blodtrykket ditt er farlig lavt? Får du ikke optimalisering av medisiner?  Butter din kan ta seg en bolle. Synes ikke oppførselen hans er grei. Du fortjener bedre. Tror ikke forholdet til Butter gjør deg noe godt. Tror du vil få det bedre uten han. Beklager jeg sier det. Du er snill og god, og står på pinne for ham hele tiden, og alt han gjør er å klage.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Det blodtrykket ditt er farlig lavt? Får du ikke optimalisering av medisiner?  Butter din kan ta seg en bolle. Synes ikke oppførselen hans er grei. Du fortjener bedre. Tror ikke forholdet til Butter gjør deg noe godt. Tror du vil få det bedre uten han. Beklager jeg sier det. Du er snill og god, og står på pinne for ham hele tiden, og alt han gjør er å klage.

Det var lavt i går fordi jeg veksler mellom å gå på Losartan og/ikke Nifenova. Har brukt begge nå i to uker og det slo ut i går. I dag har det gått opp nok og jeg prøver uten begge. Forrige fastlege mente jeg burde gå på Nifenova i tillegg om blodtrykket ble litt for høyt.

Slitsomt å ha det sånn her, men har fått en ny fastlege her i Skien så skal gå til ham og prøve å få bedre hjelp 🥺

Butter visste ingenting om blodtrykk, derfor tror han masse rart. Man må bare være tålmodig med visse typer B629015A-712B-4FB2-B01A-1C644BA23F69.gif.e60021867a7ac3aa26c8560f2e1dfbe2.gif 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (41 minutter siden):

Det var lavt i går fordi jeg veksler mellom å gå på Losartan og/ikke Nifenova. Har brukt begge nå i to uker og det slo ut i går. I dag har det gått opp nok og jeg prøver uten begge. Forrige fastlege mente jeg burde gå på Nifenova i tillegg om blodtrykket ble litt for høyt.

Slitsomt å ha det sånn her, men har fått en ny fastlege her i Skien så skal gå til ham og prøve å få bedre hjelp 🥺

Butter visste ingenting om blodtrykk, derfor tror han masse rart. Man må bare være tålmodig med visse typer B629015A-712B-4FB2-B01A-1C644BA23F69.gif.e60021867a7ac3aa26c8560f2e1dfbe2.gif 

Jeg synes du har vært tålmodig nok med han i flere år nå, du fortjener bedre! ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 time siden):

Håper nye legen tar tak i det, så du får rett dosering. Synes ikke det er rett at pasienten selv, skal måtte legge til å trekke fra om blodtrykket stiger. Det er noe legen skal følge med på.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Den her var i bildene mine ^^, IMG_8886.gif.16cfa9af150640799567127756f17096.gif

Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig søt.😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (6 minutter siden):

Partiet?

Nei, ikke den. Den får kanskje bli en annen gang.

"Arven fra øya" av Rebecca Alexander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke den. Den får kanskje bli en annen gang.

"Arven fra øya" av Rebecca Alexander. 

Handler den om utøya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...