Titania Skrevet 20. oktober #223081 Del Skrevet 20. oktober Cid skrev (26 minutter siden): Er jo bare deilig å kjenne vinden mens man sover. Når vinduene smeller og bråker + rullegardinen, da er det ikke spesielt lett å sove 😝 Litt av vinden får jeg via ventilen uansett 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #223082 Del Skrevet 21. oktober Titania skrev (37 minutter siden): Når vinduene smeller og bråker + rullegardinen, da er det ikke spesielt lett å sove 😝 Litt av vinden får jeg via ventilen uansett 😝 Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #223083 Del Skrevet 21. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. oktober #223084 Del Skrevet 21. oktober Synes den her fra Apofiss er så søt =^.^= 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. oktober #223085 Del Skrevet 21. oktober Jeg skal ta vaksiner i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #223086 Del Skrevet 21. oktober Spiser mokkabønner og ser Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #223087 Del Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Spiser mokkabønner og ser Grace Film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #223088 Del Skrevet 21. oktober Peanut skrev (4 timer siden): Synes den her fra Apofiss er så søt =^.^= Cassidy Tvillingene synes også at den er veldig søt vi.😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #223089 Del Skrevet 21. oktober Cid skrev (30 minutter siden): Film? Krim☺️ Serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. oktober #223090 Del Skrevet 21. oktober Jeg syns lapskaus er kjedelig mat, men idag (og kanskje i morgen) er det middagen 😅 Med røkt svinekam 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 21. oktober #223091 Del Skrevet 21. oktober Jeg ønsker alle velkommen til å snakke om været 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 21. oktober #223092 Del Skrevet 21. oktober Årets første julebrus smakte fortreffelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 21. oktober #223093 Del Skrevet 21. oktober Titania skrev (3 timer siden): Jeg syns lapskaus er kjedelig mat, men idag (og kanskje i morgen) er det middagen 😅 Med røkt svinekam 😁 Jeg har lapskaus én gang i uka, for det er godt, sunt, enkelt og fort å lage og billig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 21. oktober #223094 Del Skrevet 21. oktober CAPS LOCK skrev (36 minutter siden): Jeg har lapskaus én gang i uka, for det er godt, sunt, enkelt og fort å lage og billig Samme her. Lager ofte forskjellig "grytemat" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #223095 Del Skrevet 22. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. oktober #223096 Del Skrevet 22. oktober Leiligheten til en av naboene ble tømt i går. Spennende hvem som flytter inn der etter hvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. oktober #223097 Del Skrevet 22. oktober Millimani skrev (2 timer siden): Leiligheten til en av naboene ble tømt i går. Spennende hvem som flytter inn der etter hvert. Kanskje noen ungdommer som fester til 3 på natta 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. oktober #223098 Del Skrevet 22. oktober Cid skrev (20 minutter siden): Kanskje noen ungdommer som fester til 3 på natta 😅 Det tviler jeg på, men man skal aldri si aldri. Leiligheten er 50 kvadratmeter, og har ett soverom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. oktober #223099 Del Skrevet 22. oktober Knall. Hadde blodtrykk i dag morges, 75/53 og følte meg forferdelig dårlig. Butter og jeg skulle egentlig ut, men da vi hadde kommet en tredjedel av veien måtte vi snu fordi jeg følte meg elendig. Jeg kaldsvettet, følte meg både trett og kvalm. Kom hjem og sov bitt. Butter irritert fordi «alle andre klarer å sjonglere jobb og barn og du tåler ingenting!» Tvang meg selv til å kjøre til et verksted fordi vi skal skifte batteri på en annen bil vi har. Ble igjen dårlig så Butter måtte kjøre. Holdt på å kaste opp i bilen, men det gikk over. Fikk time for batteribytte. Butter måtte også kjøre hjem og jeg halvsov i bilen. Hjemme så gikk jeg rett i seng og sov 3 timer. Butter vekket meg og jeg lagde mat. Skulle spise, men satte noe i halsen så måtte kaste opp og da ble det ikke mer mat på meg i dag Så nå sitter jeg i sengen og sliter med halsen, har i tillegg vondt i hodet og synes synd på meg selv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. oktober #223100 Del Skrevet 22. oktober Peanut skrev (4 minutter siden): Knall. Hadde blodtrykk i dag morges, 75/53 og følte meg forferdelig dårlig. Butter og jeg skulle egentlig ut, men da vi hadde kommet en tredjedel av veien måtte vi snu fordi jeg følte meg elendig. Jeg kaldsvettet, følte meg både trett og kvalm. Kom hjem og sov bitt. Butter irritert fordi «alle andre klarer å sjonglere jobb og barn og du tåler ingenting!» Tvang meg selv til å kjøre til et verksted fordi vi skal skifte batteri på en annen bil vi har. Ble igjen dårlig så Butter måtte kjøre. Holdt på å kaste opp i bilen, men det gikk over. Fikk time for batteribytte. Butter måtte også kjøre hjem og jeg halvsov i bilen. Hjemme så gikk jeg rett i seng og sov 3 timer. Butter vekket meg og jeg lagde mat. Skulle spise, men satte noe i halsen så måtte kaste opp og da ble det ikke mer mat på meg i dag Så nå sitter jeg i sengen og sliter med halsen, har i tillegg vondt i hodet og synes synd på meg selv Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring @Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå